Skocz do zawartości

Sir Valeq

Members
  • Liczba zawartości

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Sir Valeq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czy może mnie ktoś obdarować linkami do jakichś źródeł, plików .bip etc., aby chód bipeda stał się bardziej naturalny?
  2. Mnie! Mnie! Właśnie mi to potrzebne, a nie mam czasu latać po tutorialach (terminy gonią). Będę wdzięczny za jakieś proste intrukcje na priva. :D
  3. Sir Valeq

    Final gather map

    A chciałem właśnie zadać to samo pytanie. :) Podczas renderowania animacji (co akurat robię) jest to szczególnie uciążliwe.
  4. :D Niestety obawiałem się takiej rady. Rozumiem, że da się automatem na siłę, ale więcej czasu spędzę szukając odpowiednich ustawień i parametrów niż robiąc ręcznie? Eh... life's brutal. :)
  5. Muszę zrobić ładnie opadającą kartkę papieru, tzn. tak, żeby wyglądało w miarę naturalnie (wyginanie i drobne zmiany kierunku w odpowiedzi na opór powietrza). Czy jest sposób, żeby np. reactor zrobił większość roboty za mnie? Czy da się odpowiednio dobrać materiały dla reactor cloth, by plane mógł symulować papier? Czy może jednak muszę robić wszystko ręcznie i na około animując benda i położenie (a zanim by mi to wyszło naturalnie, to trochę by potrwało...)? Mam niewielke doświadczenie w reactorze (korzystałem jedynie z rigid body), więc nie wiem do czego jest zdolny. :)
  6. Sir Valeq

    Quest3D

    ? ogre=open source quest3d=gruba kasiora do wydania :D
  7. Wiosną 2007 to chyba będą wychodzić gry pisane w DX10 na platformy 64-bitowe i Vistę... Czy trochę się Witcher nie spóźnił?...
  8. Chyba tyle, że można było sobie w CDraw zaprojektować naklejkę na płytę albo okładkę. ;)
  9. Trzeba jeszcze poczekać jednak na 64-bitowego Windowsa, który chodzi w miarę normalnie...
  10. Da się z nim robić wszystko, jeśli jesteś w figure mode. :)
  11. Sir Valeq

    Światło

    Światło jest omni czy spot? Bo spot nadaje się lepiej. I przy volume light musisz pobawić się z parametrami attenuation światła.
  12. Sir Valeq

    Rekordy!

    W Real'u zasuwałem na Amidze 500... Jakie ona miała parametry, to niektórzy pamiętają. ;) Działał ładnie. Renderował różnie (fakt, że niewiele potrafił :) ).
  13. Nadaj obiektowi modyfikator UVW Map i wybierz opcję box.
  14. Sir Valeq

    Zmniejszenie lagów ;/

    No i nie trzymaj zbyt wielkich stosów modyfikatorów. Spłaszczaj je kiedy się da, najpierw pracuj na samej geometrii a potem ponadawaj wszystkie uvw mapy czy inne unwrapy i vertexpainty. Gorzej, jeśli animujesz modyfikatory, ale jeśli robisz stille, to spłaszczaj wszystko, a zobaczysz nawet jak sam plik .max się zmniejszy. ;)
  15. Sir Valeq

    Zmniejszenie lagów ;/

    http://67.15.36.49/team/Tutorials/max_tips/max_tips.asp - tu konkretnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności