Skocz do zawartości

Filip_87

Members
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

Filip_87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Przeraziłem się ile to wszystko ma opcji OMG ;/ Przecież ja ani rusz z tym :D oooooo jaaaa 0_o
  2. czyli jeżeli korzystam z v-ray to nie warto poprawiać wyglądu w material editorze bo przy randerze i tak wyjdzie gówno tak ? LOL teraz widze że nie widać żadnych tekstur w material edytorze ;/ np wood, stone itp ;/ Gdzie dokłandniej znajde scaneline :D
  3. Hmmm być może ich nie obsługuje, czy zmiana scaneline pomoże ?? (nie moge znaleść gdzie to jest, pomoc w 3ds padła ;/, trzeba będzie reinstalke)
  4. Panowie coż to się dzieje na moim ekranie ?? Czemu "kulki" są pofajdane :D Tego czerwonego itp nie powinno być ;/
  5. W pierwszym obrazku w prawej wnęce w ścianie co to jest ten cylinder ? Nawet żadnego cienianie daje....
  6. Dzięki czyli modeluje tylko to co widać. A ściany,sufit i podłoga to konieczność :) Inaczej światło by się słabo odbijało o ile pamiętam z tego co kiedyś czytałem.
  7. Rozpoczynam scene pokoju. Wiadomo jest że kamera będzie się znajdowała na łóżku, z widoku oczu dziecka leżącego na nim. No mniejsza, chce wiedzieć czy modeluje się tylko to co będzie widać z tej kamery czy modelować cały pokój. Np wymodelować tylko góre łóżka tzn kołdre czy modelować całe łóżko z nogami, oparciem itp których i tak nie będzie widać. Wogóle można modelować tak tylko to co widać czy to grzech hehe :) Głupie pytanie wiem ;]
  8. MEEGA :D Będzie niezłe cacko
  9. Ten typ chyba sprinteremnie będzie :)
  10. Mnie przeszkadza to że promienie są tak mocne że przez nie nic nie widać ;] Ale Fajna pracka
  11. Moje zdanie jest następujące: Teraz widać dlaczego nie widać całej godziny na zegarku. Ale bardziej podobał mi się wcześniejszy obrazek. Na poprawionym wygląda to tak jakby ta lampka była włączona przy dodatkowym oświetleniu pokoju. Pierwszy był ok ;] Tylko popraw to światło bo z dupy ono się bierze z tyłu tej calej lampki.
  12. Na zegarku górna część cyft jest niewodoczna. No i to światło...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności