-
Forum Autodesk 2014 - już 4 listopada
ja dostałem wejściówkę :) tak max3d w temacie
-
Linear Wokrflow - kolory
Daj korekcje gammy dla textury na 0.455
-
Texture Bake Set vs mib_amb_occlusion ?
w bake set ustawiasz jakie obiekty chcesz miec zbejkowane, batch bake bejkuje Ci te które znajdują się w bake setach. Mib_amb_occlusion najlepiej podpiac pod incandescence, a dla pozostałych wartości dać 0. W ustawieniach setów w opcji color mode zaznaczyć "Light and Color. Osobiście do bakeowania stosuję turtla który bardziej się do tego nadaje moim zdaniem.
-
Jak zrobić taką texture?
jeśli już ustawisz odpowiednie wartości noisa to potestuj też wartości bumpa od -1 do 1 albo i więcej
-
Pojazd 3D: Triumph Speed Triple
Nie wiem czemu ale chyba źle link podpięty jest na głównej bo linkuje mi do poprzedniego. A sama praca- klasa, ciekawe kiedy ja będę takie trzaskał :D
-
Damian Nenow z SIGGRAPH na żywo!
wczorajsze nagranie jest na stronie http://area.autodesk.com/siggraph2011 w zakładce Guests
-
3dChellenge Tomala wip
u mnie otwiera się tylko kawałek twojej pracy. ;/
-
Panasonic 3D Challenge
ja już prawie wszystkie warstwy wyrenderowałem, teraz mi zostaje tylko postprodukcja i za kilka dni wstawie
-
Panasonic 3D Challenge
do mnie też przyszły ;], ale już zdążyłem zamówić na allegro
-
Konkurs Panasonic 3D Challenge - informacja
do końca konkursu zostało jeszcze pół miesiąca. Pewnie dojdzie jeszcze sporo prac, w tym moja :]
-
Materiały pomocne w tworzeniu prac w "stereo"
ja polecam nowego gnomona o stereo http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/870/Stereoscopic-Camera-Fundamentals
-
RPF export
Znam tylko sposób z exportem ruchu kamery w pliku .ma który można otworzyć w AFie, ale problem polega na tym, że muszę to wciągnąć do Combustion, który nie czyta ich.
-
RPF export
czesc, wie ktoś może jak wypalić w mayi pliki RPF? Renderowałem do RLA, ale nie ma w nich informacji o ruchu kamery na którym mi zależy.
-
Światło znikąd
odznacz "enable default light" w render settings
-
Maya batch nie renderuje
już to jakoś rozwiązałem. Trzeba było sporo zoptymalizować scene bo było w niej ponad 10 tys. małych obiektów i podczas renderowania w cmd długo przeliczało "DAG node". Do dzisiaj nie wiem czemu tak sie długo renderowało wcześniej renderowałem inną scene z tyloma obiektami i jakoś dużo szybciej szło.
Damienza
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta