Dzięki za komentarze, postanowiłem poprawę. :) Chciałem dodać, na swoją obronę, że praca ta powstała w celu nauki teksturowania i malowania tekstur, czyli wszystkie tekstury namalowałem sam i są to równocześnie moje pierwsze eksperymenty w tej dziedzinie. Nie skupiałem się w ogóle na modelu. Faktycznie, oświetlenie i render zepsute, ale to mental, a jego nauka jest bardzo ciężka.
Zrobiłem coś takiego w XSI w ramach zabicia czasu. Około jednej godziny. Napiszcie jak wam się podoba bo nie chciałem zakładać nowego wątku w galerii dla speed'a.
Pozdrawiam.
Materiały użyte na głośnikach nie za bardzo mi się podobają, a render kubka trochę za ciemny chyba.
Karta grafiki ma związek z jakością wyrenderowanego obrazka ?
Nie wiem czy to o to chodzi, ale może spróbuj poprostu zrobić kilka boxów jako child'y jednego, a potem robisz tylko branch albo tree select prawym albo środkowym przyciskiem myszy i ci się wszystkie zaznaczą w danej gałęzi czy drzewie.
Model/render w XSI. Chciałem dojść do tego jak zrobić szkło. Sporo siedziałem nad tym niestety nie udało mi się za bardzo. Enviroment z mapą HRDI niewiele pomaga tylko na szklance robi się kolorowa kupa. Użyłem niskiego samplingu co widać w pewnych miejscach.
Faktycznie, gdybym dał dużo więcej detalu to mogło by wyjść z tego coś naprawdę fajnego. No nic, na przyszłość będę wiedział, a może jak nabiorę trochę umiejętności to wrócę do tej pracy i zrobię ją tak jak należy.
W sumie miało iść do speed'a (sam model wylądował tam właśnie) ale wrzucam tutaj, mój pierwszy finished. Zrobione w 3ds, wyrenderowane w VRay'u.
Oto dlaczego Pinokio żył i dlaczego rósł mu nos kiedy kłamał. ;)