Skocz do zawartości

Veemo

Members
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Veemo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki za komentarze, postanowiłem poprawę. :) Chciałem dodać, na swoją obronę, że praca ta powstała w celu nauki teksturowania i malowania tekstur, czyli wszystkie tekstury namalowałem sam i są to równocześnie moje pierwsze eksperymenty w tej dziedzinie. Nie skupiałem się w ogóle na modelu. Faktycznie, oświetlenie i render zepsute, ale to mental, a jego nauka jest bardzo ciężka.
  2. Witam. Całość była zrobiona w Softimage|XSI i Photosop'ie. Renderer to Mental Ray oczywiście. C&C're welcome, jak to się mówi. :) Pozdrawiam.
  3. Zrobiłem coś takiego w XSI w ramach zabicia czasu. Około jednej godziny. Napiszcie jak wam się podoba bo nie chciałem zakładać nowego wątku w galerii dla speed'a. Pozdrawiam.
  4. Mi się nawet podoba. :) W czym robiłeś ?
  5. Chciałem zrobić pierścienie, jednak nie umiałem nałożyć na ring tej tekstury żeby to wyglądało tak jak wyglądać miało:
  6. Model/Render w Softimage. Co o tym myślicie ?
  7. W ramach nauki robienia interiorów zrobiłem coś takiego dzisiaj. Nie podoba mi się ale wrzucam do speed'a. Może zrobię wersję dzienną.
  8. Dla mnie to drugie wygląda jak odbijająca wszystko kula leżąc na talerzu dookoła której znajdują się inne kule.Tylko po co ? Ogólnie nic ciekawego.
  9. Materiały użyte na głośnikach nie za bardzo mi się podobają, a render kubka trochę za ciemny chyba. Karta grafiki ma związek z jakością wyrenderowanego obrazka ?
  10. Po krótkiej przerwie w 3D (brak czasu, wakacje i te sprawy :) ) coś takiego dzisiaj zrobiłem. Enjoy.
  11. Nie wiem czy to o to chodzi, ale może spróbuj poprostu zrobić kilka boxów jako child'y jednego, a potem robisz tylko branch albo tree select prawym albo środkowym przyciskiem myszy i ci się wszystkie zaznaczą w danej gałęzi czy drzewie.
  12. Model/render w XSI. Chciałem dojść do tego jak zrobić szkło. Sporo siedziałem nad tym niestety nie udało mi się za bardzo. Enviroment z mapą HRDI niewiele pomaga tylko na szklance robi się kolorowa kupa. Użyłem niskiego samplingu co widać w pewnych miejscach.
  13. Faktycznie, gdybym dał dużo więcej detalu to mogło by wyjść z tego coś naprawdę fajnego. No nic, na przyszłość będę wiedział, a może jak nabiorę trochę umiejętności to wrócę do tej pracy i zrobię ją tak jak należy.
  14. W sumie miało iść do speed'a (sam model wylądował tam właśnie) ale wrzucam tutaj, mój pierwszy finished. Zrobione w 3ds, wyrenderowane w VRay'u. Oto dlaczego Pinokio żył i dlaczego rósł mu nos kiedy kłamał. ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności