czyli jeżeli korzystam z v-ray to nie warto poprawiać wyglądu w material editorze bo przy randerze i tak wyjdzie gówno tak ?
LOL teraz widze że nie widać żadnych tekstur w material edytorze ;/ np wood, stone itp ;/ Gdzie dokłandniej znajde scaneline :D
Dzięki czyli modeluje tylko to co widać. A ściany,sufit i podłoga to konieczność :) Inaczej światło by się słabo odbijało o ile pamiętam z tego co kiedyś czytałem.
Rozpoczynam scene pokoju. Wiadomo jest że kamera będzie się znajdowała na łóżku, z widoku oczu dziecka leżącego na nim. No mniejsza, chce wiedzieć czy modeluje się tylko to co będzie widać z tej kamery czy modelować cały pokój. Np wymodelować tylko góre łóżka tzn kołdre czy modelować całe łóżko z nogami, oparciem itp których i tak nie będzie widać. Wogóle można modelować tak tylko to co widać czy to grzech hehe :) Głupie pytanie wiem ;]
Moje zdanie jest następujące: Teraz widać dlaczego nie widać całej godziny na zegarku. Ale bardziej podobał mi się wcześniejszy obrazek. Na poprawionym wygląda to tak jakby ta lampka była włączona przy dodatkowym oświetleniu pokoju. Pierwszy był ok ;] Tylko popraw to światło bo z dupy ono się bierze z tyłu tej calej lampki.