Skocz do zawartości

hanzo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. hanzo odpowiedział PLyczkowski → na odpowiedź w temacie → Game Art
    napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz.
  2. hanzo dodał odpowiedź w temacie → w Dyskusje o grafice
    Witam, mamy do zrobienia symulację ewakuacji stadionu Wisły Kraków w 3D jako projekt zaliczeniowy. Na razie mamy zrobioną jedną trybunę stadionu i prostych ludzików, wszytko "śmiga" na silniku ogre3D. W całym projekcie raczej nie chodzi o jakąś super wizualizację, ale raczej o w miarę realistyczne zamodelowanie tej ewakuacji. Mam teraz takie pytanie, który silnik byłby może lepszy od tego ogre'a? Na obecnym etapie prac mamy około 1miliona trójkątów na ekranie i ilość klatek spada już do 15. Słyszałem coś o irrlicht i horde3d, ale nie wiem czy któryś nam coś pomoże w kwestji wydajnośi. Ktoś z was miał styczność z tymi silnikami.
  3. hanzo odpowiedział Muminek → na odpowiedź w temacie → Softimage XSI
    chyba alt + num+
  4. jak w temacie: http://events.game-artist.net/scene_from_a_movie/rules.php
  5. hanzo odpowiedział veri_jr → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    scenka 237408 trisów w XSI 7: Win7 x86 - 24fps Win7 x64 - 28fps Xp x86 - 21fps szkoda tylko że pod Win7 nie działa skrypt do Roadkill'a( jakieś problemy przy exporcie)
  6. hanzo odpowiedział veri_jr → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Na razie mam tylko wersje 32bitową, ale planuje jeszcze sprawdzić x64, szybki tescik w 3dmark03: xp-15773pkt win7 - 17007pkt 3dmark03 pewnie jest zbyt wiarygodny do takich porównań, ale jakieś ogólne pojecie można uzyskać. pewnie lepsze byłyby jakieś nowsze werjse 3dmark'a czy też PCmarka, ale na moim sprzęcie pewnie cięło by na każdym teście, moze jeszcze sprawdze wersje x86 i x64 vs xp na XSI7..
  7. hanzo odpowiedział beatles → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dowiedziałem się ostatnio, że w jednej z polskich produkcji która właśnie powstaje wyświetlanych jest 3,5 mln trisów na ekranie, ale tak jak napisał dokturpotfor nie tylko trójkąty są ważne.
  8. hanzo odpowiedział Mkbart → na odpowiedź w temacie → Hardware
    myślę, że warto się też zastanowić nad: http://pcworld.pl/news/156773_1.html http://pcworld.pl/news/156742/Radeon.HD.4850..szybko..tanio..o.to.chodzi...html
  9. hanzo odpowiedział adrian2608 → na odpowiedź w temacie → Hardware
    sprawdź to: http://rankingi.chip.pl/index2.php?s=p&t=34&v=9 zobacz na: AMD Athlon 64 X2 6400+ AM2 jest dość wysoko w ocenach, jednak znawcą nie jestem i nie wiem czy będzie się to opłacać.
  10. hanzo odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    chodzi mi o to że dużo rzeczy lepiej działało mi pod Vistą, nawet niektóre gry oraz ogólnie szybkość działania systemu, a to jest jedyny przypadek gdzie różnice były tak duże. No może rzeczywiście nie było to takie odkrywcze;p
  11. hanzo odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Ciekaw jestem czy ktoś oprócz mnie też się spotkał z takim ciekawym zjawiskiem.. a mianowicie: od dłuższego czasu pracuję na Viscie i wszystko było jak najbardziej ok. porównywałem sobie wydajność w grach i ogólnie w użytkowaniu. Nie było źle biorąc pod uwagę wszystkie negatywne opinie pod adresem Visty, w niektórych przypadkach nawet Vista działa lepiej. Jednak wczoraj zrobiłem sobie trochę większą scenę porównałem sobie ilość fps w viewporcie: po Vistą miałem ok 18fps natomiast xp 60fps. Doszedłem do wniosku, że skoro tak to trzeba sobie dać spokój z Vistą.
  12. hanzo odpowiedział odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    ja studiuję informatykę stosowaną na AGH i czasami tego żałuję. Szczególnie w tym semestrze strasznie cisnęli i nie było czasu na 3d. W przyszłym roku olewam naukę ( już mi nie zależy na stypendium naukowym) i mam nadzieję się porządnie brać do grafy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  13. hanzo odpowiedział troglodyta → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    rzetelnie wypełnione;d mam nadzieję, że się przyda pozdr.
  14. hanzo odpowiedział miriam → na odpowiedź w temacie → Hardware
    NVIDIA wypowiada wojnę Intelowi! czyli test GeForce GTX 280 http://pclab.pl/art32890.html "Zwłaszcza w bardzo wysokich rozdzielczościach po prostu rozgramia wszystkie karty, jakie dotąd testowaliśmy." - tjaa szczególnie w Crisis 2560x1600 mając całe 13.2 fps "rozgromiła" wszystkie pozostałe..
  15. hanzo odpowiedział torm → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    yo! całkiem nieźle, chociaż wnętrze róży mogłoby być mniej okrągłe, trochę więcej "losowości" w tych płatkach, nie muszą być takie ściśnięte. Poza tym ten FOV trochę dziwnie wyszedł. pozdr.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności