Parę rzeczy udało mi się znaleźć:
Setup car rendering studio with V-ray z gotowym plikiem do pobrania
Studio Lighting
Lighting schemes Bardziej fotograficzne podejście ale może się przydać
Co do modeli Kwadratowość, kółkowatość regularność. Wszystkie modele są zbyt idealne np. stół - blat z drewna to powinno być nieźle poobdzierane na krawędziach. Włazy z drewna podobnie.
Znalezione w podpisie Temporala. Mam nadzieję że się nie obrazi :
"Vray video tutorial dla poczatkujacych
http://www.mm.pl/~pain/vray.rar - part 1
http://www.mm.pl/~pain/vray2.rar - part 2"
Radziłbym zapisywać każdą klatkę do oddzielnego pliku graficznego *.jpg, *.tif itd, a następnie złożyć to chociażby w VirualDubie.
W opcjach rendera w Time Output zaznaczasz jaki przedział ma być renderowany. I poniżej w render Output klikasz files bodajże i wybierasz gdzie i w czym ma być to zapisane tam możesz sobie wybrać od razu również avi