Skocz do zawartości

Paszczak1

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Paszczak1 w dniu 25 Październik 2007

Użytkownicy przyznają Paszczak1 punkty reputacji!

Paszczak1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

28

Reputacja

  1. Gratulacje-kozak pracka! A z innej beczki.Miales moze stycznosc z Octanem? Jesli tak to jak wychodzi porownanie szybkosci?
  2. @kejara - Dzieki wielkie. Jest lepiej niz sie spodziewalismy. Od razu moralne rosna od takich opini! Swoja droga sila youtberow w obecnym marketingu gier to jest dla mnie ogromne zaskoczenie:) .Tutaj taki pan co nam strzelil 1,2 mln viewsow swoja "recenzja": Tutaj cos bardziej technicznego: No i metacritic na koniec: http://www.metacritic.com/game/pc/shadow-warrior-2 Generalnie jaramy sie w hogach :D
  3. Gra miala swoja premiere 13go.Jeszcze na szybko(w miesiac) skleilismy z Arturem i Slawkiem taki trailerek.Mial on za zadanie pokazac ze procz krwawej jatki mamy w grze story :)
  4. @wujek_kane - to juz nie bede podbija bitrateu bo baboli tam troszke jest :P Co do luznego klimatu gry to faktycznie glownym zalozeniem shadowa mial byc czysty fun plynacy z gry oraz spra ilosc goru! Nie chcielismy robic "shooter on rail" .Grafike zawsze staramy sie zrobic najlepsza jak mozemy.Zrobilismy baaaardzo duzy skok jakosciowy w stosunku do pierwszej czesci.Przeskoczylismy na PBR i to dobra zmiana.W grze mamy 3 mocno rozniace sie settingi, 40 przeciwnikow oraz ponad 70 pukawek i roznorakiego oreza bialego.Jest system upgreadow broni oraz glownego bohatera.Wbrew pozorom mamy tez story :).Osobiscie gram w gre (a w zasadzie rozne jej stadia)i nadal lubie zespawnowac kilku przeciwnikow i pociachac :) Bardzo sie tez ciesze bo widze, ze ten trailerek sprzedaje to czym jest Shadow. Jeszcze raz dzieki za komentarze!
  5. W wersji cyfrowej tylko przy preorderze :) natomiast zrobilismy kilka odlewow broni z gry. Bede chcial niebawem zalozyc o tym watek bo wynik jest ciekawy :)
  6. Dziekuje za mile slowa! :) @wujek_kane: wrzocilem na vimeo -powinno byc lepiej.
  7. Witam, Ponizej przedstawiam animacje nad ktora ostantio pracowalem.Filmik powstal na potrzeby ogloszenia daty premiery gry Shadow Warrior 2 oraz zachecenia do pre-orderow. Przy animacji pracowaly 4 osoby na pelen etat a 2 pomagaly z doskoku. Calosc wyrenderowa w Octane rendererze w Maxie na 3 komputerach z lacznie 8xTitanX. Credits: Directed by: Pawel Libiszewski / Artur Malczyk Animation: Artur Malczyk 3D Models: Pawel Jaruga / Piotr Rusnarczyk / Marek Libiszewski / Pawel Libiszewski Rendering: Pawel Libiszewski Vfx: Artur Malczyk / Sławomir Malinowski Compositing : Artur Malczyk / Sławomir Malinowski Music: monstermusic.tv Produciotn:Flying wild hog/Devolver Digital Prace trwaly 3,5 miesiaca i dla czesci z nas byla to praca po godzinach.Aktualnie konczymy Shadowa i dla zainteresowanych linki: Gameplay 12 minut z targow Pax East: Zeszloroczne E3: WWW Gry: http://shadowwarrior.com/ Shoty z filmiku: Dzieki za czas.
  8. Gratuluje samozapracia i doprowadzenia akcji do konca! ;)
  9. Witam, Chciałbym zaprezentować animację nad którą pracowałem ostatnio: Credits: Directed by: Pawel Libiszewski / Artur Malczyk Animation: Artur Malczyk 3D Models: Pawel Jaruga ( https://levus3d.com/ )/ Piotr Rusnarczyk (https://sexypolygons.squarespace.com/ )/ Marek Libiszewski / Pawel Libiszewski Editing: Pawel Libiszewski / Artur Malczyk Music: Adam Skorupa Storyboard: Maciej Birkenmayer Production:Flying wild hog/Devolver Digital Softy:3ds Max, Octan Render,Zbrush, Motion Builder, Photoshop, After Effects. Całość filmu renderowana była na GPU w Octanie na 4xTitanX oraz 2X980GTX. Animacja to teaser gry Shadow Warrior 2, który pojawił się w sieci przed targami E3: http://www.shadowwarrior.com/ Natomiast na samych targach prezentowaliśmy 15 minut z rozgrywki: Dzięki za zainteresowanie.
  10. W kwestii wyobru obiektow prezentujacych zasady mielismy niezla zagwozdke. My jako tworcy chcielismy przedstawic tez designerow ktorzy maja wizualnie bardziej ciekawe rzeczy w swoich dokonaniach. Moj osobisty faworyt , Luigi Colani, odpadl w przedbiegach :). Starck rownierz nie zostal zaakceptowany.Itd.Klient bardzo mocno nalegal na to aby przyklady byly jak najbardziej uzytkowe a jak najmniej "kolorowe".Jedyne ustepstwo to krzeslo Karima Rashida w ostatniej zasadzie. Co do wyboru Eames chair to moim zdaniem jest to dobry wybor biorac pod uwage zalozenai projektu. Ot po prostu widz moze go latwo skojarzyc.Podobna sytuacja jest z barcelona chair i rowniez uwazam to za dobry strzal.No i przezylem szok gdy sie dowiedzialem ze barcelona chair ma juz ponad 80 lat....
  11. Adek -Dziekuje. Zgadzam sie -warto sobie o Ramsie poczytac.Na YT sa fajne wywiady z nim oraz polecam film o designie Objectified. http://www.imdb.com/title/tt1241325/ Olaf-napewno by sie dalo bo mase tego zrobili ;) .Mnie sie przyjemnie wracalo do tych obiektow bo kojarze je bardzo dobrze.Bardzo widoczny stal sie dla mnie trend Apple do "wykorzystywania" takiej filozofii w projektowaniu. Plasti-ciesze sie ze choc animacja sie troche podoba ;) Kramon- pokazac siatke i texture? :P :)
  12. Witam, Chcialem zaprosic do obejrzenia animacji traktujacej o 10 zasadach designu wedlug Ditera Ramsa. Film powstal na zamowienie Designu Silesia: http://www.design-silesia.pl/ Mozna go obejrzec pod tym adresem: Nad samym filmem pracowaly 3 osoby: -Andrzej Rudz (rezyseria,animacja,editing) -Michal Libiszewski (modelowanie i texturowanie) oraz ja(modelowanie,texturowanie,rendering i animacja). Za produkcje odpowiada Jakub Swat. Projekt zostal ukonczony jakis czas temu ale dopiero teraz mozemy go pokazywac.Celem projektu bylo przyblizenie zagadnienia jakim jest design zwyklemy "kowalskiemu".Spoiwem calosci mial byc dekalog Ramsa.Staralismy sie wybrac bardzo charakterystyczne przyklady dobrych, ponadczasowych rzeczy i dopasowac je do zasad Ditera. Serdecznie zapraszam do ogladania. Soft: Cinema, Max, Maya, AE.
  13. rewelacyjnie odwzorowane! gratulacje :)
  14. co do saveow to korzystasz z save standartowego(Tool>Save as)? jesli tak to polecam zainstalowac SubTool Mastera i tylko nim robic save. Standartowy robil mi czesto takie akcje o ktorych piszesz,natomiast ten z SubToolMastera nigdy. Jesli to nie pomoze to moze compact mem przed save? Pracki fajne.pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności