Skocz do zawartości

DonJakub

Members
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Zgierz

DonJakub's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. 5* i na fronta z tym !
  2. DonJakub

    [Model 3d] Samochodzik

    WoooW ożywiłeś tą prawie obumarłą część forum ! Świetny model ! Popraw to co wyżej napisali i te mocne zarysowania na błotnikach, zwłaszcza na przednim. Widać, że jest to chamski pędzel z PSa ;> Nie miałeś problemu z ustawieniami normali na marmosecie ? P.S. Wrzućcie to na fronta - zasługuje chłopak.
  3. DonJakub

    UDk Construction Site

    Spoko enviro, widać lubisz klimaty BF3
  4. aaa to Ty robiłeś te bronie do BF3 tak ? :D
  5. DonJakub

    Americana

    Ogółem fajnie, tylko pokaż może oddzielnie assety oraz ciut większe screeny.
  6. Bardzo fajnie to wszystko wygląda, czekam na dalszy progres pracy. Sugeruję poprawić teksturę na układzie wydechowym. Widać wyraźnie powtarzalność pędzla. Może lepiej by było nałożyć layer rdzy lub czegoś podobnego.
  7. DonJakub

    [Enviro] Mój mini level

    Spoxor ale wyeliminuj wszelkie rośliny typu - jungle dodaj też jakieś śmieci i kamienie na drodze + zróżnicuj trawę itp
  8. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    - tak z teksturami trochę przesadziłem są zbyt mocne i sprawiają wrażenie przepalonych - kolor a w zasadzie brak koloru jest uzasadniony ;) - nie dodawałem dodatkowych doświetlenie a w sumie szkoda, może by to polepszyło jakość sceny ale z 2giej strony większość gier odchodzi od kolorowych obrazów w stylu "wowa" Obrazy 2d ?
  9. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Twoja podmalówka mam wrażenie, że ciut więcej głębi wydobywa i całość subtelniej wygląda. Co do zrobienia gry to nie tak łatwo. Lepiej będzie jak popracuje nad nowym enviro. Myślę, że przy następnym projekcie tego typu będzie lepiej.
  10. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Valery - zapomniałem dodać, że animatorem nie jestem a animacja miała tylko bardziej urozmaicić scenografię, która w tym przypadku pełni większą rolę. Dla tego nie mamy tutaj hordy przeciwników a raczej 2ch żołnierzy. Co do levelu to wiadomo na potrzeby game artu wiele rzeczy ma po prostu wyglądać fajnie jak w cod/moha. Ja się w dużej mierze wzorowałem na archiwalnych zdjęciach. W założeniu miała to być scena zniszczonej ulicy, z której jestem zadowolony. Być może inne ustawienie modeli + dodanie więcej elementów dało by lepszy efekt. Dla przypomnienia w COD 1 na level pada 5 desek i 3 cegły resztę nadrabia rozmyta tekstura : ) ale wiadomo tam pracowało trochę osób przy tym, ja natomiast robiłem to zupełnie sam. pastor44 - dziękować
  11. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :) Kruku - w sumie robienie p. licencjackiej dawało mi dużo satysfakcji i frajdy a sama obrona to "lajcik", bardziej naciskałem by było do portfolio. Antain - wnioskuje, że chodzi Ci o nie niemca a soviete i z nie Panzerfaustem tylko Faustpatronem - tak akurat wymyśliłem sobie dla odmiany :) Ogółem dzięki za komenty !
  12. DonJakub

    Bitwa 29 Postać: Suri

    Fajowo, detalicznie i z klimatem.
  13. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Dzięki za konstruktywny komentarz.
  14. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Kubajaniak - szczerze powiem, że nawet w Snajpera Elite nie grałem więc nie wzorowałem się. Jedynie na czym wzorowałem się to archiwalne foty. Selena - światło było tak ustawione, że słabo widać light shafty, normale są ; ) pastor44 - całość miała być w ogóle czarno biała ale wolałem zostać przy szarości - to jednak klimaty IIWŚ a nie GoW
  15. DonJakub

    STALINGRAD Trailer UDK

    Coś miniaturowe mi wyszly te foty ale się załadowały. OK nie będę Cię męczył. Pozdro i dzięki za wskazówki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności