Skocz do zawartości

Trzmiel

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok/Warszawa

Trzmiel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wuper. Poziom skomplikowania skryptu zabija.
  2. http://www.vimeo.com/13730014 Zapraszam serdecznie do sledzenia postepow piszemy wlasne api do tego w pythonie , glownie pod maye oraz modyfikujemy kod bulleta.
  3. Trzmiel

    RenderLights

    Czesto widzialem juz oswietlenie realtimowe tego typu nie czytalem calej strony, ale czy wykorzystuje to harmoniki sferyczne??
  4. Pisanie bulleta na maye ma sens. Dokaladnosc potrzebna jest przy finalnej symulacji i wtedy mamy parametr ktory ja zwieksza. Wiesz nvidia caly czas pisze fajny solver physx do mayi itd ale co z tego jak nie wypuszczaja go w ogole i mam wrazenie ze projekt umarl. A my przez bulleta mozemy wykorzystywac CUDA spokojnie i powiem wiecej pokaz mi solver ktory w czasie sekunda na klatke policzy kilka tysiecy rigid bodies. Powiem Ci ze w dobrej jakosci finalnej jak chcesz policzyc to wtedy z tego co pamietam 300 klatek liczylo sie jedyne pol godziny. i kazde cialo bylo rozne, co prawda low poly, ale 4000 cial i rotacja jest obliczane nie wedlug bounding boxa tylko taka jaka naprawde jest, wiec nie mow ze nie ma co pisac. Nawet nowa lagoa nie ma takiej wydajnosci.
  5. Warto warto na nową naprawde. Jak masz quicktime Pro to piszemy teraz w Pythoniessssssss skrypt co z sekwencji klatek szybko quicktima robi. I co tam u Ciebie Lucha i was wszystkich bo nie wiem co sie z wami dzieje powiedz.
  6. Polecam linuxa tu mozesz playblasty do Quicktima robic nawet :D
  7. Trzmiel

    Maya API Linux

    Jasne. Pod Kubuntu wgraj se eclipsa i tam masz C++ i python i wszystko mozesz miec. Nawe autouzupelnianie dziala do Maya API jakby cos nie dzialalo Ci to pisz. powiem co i jak
  8. Hmmm Filemaker to nie do tego kompletnie cos takiego mamy juz w mniejszej wersji. Shotgun jest programem dla supervisorow i kierownikow produkcji w wielkich firmach na tyle wielkich że nie ma takich w Polsce. My piszemy program ktory tworzy projekty setuje je. Sam kopiuje pliki by nikt nie pracowal na cudzych scenach. Jest to taki boost do naszej pracy. Ładny interfejs w Qt powoduje, że wszystko jest jasne i przejrzyste. Pozwolil stworzyc nam nam takze wewnatrz maly viewport 2d i maly system nodów. Tak jak mowi Olaf zaczelo sie od malego skryptu. A rozroslo sie juz do pokaznych rozmiarow. Nie celujemy w program jak Shotgun, bo o czym zupelnie innym jest tutaj mowa. Widzielismy Alienbraina ale to tez nie to. Piszemy program na potrzeby Malych i srednich firm mysle ze Max 70 osob mogloby pracowac przy jednym porjekcie na tym programie. Obiecuje 12 października wypuścić Video "seter" to nazwa kodowa. Program w oryginale będzie nazywal sie inaczej, ale niech to narazie pozostanie tajemnica. Tajemnica nie jest jednak ze nie bedzie to soft openSource. Niestety ilosc wysilku wlozona w ten program musi sie nam jakos zwrocic. Bedzie dostepny na prawie wszystkie glowne platformy. Przewaga linuxa jest oczywista, nie mozna rezerwowac tego patentu tylko dla Siebie. Duzo zdolnych mlodych ludzi w CG wyjezdza od nas do pracy za granice, a moze gdyby zostali moglibysmy zrobic sobie tutaj mega postprodukcje. Wady linuxa sa miedzy innymi to ze nieco skomplikowany dla zwyklego grafika, ale mozemy go tak skonfigurowac, zeby milo sie pracowalo kazdemu. takze jesli Linux 10/10 to Windows 5/10 taka jest prawda i nikogo tu sie nie oszuka. linuxa tworza ludzie z pasja, ktorzy chca zaistniec, a Windows to jest biznes komercja, jest dla zwyklych ludzi do zabawy - przy duzych produkcjach odpada DEFINITYWNIE. Bardzo milo sie dyskutuje, Pozdrawiam Trzmielu. EDIT: No patrze ze Olaf juz nazwe powiedzial, takze - Octupus aktualnie 0.8 beta
  9. Oj Symek z tymi komputerami wieloprocesorowym to pamietaj ze nie samym intelem swiat kiedys zyl, a pan Amdahl swoje prawo sformuowal juz dawno wiec nie mow ze inzynierowie Autodesku nie wiedzieli o zrowneleglaniu. Oczywiscie ze petle mozna przerwac, ale nie otrzymasz zamierzonego efektu.
  10. Wedle prawa Amdhala petle zawsze sie olaca paralelizowac. Bo inaczej paralizuja komputer czasami :). Ech gdyby Autodesk mial konkurencje po prostu mysle ze mielibysmy duzo lepsze softy dzis. W tym moja udreka najwieksza.
  11. No dobra Olaf. To bardzo ważna rzecz. Jak wymyślili maya i ze qt to super. Tylko jest cos takiego jak multi threading i mozna pisac skrypty i plugi ktore go wykorzystuja. Ale Autodesk chyba zapomnial o tym piszac maje bo do symulacji particlowych nadal wykorzystuje jeden procek. A qt przy tym powinno byc jeszcze odciazone i wykorzystywac qt threads a narzedzia majowe nie wykorzystuja tego. Jak sami chcemy to mozemy se napisac na multithreading i GPU takze, ale nie wiem czemu super madrzy inzynierowie autodesku tego nie wbudowali do kazdego narzedzia mayi - jestem na nich obrazony.
  12. Ale max ma mniejszą wydajność od Mayi. No chyba, że chodzi Ci o jakiegoś Maxa kolegę który siedzi obok Ciebie i jest bardziej wydajny, a Tobie sie nie chce pracowac :) Tak na powaznie. To max ma fajne plugi owszem jak Fume ktore pomaga zrobic cos bez skomplikowanego ustawiania. A na mayowych fluidach troszke wiecej trzeba posiedziec. Wiesz max to bardziej game art niz duze produkcje cinematiki itd. Ma ograniczenia zapisane w kodzie zrodlowym zeby chodzil szybko do okreslonej liczby poly, do okreslonej liczby particli itd. Maya co bys nie wczytal to Ci to zaladuje. A teraz ma Viewport 2.0 gdzie przy dobrej karcie graficznej masz potezny skok wydajnosciowy.
  13. Prrzy takiej konfiguracji na OpenCL modzie Fusion bedzie Ci smigac a ma potezne mozliwosci niektore nawet porownywane do Flame. After jest wolniejszy od Composita.
  14. Ta pipeline te sprawy... Pracuj na maxie najlepiej to super korzystny soft do duzych projektow...
  15. Ja na twoim miejscu wybralbym Fusion przy duzym budzecie :>. Demon predkosci na dobrej karcie graficznej z duza iloscia CUDA cores. Na ten czas wez se GTX a 480 i bedzie super szybko super efekt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności