Skocz do zawartości

Ars Goetia

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ars Goetia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. http://www.autodestruct.com/concept.htm http://www.agrreviews.com/modules/xoopsgallery/view_album.php?set_albumName=album10 http://members.lycos.nl/theone1337/quake4%20concept%20art/
  2. Ja od siebie tylko dodam ze bardzo mnie cieszy, po raz kolejny, ze na temat produkcji, ew. sukcesow itd. wypowiada sie osoba ktora nie ma pojecia o branzy. Powiedzmy sobie szczerze Hindus nigdy nie pracowales w game. Krytkowac kazdy potrafi, szczegolnie Polak najbardziej. Nie cieszy sie ze mnie fajnie pole obrodzilo ale zeby temu durnemu sasiadowi grad spadl. Wychodzi z Ciebie takie podejscie z kazdego twojego slowa. Ja od swojej strony zycze powodzenia kazdej polskiej grupie, bo mamy potencjal ale nie mamy funduszy mimo wszystk owalczymy. I tak naprawde to jest najwazniejsze. CO to za filozofia zrobic gre jak sie ma na koncie 10 milionow zielonyc? Filozofia jest zrobic gre jak sie ma 10 tysiecy zlotych. Przemysl jeszcze raz to co mowisz bo sie sam osmieszasz. Edit do psota wyzej -> a widziales efekt koncowy?
  3. OMG kurt masz mistrza. Gratuluje nie wiem jak ty to robisz, ale naprawde Impressed.
  4. (Mam zaje humor dzisiaj) Empeck Misku lepiej sie skup na charactersach a enviro zostaw mnie HAHAHAHA No coz kurt po staremu narazie nie ma co oceniac. Model ubogi w detal. Widze ze wszystko chcesz dodac na textach, ja bym sugerowal takze wykorzystac swoja umiejetnosc modelowania i na modelu porobic jakies dziury, wyrwane deski, etc. Napewno bedzie to lepiej wygladalo. Modelling w chwili obecnej jest przecietny, nie ma sie czym zachwycac, wiec nie dziw sie ze wszyscy sie zachwycaja konceptem :] I zwieksz sobie lekko polycount. Do rts aktualnie wychodzacych na rynku daje sie wiekszy polycount a co dopiero do portfolio, gdzie jak sadze robisz ten model. Ustaw sobie limit na 2500 albo nawet 3k , tylko go nie zmarnuj a dodaj detal.
  5. Ars Goetia

    Minibitwa #5 - PH!

    Empeck poligonalny bracie, trza nawrocic niewiernych Bevare of Pyramid Head unfaithfull, Let's the Silent Hill begins. BLOOOOOOOOD MUAAHAHAHAHA czym sie dorbze idzie ;)
  6. Ars Goetia

    Minibitwa #5 - PH!

    Wiesz ze osobiscie cie pograze jak go spier **** Ale jest w dobrych rekach wiec wycisnij ostatnie poty ze swojego skilla man ;)
  7. Ars Goetia

    Elfka- fem fatale

    FUNDCJA WNOSZACA PROSBE O ZMIANE PONCZOCH NA ... kabaretki ??o_O I zdejmij jej te stringi ... PRECZ Z CENZURA!! hahhaha
  8. Nielot tyle czasu na forum a zachowujesz sie jak newbie. Wez se wsteczny wrzuc.
  9. Ars Goetia

    postac: zywa zaroowka :)

    Ftorencjusz szaleje, znowu nas powalil pomyslem ;)
  10. Stachu proponuje abys najpierw zorientowal sie w temacie, nawet orzegladajac maxa, bo to co mowisz to herezje nie majace pokrycia w rzeczywistosci i tylko powodujesz fale smiechu. Zanim sie znowu wypowiesz sadze ze powinienes najpierw sie zorientowac w temacie. Nielot - po pierwsze. Dlaczego nie boolean. Dlatego ze robiac model z reki uzyskasz ladna siatke, zajmie to wiecej czasu ale lepiej bedzie widac. W modelach HP jak masz krzywa siatke to widac "fale". W grach jest podobnie, z tego tytulu iz specular wymaga prawidlowego rozlozenia siatki. jezeli kolo bedzie sie skladalo z edgy skierowanych do srodka badz pewien ze moga tworzyc one bledy. Jezeli natomiast beda edge porpzeczne to bledow nie bedzie to raz. Dwa spojrz na miesce gdzie masz zrobione booleam ale z poziomu vertexa. Nie widzisz tam zbednych vertexow latajacych luzem?? Kolejna sprawa jest taka ze czesto bool robi dziury ktore trudno zalatac a dodatkowo tworzy poli ktore sa zbedne. marnotrastwem jest laczenie elementow siatka, lepiej jest je dosunac bo in game efekt jest taki sam ale marnujesz o wiele mniej tri. Dalej masz fajna karoserie ale brak podwozia to juz mowilem. Przypatrz sie kolom, wygladaja jak od dragstera popraw je, sa za oble, kola maja mocniejsza krawedz. A robienie LP z HPczemu IMO zle?? Bo masz mase scianek do wywalenia, chociazby na lusterkach. Dalej. W pro studiach zgadza sie jest specjalizacja na modeleriow, riggerow, animatorow etc. Ale nie zrobisz poprawnie modelu nie nzajac sie na texturowaniu z tego wzgledu iz bardzo czesto juz zaczynajac modelling musisz go modelowac pod katem texturowania gdyz dostaniesz model z powrotem bo nie bedzie sie dalo go poprawnie otexturowac. Przykladowo jezeli bedziesz robil np. Domek do 1500 tri (niski polycount, np. rts -> AoE III) to musisz np. dach podzielic nie na polowke (lewa prawa) ale lewa strone jeszcze na dwa, bo np, na texturze bedzie jeden fragment nadach przeznaczony, i jak bedzie polowka dachu na pol to ladnie zmirrorujesz uvw, jak nie bedzie to bedzie straszny blur i rozciagniecia. Jeszcze co do twojego tutoriala Stachu. Po pierwsze do prawidlowego mapowania uzywa sie checkera. Po drugie max 8 ma zaimplementowanego texportera i nie trzeba go wrzucac jako plugin. Po kolejne twoje subaru nie nalezy do najlepiej zoptymalizowanych chociazby biorac pod lupe spoiler. Po kolejne jezeli juz sie zabierasz za tutorial to psiz co i dlaczego a nie ze pozniej align to z (dlaczego?) a text ->albo kto jak chce może wybarać jeszcze "x" lub "y" jest niepowazny. Wszystko co robisz musi miec uzasadnienie, tutorial nie powinien zostawiac pytan.
  11. Ja bym na twoim miejscu posiedzial jeszcze nad modelowaniem bo to co ja tutaj widze nadaje sie do poprawki. A skoro piszesz ze uzyles booleana, to zycze ci powodzenia, ja tam juz widze mase bledow. Po za tym nie uznaje modelu za skonczony szczegolnie gdy ma 8ktri a zgubil podwozie. No i nie da sie ukryc ze widac ze przerabiany z HP.
  12. Jak sie zrobilo w sensie jak to wyglada od strony tech. Czyli rozlozenie mapowania, optymalizacja mesha, zgodnosci kolorow. Mnie szef nie placil za to ze ladnie wyglada, ale takze za to ze dziala. Bo co z tego ze ladnie wyglada jak nie dziala?
  13. Ognisty milo mnie zaskoczyles ;) Brawo, troche bledow by sie znalazlo jeszcze, ale to nastepnym razem ;) Sadze ze to twoj najlepszy obiekt jak narazie, szczegolnie biorac pdo uwage porpzednie bitwy. Take care.
  14. Blad, Wazne jak wyglada I jak sie zrobilo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności