Bazą był mocap, natomiast weszło w to bardzo dużo keyframe'u, z racji tego, że layout był mocno modyfikowany. Ciągłe szukanie najlepszych rozwiązań, a potem jeszcze lepszych by podkręcić timing ujęc zmusił nas do skalowania kluczy przez co sporo "smaczków" uciekało i czasem lepiej/łatwiej było usunąć fragment mocapu i wstawić po prostu keyframe :). Po mojej stronie było parę ujęć, ale głównie zajmowałem się sceną walki i np. Herszt z początku to keyframe, chód Geralta to pół na pół ponieważ ściągniecie płaszcza i odepchnięcie Herszta wyszło już w trakcie animacji. Sam moment znaku ARD i reakcja Chudego przed atakiem też się zmieniał i było pare wersji... można by tak pisać i pisać, postaram się przygotować making-of tej sceny, ale jak już pisał Bagins mamy tutaj teraz dość hard-core'owy okres i jak tylko uporam się z priorytetami to chętnie to przygotuje i wrzucę (jak tylko góra pozwoli :P).
Podobnie jak Vorek daaaawno mnie tu nie było, więc witam wszystkich, pozdro! SEB.