Skocz do zawartości

Nargi1

Members
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Chełmno

Nargi1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. No wlaśnie: do czego służy ten podział na nla_track, gdzie w ramach jednej takiej ścieżki można stworzyć kilka akcji ? Kiedy stosować jedno, a kiedy drugie ? Jeśli to ma znaczenie używam blendera 2.5 z svn.
  2. Na wstępie nadmienię, że nie jestem grafikiem (lecz programistą) stąd mój pewnie trywialny problem. Jeśli zimportuję jakiś model ze skinem i kośćmi (.fbx) to jak mogę sobie wyświetlić BINDING POSE tych kości ? Na całym timeline są tylko klatki animacji z przesuniętymi kościami. Wyłączenie skinningu jedynie przywraca model do binding pose, a kości nadal zostają w pozycji z danej klatki animacji.
  3. Troche jednokolorowa ta jego sukienka (od tylu)
  4. Nargi1

    Elfka- fem fatale

    Jagoda: nikt nie mowil ze ona ma byc ladna. Widac ze wojowniczka i jej twarz to oddaje. Ponczoszki mi sie podobaja, tylko jak ona dalej bedzie biegac bez butkow to sobie je przetrze na stopach i beda w nich dziury (czyzby popis silnika fizyki? ;D). Gdyby nie uszy w ktorych cos nie gra, to powiedzialbym ze model idealny. W kazdym razie praca robi wrazenie. Gratulacje dla autora
  5. to zrobi kulawego centaura :D
  6. Nargi1

    Elfka- fem fatale

    zapowiadala sie ladnie, tymczasem jest brzydka... tzn jako kobieta nie moj typ, bo z technicznego punktu widzenia to mi sie podoba ;)
  7. Nargi1

    Postać: Cave Troll

    Owen: maly archeolog z ciebie :)
  8. Nargi1

    Postać 3D-alien

    ta normal mapa to ci w ogole cos daje ?
  9. Gra do bakusiów zostala zrobiona przez DarkImar z forum gamedev.pl
  10. wg mnie lepiej zakryc wlosami troche wiecej twarzy - bedzie bardziej tajemnicza
  11. Nargi1

    [samochód 3d] Audi Quattro

    no a co tu komentowac ? Model poprawny. Troche tekstura przednich swiatel mi nie pasuje. Mogles tez zrobic wnetrze. Takich czarnych szyb to juz sie w grach nie robi.
  12. czemu szkielet krwawi ? ;) Shader wody ladny, ale sama woda moglaby miec jakas teksturke fal. Trawa troche ziarnista, ale da sie przebolec. Wiecej powiem jak zobacze filmik edit po obejrzeniu filmiku: woda jednak ma jakas teksturke fali, ale moznaby ja chyba bardziej uwidocznic, no i pixel shader troche za mocno reflektuje jak na moj gust. Tzn momentami jest idealnie, ale momentami ta woda jest za jasna (kolor nieba?) Cieszy ze fizyka bedzie rozwijana, ale ta beczka jedna nie powinna az tak odskoczyc ;)
  13. znacznie lepiej, ale chyba jeszcze troche male ? Poza tym czy ramiona nie sa za daleko od szyi ?
  14. 1 raczej texturowac 2 jesli w grze ma byc sciagany to oddzielnie, jak model chcesz wykorzystywac do czegos innego jeszcze to tez oddzielnie. Jak chcesz zakonczyc prace na tym modelu to zrob to razem
  15. w!e8: czytam uwaznie i nie wiem o co ci chodzi ? Z jednego postu na drugi zmieniasz zupelnie nastawienie do mnie, tylko dlatego ze napisalem ze "nie chce sie uczyc maxowego sdk" ? Juz zagrumentowalem dlaczego ;) "przecież te maxowe bonesy to uniwersalny standard - IK" "nie powiedziałbym że prosto i przyjemnie, jak masz problem z obsłużeniem ogólnie przyjętych standardów ;)" Te 2 zdania zinterpretowalem jako "lepiej zostac przy maxowych bonesach i olac wlasny system szkieletowy. Nie rozumiem zupelnie dlaczego nie chcesz juz wiecej komentowac. Prosze o napisanie argumentow dlaczego mam pisac exporter do maxa i poswiecac czas na nauke max sdk lub maxscripta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności