ETA
Members-
Liczba zawartości
1 120 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Opole
ETA's Achievements
Newbie (1/14)
77
Reputacja
-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
ETA odpowiedział Fililoco → na temat → Rendering / Lighting / Shading
jest taka funkcja jak noise threshold, która odpowiada za wykrycie pożądanego poziomu zaszumienia obrazka, nie masz tam ustawionej jakieś wartości? Mogło by to powodować efekt o którym piszesz. Poza tym jakie masz pozostałe ustawienia, min i max subdivs itp? -
michalo - płyty jeszcze żadnej nie planuję, w pierwszej kolejności chciałem wybrać procesor, a następnie płytę główną pod dany socket. Generalnie jeśli chodzi o mobo to fajnie by było zmieścić się w cenie do ~700 zł więc jakby ktoś miał jakieś sugestie też chętnie wysłucham :)
-
a zapomniałem napisać do czego będzie używany, głównie modelowanie 3d i rendering, trochę PS i AE no i oczywiście raz na jakiś czas jakaś gierka. Właśnie kusi ten 1700X tylko chce zebrać jak najwięcej opinie zanim pójdę w tą stronę. chudy - racja zasugerowałem się swoim 2600K, masz rację chodzi o 8700K :)
-
Witam drogich współforumowiczów, ostatnio przymierzam się do wymiany mojego poczciwego i7 2600K na coś nowszego. Na chwilę obecną moim główny problemem jest czy iść w stronę intela czy też dać szansę AMD, generalnie procesory nad którymi się zastanawiam to Ryzen 7 1700x lub i7 8600K, ewentualnie czy jest sens dopłacać do i7 7820x lub Ryzena 1800X? Pozdrawiam
-
Hmmm waśnie martwię się, żeby potem nie okazało się, że wymiana monitora wiązać się będzie z wymianą komputera całego, bo viewporty nie będę wydalać :D Provek I7 2600K :D
-
Witam, ostatnio powoli przymierzam się do zakupu nowego monitora, i zastanawiam się czy mój GTX 970 4GB uciągnie dobrze programy takie jak Blender czy zbrush przy rozdzielczości 4K czy lepiej darować sobie tego typu sprzęt?
-
jak dla mnie to dwie kości jedna (główna) na dole wektora, ona będzie trzymać go w miejscu powinna mieć dół strzałki przypisany wagowo na 1, natomiast druga analogicznie będzie trzymała grot (wagowo 1 tzn kolor czerwony ma w czasie malowania wag wtedy wybrane wierzchołki będą zależne jedynie od tej jednej kości). Punkty pomiędzy tymi kościami rozłóż dość równo. potem sparentuj je ze sobą i tej odpowiedzialnej za grot ogranicz pole manewru do lokalnej osi Z (tak żeby szła tylko w kierunku swojej "góry"). Potem pozostanie podpiąć to do jakiegoś helpera tak żeby cała strzałka za nim podążała :) mam nadzieję, że na coś to Cie nakieruje. Dawno z maxa nie korzystałem więc nie opiszę Ci co jak dokładnie się nazywa.
-
Rozumiem :) pamiętam jak kiedyś robiłem aparat to żeby soczewka była kolorowa materiał składał się z trzech dodanych do siebie shaderów szkła w kolorach R, G i B z różnymi wartościami IOR :) http://www.blendswap.com/blends/view/54176
-
Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)
-
Hehehe jak dla mnie świetne :D Na animacji nie znam się na tyle, żeby doszukiwać się błędów. Kreska bardzo mnie się podoba, poczucie humoru również. Także ten tego... czekam na więcej :)
- 17 odpowiedzi
-
- 2d animation
- animation
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wygląda na to, że vertexy po obu stronach "szwu" są oddzielone i mają inne ciężkości dla różnych kości, pewnie ta koszula ma dopięte do kręgosłupa a marynarka do ramienia. Co do teksturowania imo lepiej przed ustawianiem. Jak możesz udostępnij plik z riggiem łatwiej będzie coś stwierdzić :)
-
Masa musi być :) Ano wydaje mi się, że anatomię ogarniam dość dobrze. Ale na pewno znajdzie się jeszcze mnóstwo braków, w sumie z każdym modelem czuję jak zaczynam zauważać braki. Ale jak to się mawia powoli do przodu :)
- 5 odpowiedzi
-
- blender
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Do tych karabinów robisz HiPoly? Jak jest ciemny model nie dawaj go na ciemnym tle, gubi się. Jak na początek fajno to wygląda, czekam na jakieś bardziej skomplikowane modele :)
-
Hmm wydawało mi się, że jest ok. Ale jak tak patrzę teraz to rzeczywiście bezsensownie coś to odstaje. Chyba będzie za bardzo w tył cofnięte.
- 5 odpowiedzi
-
- blender
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
update ostatniej główki, dodane trochę detalu i trochę korekt
- 5 odpowiedzi
-
- blender
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami: