Jump to content

Mironeczek

Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Mironeczek

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/15/1986

City (optional)

  • Miasto
    Kłodzko
  1. 169 nowości/zmian/napraw - nice! (*) VRayProxy: Added Show whole mesh viewport display option; A to nie było tego? (*) V-Ray: Reduced light cache leaks through a new parameter "Leak prevention"; Brzmi jak "czasem działa" ;)
  2. próba z designem plakatowym. Temat nieco poważniejszy:
  3. może mało to związane bezpośrednio z 2D ale dobrze jak teczka różnorodna ;) FXWARS Challenge: 41 - 3 Day Cinematic Challenge! SPRINT-1 "ICE" : A wątek WIP tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=7882507#post7882507
  4. Update - skończony obrazek z WIPa kilka wątków temu... Pozdro!
  5. Witam! Zapraszam do oglądania i komentowania.
  6. cho.co - dzięki za uwagi - zrobię te słupki -ułożą przestrzeń nad schodami telthona - pędzle w Kricie rządzą
  7. Witam. Oto mój najnowszy obrazek: jestem otwarty na wszelką krytykę. Pozdro M
  8. @beny - zgdzam się! Wszystko MEGA - ale scena ~2:04/2:05 łeb urywa - piękna interakcja - cyfrowe włosy i nagrane bez różnicy - idealne...
  9. "i'm not crazy" - za dużo naoglądałem się Malcolma żeby w to uwierzyć.
  10. na co trolowi paczka DCP? chyba, że jakieś kino też trollował narrator - to przecież wielkie nazwisko. konsultacja muzyczna - poważny artysta. w ogóle napisy są w tym "dziele" chyba najciekawsze.
  11. Zawsze chciałoby się więcej nowych ficzerów ale... populate wygląda ładnie - idea zacna, Bifrost daje radę, podoba mi się nodkowa idea budowy shader FXów - chciałbym już to przetestować, wsparcie dla Point cloud... śmieszy troszkę QuadChamfer na szczycie nowości, ale źle nie jest...
  12. Widziałem film w "3D" - nie cały bo ciężko wytrzymać. Dużooo byków. Źle porozmieszczane elementy w przestrzeni. A nagrane materiały (z początku) są tak niepokolorowane że ciężko zobaczyć jakąkolwiek głębię - jest "wystający" aktor (trochę za mocno) za nim "dziwna plama". W scenach w kosmosie za mocno podkreślony efekt 3d - efekt męczący na krótką metę - na dłuższą zapewnia ból głowy i mdłości.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy