Endriu_M
Members-
Liczba zawartości
160 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa, Polska
Endriu_M's Achievements
Newbie (1/14)
18
Reputacja
-
Display -> Display Options -> Show Simplified Subdivision Wireframe (są 2 takie checkboxy - przy Wireframe mode i przy Shaded Mode) Pozdr AM
-
smutne to... http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?id=12022457&siteID=123112 A tutaj można posłuchać Panów z Autodesk i Softimage: http://area.autodesk.com/softimage_announce
-
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
No to szacunek. :) Przynajmniej będziesz mógł z czystym sumieniem nazwać "swoją pracę" "swoją pracą". -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
To jest bardzo dobre motto! :D Prac nie należy pokazywać. Te wszystkie modele to Ty tak "z palca", czy gotowe, z jakieś płyty? Ostatnia wersja pt. Hardcore powinna mieć podtytuł: "pijany Neo wraca z imprezy u Morfeusza". ;) W sumie bardzo fajnie się wszystko prezentuje, jedyne co to przydałoby się trochę podbić parametry renderowania i pozbyć się dużego (i nieprzyjemnego) ziarna w rogu kuchni i duże szumu na chromie. Pozdr AM EDIT: proxy możesz skalować jak tylko żywnie Ci się podoba -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
ja się nie dziwię... ;) Jest stanowczo za mało rozbudowany. Nie wiem czy uwagi są na miejscu, bo pewnie Ci się już nie chce przy tych scenach dłubać, ale przyoszczędziłeś Pan na poligonach i skóra od banana wygląda trochę kwadratowo, a w kuchni bardzo rzuca się w oczy ogromny wiatrak. Może lepiej by było z jakąś ciemną szybą...? Pozdr AM -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
peteRlo: Dzięki! No teraz to wygląda znacznie lepiej! :) -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
fikołek: Dzięki za wyjaśnienie... Łudziłem się, że to jednak możliwe bez dodawania noda... -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
Chodzi mi o v-raya dla Mai. Napisałem "modyfikator", a w zasadzie chodziło mi o noda (chociaż też nie jestem przekonany, czy to poprawne nazewnictwo). Żeby wszystko było jasne: używasz Polygon->Mesh->Smooth, czy znalazłeś jakiś inny - bardziej automatyczny - sposób (może na przykład zmusiłeś v-raya do akceptowania automatycznego mesh-smooth: klawisze 1,2,3...)? Mam nadzieję, że tym razem udało mi się napisać trochę jaśniej. ;) Pozdr AM Refka: http://farm1.static.flickr.com/36/125425063_daf5c609e2_o.jpg -
[Wizualizacje]Z wizualizacjami boje moje ;)
Endriu_M odpowiedział Destroyer → na temat → Work in progress (WIP)
Z wizualizacjami boje Twoje piękne są... ;) a ja mam takie małe pytanie techniczne... Czy na te wszystkie "gładkie" powierzchnie musisz podpinać smooth'a? Mi v-ray automatycznego smootha nie widzi, muszę dawać modyfikator - co jest dość nieszczęśliwym rozwiązaniem (pomijam, że sub-d w ogóle nie chce renderować). Ominąłeś to jakoś? Pozdr AM -
Wielki dzięki! O standardowych operatorach wiedziałem, ale reszta mi jakoś umknęła (tak bywa). ;)
-
To ciekawostka. Są jeszcze jakieś inne podobne wyrażenia? Gdzie znaleźć ich opis?
-
No, aktualizacja całkiem niezła! Ale cały czas ta dodatkowa geometria... :D
-
dzięki! Trochę techniki i...
-
Raczej nie... Po pierwsze dlatego, że najpierw musiałbyś użyć "Set Neutral Rotation" (albo "Pose") - tylko wtedy XSI zapisuje neutralną pozycję, którą można otworzyć (w pewnym sensie)... Po drugie dlatego, że czasem importujesz obiekty "z zewnątrz" - np. w OBJ, które mają już dodaną rotację, którą czasem przydaje się odtworzyć, a w takim wypadku na pewno nie będzię mozna użyć "neutral pose". Pozdr AM