Skocz do zawartości

mbudzko

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. mbudzko odpowiedział 9lab → na temat → Architektura
    Bardzo fajna pracka, dobre światło, fajny efekt nierówności na mozaice, realizm z dodatkowym smaczkiem, gratuluje warsztatu!
  2. mbudzko odpowiedział lumberjack → na temat → Architektura
    Świetna robota, można by trochę jeszcze textury pomęczyć na projektowanym budynku. Tak czy owak gratuluję warsztatu.
  3. bardzo dobra robota, szczególnie dzienne ujęcia, w wieczornych popracowałbym jeszcze nad detalem i balansem kolorów
  4. mbudzko dodał temat → w 3ds max
    Cześć, czy ktoś może korzystał z ustawień vray physicalCamera - distortion? Szukam plików lens files lub distortion amount dla konkretnych obiektywów, może wiecie skąd je ściągnąć? z góry dziękuję za wskazówki
  5. gratulacje, mam nadzieję że kiedyś zobaczę ten pojazd na drodze
  6. Co do opini apropos skratowania się nie zgadzam, dodaje industrialnego charakteru, ma się wyróżniać na tle ortogonalnego układu okien. W 3 -cim rzeczywiście zabrakło konstrukcji wsporczej, ale to jest koncepcja, a nie projekt wykonawczy - chodziło o przekazanie idei. Powyższe w kwestii wyjaśnienia niedostatków. Tak czy owak jestem wdzięczny z życzliwą krytykę.
  7. mbudzko odpowiedział mbudzko → na temat → Architektura
    Co do opini apropos skratowania się nie zgadzam, dodaje industrialnego charakteru, ma się wyróżniać na tle ortogonalnego układu okien. W 3 -cim rzeczywiście zabrakło konstrukcji wsporczej, ale to jest koncepcja, a nie projekt wykonawczy - chodziło o przekazanie idei. Powyższe w kwestii wyjaśnienia niedostatków. Tak czy owak jestem wdzięczny z życzliwą krytykę.
  8. Cześć, wrzucam wizualizacje małego budynku w trzech opcjach, koncepcja moja, wizualizacje również. Cel - opanowanie post produkcji przy użyciu render elements. Przyjemnego oglądania. wariant 1: wariant 2: wariant 3: Komentarze mile widziane.
  9. Cześć, wrzucam wizualizacje małego budynku w trzech opcjach, koncepcja moja, wizualizacje również. Cel - opanowanie post produkcji przy użyciu render elements. Przyjemnego oglądania. wariant 1: wariant 2: wariant 3: Komentarze mile widziane.
  10. stworzenie jaskiniowo leśne, budujące swoje osady w lasach posiadających kompleksy skał i jaskiń, 3dmax, zbrush, photoshop a tu tło za postacią wykonano jw komentarze mile widziane
  11. dzięki, chwile potrwa zanim popchne do przodu ten model, niestety zarabiac trzeba
  12. im więcej zmarch tym lepiej?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności