-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
jest taka funkcja jak noise threshold, która odpowiada za wykrycie pożądanego poziomu zaszumienia obrazka, nie masz tam ustawionej jakieś wartości? Mogło by to powodować efekt o którym piszesz. Poza tym jakie masz pozostałe ustawienia, min i max subdivs itp?
-
Ryzen czy i7
michalo - płyty jeszcze żadnej nie planuję, w pierwszej kolejności chciałem wybrać procesor, a następnie płytę główną pod dany socket. Generalnie jeśli chodzi o mobo to fajnie by było zmieścić się w cenie do ~700 zł więc jakby ktoś miał jakieś sugestie też chętnie wysłucham :)
-
Ryzen czy i7
a zapomniałem napisać do czego będzie używany, głównie modelowanie 3d i rendering, trochę PS i AE no i oczywiście raz na jakiś czas jakaś gierka. Właśnie kusi ten 1700X tylko chce zebrać jak najwięcej opinie zanim pójdę w tą stronę. chudy - racja zasugerowałem się swoim 2600K, masz rację chodzi o 8700K :)
-
Ryzen czy i7
Witam drogich współforumowiczów, ostatnio przymierzam się do wymiany mojego poczciwego i7 2600K na coś nowszego. Na chwilę obecną moim główny problemem jest czy iść w stronę intela czy też dać szansę AMD, generalnie procesory nad którymi się zastanawiam to Ryzen 7 1700x lub i7 8600K, ewentualnie czy jest sens dopłacać do i7 7820x lub Ryzena 1800X? Pozdrawiam
-
GTX 970 a 4K
Hmmm waśnie martwię się, żeby potem nie okazało się, że wymiana monitora wiązać się będzie z wymianą komputera całego, bo viewporty nie będę wydalać :D Provek I7 2600K :D
-
GTX 970 a 4K
Witam, ostatnio powoli przymierzam się do zakupu nowego monitora, i zastanawiam się czy mój GTX 970 4GB uciągnie dobrze programy takie jak Blender czy zbrush przy rozdzielczości 4K czy lepiej darować sobie tego typu sprzęt?
-
Animacja precesji
jak dla mnie to dwie kości jedna (główna) na dole wektora, ona będzie trzymać go w miejscu powinna mieć dół strzałki przypisany wagowo na 1, natomiast druga analogicznie będzie trzymała grot (wagowo 1 tzn kolor czerwony ma w czasie malowania wag wtedy wybrane wierzchołki będą zależne jedynie od tej jednej kości). Punkty pomiędzy tymi kościami rozłóż dość równo. potem sparentuj je ze sobą i tej odpowiedzialnej za grot ogranicz pole manewru do lokalnej osi Z (tak żeby szła tylko w kierunku swojej "góry"). Potem pozostanie podpiąć to do jakiegoś helpera tak żeby cała strzałka za nim podążała :) mam nadzieję, że na coś to Cie nakieruje. Dawno z maxa nie korzystałem więc nie opiszę Ci co jak dokładnie się nazywa.
-
Scena 3D: Pentax ME
Rozumiem :) pamiętam jak kiedyś robiłem aparat to żeby soczewka była kolorowa materiał składał się z trzech dodanych do siebie shaderów szkła w kolorach R, G i B z różnymi wartościami IOR :) http://www.blendswap.com/blends/view/54176
-
Scena 3D: Pentax ME
Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)
- Trylogia Psotnika, czyli wysublimowany humor w trzech aktach
-
Problem ze zrigowanym modelem MEGA PILNE
Wygląda na to, że vertexy po obu stronach "szwu" są oddzielone i mają inne ciężkości dla różnych kości, pewnie ta koszula ma dopięte do kręgosłupa a marynarka do ramienia. Co do teksturowania imo lepiej przed ustawianiem. Jak możesz udostępnij plik z riggiem łatwiej będzie coś stwierdzić :)
- Teczka 3D - ETA
-
Teczka 3D - Snikers
Do tych karabinów robisz HiPoly? Jak jest ciemny model nie dawaj go na ciemnym tle, gubi się. Jak na początek fajno to wygląda, czekam na jakieś bardziej skomplikowane modele :)
- Teczka 3D - ETA
- Teczka 3D - ETA
ETA
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta