Skocz do zawartości

Jerzy Chodor

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Hamburg

Jerzy Chodor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. CG Supervisor poszukujemy do naszego wrocławskiego oddziału doświadczoną osobę na stanowisko "CG Supervisor". Wymagania jakie stawiamy od kandydata: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (produkcja gier, filmy animowane, reklama) - mile widziane posiadane doświadczenie przy realizacjach cinematikowych, filmach animowanych, efektach specjalnych - doświadczenie przy każdym etapie produkcji (od pomysłu po finalną realizację) - umiejętność prowadzenia własnego zespołu projektowego - reżyserowanie ujęć - znajomość pipeline'u opartego na środowisku 3dsMax / Nuke, After Effects - doświadczenie pracy z zespołem - komunikatywność - umiejętność przekazywania informacji - wyobraźnia - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Praca stała (od zaraz). Matrix Digital Production - Oddział Wrocław ul. Wrocławska 24a, Bielany Wrocławskie Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - dostęp do najnowszych technologii - pracę w fajnym zespole przy ciekawych projektach Informacje o naszej firmie, oraz przykładowe realizacje: www.matrixtech.eu Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV lub linków do LinkedIn, wybranych realizacji PORTFOLIO (max 10mb) lub linków do stron www na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując swoje imię i nazwisko z dopiskiem CG-Supervisor(np.: imię_nazwisko_CG-Supervisor). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  2. Character Concept Artist poszukujemy do stałej współpracy doświadczonego artystę przy opracowywaniu wysokiej jakości konceptów postaci. Wymagania jakie stawiamy od kandydata: - minimum 1 rok komercyjnego doświadczenia przy tworzeniu conceptów postaci (gry, film) - dobre oko do detalu i proporcji - umiejętność pracy z kolorem - poprawne odwzorowanie perspektywy - sprawne operowanie światłocieniem - wyobraźnia - komunikatywność - otwartość na krytykę - mile widziane doświadczenie pracy przy matte paintingu, UI i malowaniu tekstur Praca zdalna. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie (w oparciu o FVat lub umowę o dzieło) - pracę z fajnym zespołem przy ciekawych projektach Informacje o naszej firmie, oraz przykładowe nasze realizacje: www.matrixtech.eu Zainteresowanych prosimy o przesłanie PORTFOLIO (max 10mb) lub linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując swoje imię i nazwisko z dopiskiem Char_Concept_ Artist (np.: imię_nazwisko_Char_Concept_Artist). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  3. Environment Concept Artist Poszukujemy do stałej współpracy doświadczonego artystę przy opracowywaniu konceptów 2D lokacji, otoczenia, światów sci-fi jak również elementów naturalnego środowiska natury. Wymagania jakie stawiamy od kandydata: - minimum 1 rok komercyjnego doświadczenia przy tworzeniu conceptów art'ów na potrzeby filmu, gier komputerowych - umiejętność pracy z kolorem - poprawne odwzorowanie perspektywy - sprawne operowanie światłocieniem - dobre oko do detalu i proporcji - komunikatywność - otwartość na krytykę - mile widziane doświadczenie pracy przy matte paintingu, UI i malowaniu tekstur Praca zdalna. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie (w oparciu o FVat lub umowę o dzieło) - pracę z fajnym zespołem przy ciekawych projektach Informacje o naszej firmie, oraz przykładowe nasze realizacje: www.matrixtech.eu Zainteresowanych prosimy o przesłanie PORTFOLIO (max 10mb) lub linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując swoje imię i nazwisko z dopiskiem Env_Concept_ Artist (np.: imię_nazwisko_Env_Concept_Artist). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  4. Compositing Artist Poszukujemy do naszej formacji Matrix Digital Production (MDP), zlokalizowanej na Bielanach Wrocławskich (Wrocław) do pracy stacjonarnej, doświadczoną osobę na stanowisko: Compositing Artist Informacje o firmie: www.matrixtech.eu Wymagania od kandydata: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku - komercyjne doświadczenie pracy z After Effects - doświadczenie pracy z render passami - ciekawe portfolio / demo - komunikatywność Obowiązki: - compositing policzonych warstw animacji - dodatkowe efekty z poziomu postprodukcji - korekcja koloru Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie pracy przy produkcjach stereoskopowych - znajomość pluginów od VFX pod After Effects Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - ciekawe projekty - dostęp do najnowszych technologii Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV oraz PORTFOLIO (max 30mb), linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując nazwę aplikowanego stanowiska oraz imię i nazwisko (np.: COMPOSITING_ARTIST_imię_nazwisko). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  5. FX Artist Poszukujemy do naszej formacji Matrix Digital Production (MDP), zlokalizowanej na Bielanach Wrocławskich (Wrocław) do pracy stacjonarnej lub zdalnej, doświadczoną osobę na stanowisko: FX Artist Informacje o firmie: www.matrixtech.eu Wymagania od kandydata: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość 3dsMAx (FumeFX,RayFire), Real Flow - umiejętność tworzenia symulacji efektów wodnych, ogni, destrukcji - ciekawe portfolio / demo - komunikatywność Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie pracy z RealFlow RenderKit - znajomość: MaxScript/Python, Thinking Particles - znajomość narzędzi do symulacji w środowisku Softimage Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - ciekawe projekty - dostęp do najnowszych technologii Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV oraz PORTFOLIO (max 30mb), linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując nazwę aplikowanego stanowiska oraz imię i nazwisko (np.: FX_ARTIST_imię_nazwisko). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  6. 3dsMax Generalist / 3D Environment Artist Poszukujemy do naszej formacji Matrix Digital Production (MDP), zlokalizowanej na Bielanach Wrocławskich (Wrocław) do pracy stacjonarnej lub zdalnej, doświadczoną osobę na stanowisko: 3dsMax Generalist. Informacje o firmie: www.matrixtech.eu Wymagania od kandydata: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość 3dsMax, VRay - dobre oko do detalu i proporcji - ciekawe portfolio - komunikatywność Obowiązki: - Prace generalistyczne 3D tj.: modelowanie 3D el. architektury, natury, otoczenia itp. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - ciekawe projekty - dostęp do najnowszych technologii Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV oraz PORTFOLIO (max 10mb), linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując nazwę aplikowanego stanowiska oraz imię i nazwisko (np.: 3D_GENERALIST_imię_nazwisko). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  7. 3D CHARACTER RIGGER/ANIMATOR Poszukujemy do naszej formacji Matrix Digital Production (MDP), zlokalizowanej na Bielanach Wrocławskich (Wrocław) do pracy stacjonarnej lub zdalnej, doświadczoną osobę na stanowisko: 3D Character Rigger/Animator Informacje o firmie: www.matrixtech.eu Wymagania od kandydata: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku - umiejętności rigowania postaci humanoidalnych, zwierząt itp. - ciekawe portfolio/demo - dobra znajomość 3dsMax - umiejętność tworzenia własnych custom rigów/CAT/kontrolerów animacji - wyczucie ruchu/timingu - komunikatywność Obowiązki: - rigowanie postaci - animowanie postaci Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - ciekawe projekty - dostęp do najnowszych technologii Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV oraz PORTFOLIO (max 30mb), linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując nazwę aplikowanego stanowiska oraz imię i nazwisko (np.: 3D_CHARACTER_RIGGER/ANIMATOR_imię_nazwisko). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  8. Poszukujemy do naszej formacji Matrix Digital Production (MDP), zlokalizowanej na Bielanach Wrocławskich (Wrocław) do pracy stacjonarnej lub zdalnej, doświadczoną osobę na stanowisko: 3D Character Artist. Informacje o firmie: www.matrixtech.eu Wymagania: - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku - wysoki poziom modelowania 3D - umiejętność teksturowania - dobre oko do detalu i proporcji - ciekawe portfolio - bardzo dobrą znajomość środowiska ZBrush lub Mudbox - doświadczenie pracy z 3dsMax i VRay - komunikatywność Obowiązki: - modelowanie jak również teksturowanie: postaci humanoidalnych/ zwierząt itp. dla potrzeb produkcji animacji 3D Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - ciekawe projekty - dostęp do najnowszych technologii Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV oraz PORTFOLIO (max 10mb), linków do stron www itp. na poniższy adres: [email protected] w temacie wpisując nazwę aplikowanego stanowiska oraz imię i nazwisko (np.: 3D_CHARACTER_ARTIST_imię_nazwisko). W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  9. Jak ktoś kiedyś trafnie napisał na forum: ... "Bycie polakiem - zobowiązuje" ... pozostawiam to hasło do głębokiej refleksji Odnosząc się do Waszej realizacji. Uważam, że jest to bardzo fajna sprawa, że postanowiliście zmierzyć się z realizacją filmu animowanego. Film porusza tematykę biblijną, co nie jest łatwym wyzwaniem do ekranizacji. To trudny temat. Wiecie co jest tego dużym plusem, to że film został zauważony gdzieś na konkursach, przeszedł różne selekcje na festiwalach - to dla debiutantów duży krok =)
  10. ODŁACZAM SIE NARAZIE OD PRAC NAD PROJEKTEM. WYJEŻDZAM , okres wakacji + PRACa TROCHE NIE BEDE MIAŁ CZASU ABY PRACOWAC NAD PROJEKTEM. WSZELKIE INFO ZWIAZANE Z BENEBLADE KIEROWAĆ PROSZE DO FALCRUMA .Za projekt odpowiedzialny jest już Falcrum. ZYCZE PIĘKNYCH RENDERÓW I SUPER POMYSŁÓW FORUMOWICZE. TRZYMAĆ SIE .. Powodzenia :)
  11. Witam. Po lekkiej nieobecności znalazłem czas na mały upgrade. Niektórzy forumowicze prosili o wrzucenie na forum siateczki budowli. Budowle sa z Poly i zostana gruntownie pod koniec projektu poddane uszczupleniu. Ze wzgledu na to ze budowla zostala wymodelowana w sposób taki aby można bylo ją w kazdym ujeciu postawic. W finalnym układzie to co nie będzie widać zostnie wycięte. W zwiazku z yym ze udało mi sie dostać malutka wakacyjnąprace. bede teraz rzadziej na forum. :( Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)
  12. RA- Przed tym jak zaczelismy Tworzyć modele, szukaliśmy pomysłów jak usytuaować główną jednostke bojową:d Mamy kilka pomysłów na układ.Jak skonczymy modeling. zaczniemy komponować. Co chwile dochodzą nowe pomysły że lepiej wyglądałoby to w takim układzie a potem w innym. Chcemy mieć na poczatku baze modeli a potem je zakomponować :) ... i jescze ewetualnie coś dodatkowego domodelować :) ... Pozdrawiam
  13. Bardzo orygianlny styl.. Podoba mi się :D: Swietny klimat się szykuje :)
  14. Witam :) Mały upgrade zwiazany z modelowaniem budowli. Zarzucam juz poprawiona wersje pierwszego budynku... (w sumie jeszcze male porawki zostana naniesione w wersji finalnej). Pozdrawiam
  15. RA - dzięki , ale jak wiadomo :> Duzo jeszcze czeka te postacie. PLanuje za okolo tydzien skonczyc modeling żołnierzy. Pojutrze zarzuce renderka skonczonej budowli. Ania C- Dziękuje za uwage, zgadzam sie z Toba ze rzuca sie w oko ta elipsa. Zastosowana Operacja Boola :D:D Planuje odpowiednio zarzucic kosmetyczke tej budowli. (Jak wspomnialem wyżej wstępny etap) Co odpowiednio doda efekt Zniszczenia. :) Niedługo zrobie upgrad'a z nowymi renderami :) Pozdrawiam i Dziękuje za posty :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności