Skocz do zawartości

pmcomposer

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pmcomposer odpowiedział HummFred → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Nie wiedziałem kto robił video, ale bardzo dobrze się do tego pracowało :). Moim zdaniem, świetna robota! - Piotr
  2. Dzięki za wrzucenie do działu wiadomości i za komentarze odnośnie muzyki :). @donpedrinio: Właściwie wszystko na raz :D. Hollywood Strings, LASS, EWQLSO, Symphobia 1&2, Orchestral Brass Classic, Omnisphere, Requiem Light, Hollywoodwinds, Truestrike 1, jakieś pojedyncze instrumenty VSL. Do tego jeszcze kilka efektów z Sonokinetic Tutti. Solo wokalowe jest za to żywym nagraniem. Taka wisienka na torcie ;). - Piotr
  3. W sumie nie wiem czy zakładać nowy wątek, czy wrzucić tutaj ;). Animacja jest gotowa: Przy projekcie zajmowałem się muzyką. - Piotr
  4. pmcomposer odpowiedział Dav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Kampania w Wings of Liberty starcza na jakies 20 godzin. Powiedzialbym, ze to chyba standard w strategiach. Ja sie nie zawiodlem. Kampania dla mnie swietna, zwlaszcza, ze mozna pograc kilka razy na jakies achievementy. Multi z kolei to inny zwierz i zawsze bylo o tym wiadomo. W to mozna tluc latami. Mnie sie na przyklad jeszcze nie znudzilo ;). Jak kogos za bardzo stresuja gry ligowe, zawsze mozna pograc w coopy, albo te wszystkie customy - czyli tower defensy, gem crafty, desert strike-i, elite forces i inne cuda. Zabawa na dlugo, zwlaszcza, ze co chwila pojawiaja sie jakies nowosci. - Piotr
  5. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Na to nie ma rady. Piraty Anomaly były dostępne jeszcze przed premierą (pewnie po recenzentach). Jak wyszukiwałeś informacji o grze, to pierwsze co się pojawiało, to jakieś downloady. Pewnie lewe w większości, ale zawsze ;). Trzymam kciuki, bo wygląda mi na świetną produkcję. - Piotr
  6. pmcomposer odpowiedział wojTyn → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    @Maksym: Pytanie było jak to wygląda prawnie. Bez zgody autora, nie jest to legalne i może wiązać się z nieprzyjemnymi konsekwencjami. A jak to wygląda w praktyce, to każdy wie. Ściąganie (z udostępnianiem) muzyki czy filmów torrentem jest też nielegalne, a rzadko się słyszy, żeby ktokolwiek za to beknął. Na youtube miliony filmików z nielegalnymi podkładami muzycznymi. A kto się tym przejmuje, czy kto to sprawdza to już inna sprawa ;). - Piotr
  7. pmcomposer odpowiedział wojTyn → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    Jesli chcesz calkiem legalnie, to musisz poprosic danego artyste o pozwolenie. Czasami zdarza sie, ze takowy chetnie Ci pozwoli, o ile sam bedzie mogl reklamowac sie Twoja praca do jego utworu. W sumie gdyby ktos wzial Twoja animacje bez pisemnego pozwolenia i przy jej uzyciu promowal swoja dzialalnosc tez by Ci nie bylo do smiechu ;). Niekomercyjne projekty tak samo wykazuja promocyjny potencjal, wiec przynosza Ci korzysc miedzy innymi dzieki uzytemu utworowi. Z tych grubych ryb, to raczej nie ma szans na takie pozwolenie, bo tam artysta rzadko ma cokolwiek do powiedzenia i decyduje producent, ktorego interesuje kasa lub inna wymierna korzysc z uzycia przez Ciebie danego utworu. Bardziej niezalezni lub mniej znani artysci mogliby na to przystac. Ja bym z kolei chetnie na cos takiego poszedl, bo np. mnie taka promocja by sie przydala. Ale nie pisze piosenek ;). - Piotr
  8. Bardzo zdolny gość i przy tym skromny. Kilka lat temu robiłem mu muzykę do animacji Propellerhat (tam był ktoś jeszcze przy modelach bodajże): Od tamtego czasu zrobił niezły krok do przodu. Z tego co widziałem, niektóre sceny w Final Metamorphosis serio wymiatają. Klimat Starcrafta uchwycił świetnie. Przy tym projekcie także zajmuję się muzyką - akurat nie przy tym trailerze, ale przy pełnej animacji. Jako ciekawostkę podam, że voice-overy Kerrigan do Final Metamorphosis ponoć robiła córka aktorki Kerrigan z pierwszego Starcrafta. - Piotr
  9. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    O, skoro w Łodzi, to ja się pewnie pojawię. - Piotr
  10. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Zapowiada się fajnie. Wiadomo, że screeny jeszcze nie mówią jak gra zachowuje się w ruchu i na ile plastyczny jest ten ich engine. Mimo to, na razie nieźle. Klimat gites. - Piotr
  11. pmcomposer odpowiedział WojtekFus → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Ja się pojawiam, kiedyś kilka razy dziennie, ostatnio jednak rzadziej: Pietro, Character Code 316 - Piotr
  12. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    W razie czego, przenieście do innego działu ;): Mod do GTA IV. Myślę, że warto zerknąć. - Piotr
  13. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Włączono maskowanie :P - Piotr
  14. pmcomposer odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Bo to zdaje się jest prequel na zasadzie "jak to się wszystko zaczęło"? Więc młodsza jest, pewnie dlatego taka smakowita ;). - Piotr
  15. pmcomposer odpowiedział Vegavin → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Może kwestia gustu. A może się trzeba po prostu wgrać trochę. Pierwsze misje są proste a potem się robi dużo ciekawiej ;). Lokacje bardzo klimatyczne. - Piotr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności