Skocz do zawartości

DiM

Members
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

DiM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. Wiesz jak ktoś się przyzwyczaił do 3ds maxa to przesiadka do Blendera jest problemem, a że szef powiedział, że na razie nie ma kasy na 3dsa to pozostaje mi Blender (albo photoshop :D). Nie chodziło mi aby skrytykować Blendera. Zdaje sobie sprawę, że każdy program ma swoje niuanse jak choćby ta edycja klatek kluczowych na timeline jak to ma miejsce w wielu programach. Dzięki za pomoc, może uda mnie się polubić Blendera o ile nie trafie znowu na jakieś "niespodzianki".
  2. Witam. Po długiej przerwie znów wracam do 3D jednak z przymusową przesiadką na Blendera :/ Mam taki drobny problem. Zrobiłem sobie animację i chciałbym przesunąć odrobinę klatkę kluczową i nijak nie mogę przesunąć tej żółtej kreski. Dodam, że korzystam z najnowszego Blendera 2.6.2.
  3. Witam jakiś czas temu przesiadłem się na blendera i mam problem z teksturą otóż pracuję nad animacją w której na różnych obiektach wyświetlane jest wideo jako tekstura próbowałem już obracać obiektem ale nic nie dało. Poproszę o poradę czy można w jakiś prosty sposób odwrócić teksturę w blenderze. Używam najnowszej wersji blendera 2.56 beta bo jakoś działa mi lepiej niż stable 2.49
  4. Witam. Mam problem z teksturom. Chce uzyskać efekt budowania się napisu z zdjęć. Do samej animacji użyłem super spray zaś zdjęcia to zwykłe box'y na które nałożyłem teksturę z plikiem avi jako bitmapą i problem jest taki, że na podglądzie owa bitmapa jest normalnie wyświetlana zaś po wyrenderowaniu nic nie ma na boxie. Do renderingu używam mental Ray'a. W jaki sposób mogę zrobić aby na każdym wygenerowanym przez spray obiekcie mieć inny obrazek?
  5. Pierwszy koncept pomieszczenia dokładnie to jednego mebla:p. Wiem że trochę za mocne światło wyszło, a co do samego ujęcia będę chyba dążyć do widoku jak na szkicu czyli ujęcie obejmujące 3 ściany ale z kamery bardziej przy ziemi. Co do samej postaci jeszcze myślę nad jej wyglądem i wkrótce zamieszczę.
  6. Pomysł z hangarem mnie się podoba jeśli dasz różne niemieckie prototypy w hangarze może być naprawdę ciekawie. Nie chce się czepiać ale nie tylko mi rzucił się w oczy błąd z nitami i zauważyłem małe wgniecenie ale może mnie się tylko wydaje (1). Jeszcze co zauważyłem to te nity (2) są chyba w powietrzu nie na poszyciu statku. Ogólnie model mnie się podoba.
  7. Zrobiłem szkic jak planuje zrobić scenę. Ze względu na mój wątpliwy talent plastyczny (zwłaszcza kiedy na rysunek poświęcam 10 minut) po rysunku omówię wygląd sceny. Scena będzie przedstawiać dzieciaka w pokoju pełnym zabawek. Pokój wygląda jak po przejściu tornado, a dzieciak stoi przy maszynie życzeń i "produkuje" kolejne zabawki. Całość będzie w klimacie bajkowym: dzieciak będzie miał wątłe ciało i dużą głowę. Proporcje przedmiotów będą zaburzone jak to w niektórych bajkach.
  8. 3ds. Myślałem jeszcze o PovRay'u ale lepiej nie.
  9. Coś w klimacie piratów z Karaibów tyle że z wikingami. Pomysł świetny obawiam się tylko czy podołasz. Życzę ukończenia pracy nawet jeśli nie w terminie bitwy. Powodzenia.
  10. Mnie się podoba ten koncepcik. Jedynie proponuje aby krawędzie zniekształcić jakieś wgniecenia no i oczywiście przyczepiłbym instrukcje obsługi oraz uchwyt na dzbanek z kawą:p. Czekam na ciąg dalszy
  11. Długo się zastanawiałem nad moim projektem na bitwę. Zdecydowałem, że będzie nią maszyna do spełniania życzeń. Kto by nie chciał urządzenia które daje to czego pragniemy za jednym pociągnięciem dźwigni:p
  12. Miałem dylemat między ostatnią sekundą, lustrem, obcym w mieście jednak ostatecznie zdecydowałem się na wynalazki. Pomysł połączenia tematów też mi się podoba. Czekam na wynik sondy no i oczywiście rozpoczęcie bitwy.
  13. Ciężki wybór współczuje Jury. Chciałbym mieć więcej głosów. Najchętniej bym obdarował wszystkich za samo ukończenie w terminie. Ostatecznie zagłosowałem na ******* za ciekawe podejście i świetne wykonanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności