adrian2608
Members-
Liczba zawartości
452 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana adrian2608 w dniu 31 Maj 2010
Użytkownicy przyznają adrian2608 punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Gliwice
adrian2608's Achievements
-
Witam, To w zasadzie jest oferta pracy, ale narazie trzeba skompletować zespół, więc nie piszę w odpowiednim wątku. Napisz do mnie na maila: [email protected], jak dobrze znasz Blendera i skąd konkretnie jesteś. Tylko Gliwice i okolice. Odnośnie projektu, niewiele mogę powiedzieć, ale chodzi o serie dla dzieci. Duża sprawa. Każdy dowie się prywatnie. Zalety: Animacja w Blenderze, rigging, symulacja. Pozdrawiam, Kamil Adamski.
-
JackTheRippy- chyba się udało. Dziękuję za pomoc :)
-
Witam, Temat stary, ale w R8 nie działa nic. Chodzi o reimport najniższego poziomu sub-d, ale z UV. Nie działa to. Jak reimportuje, jak tool, albo jakkolwiek, to usuwa mi wyższe poziomy subdivision z detalem. Ktoś mnie naprowadzi jak to poprawnie zrobić? Mam model w Zbrush R8, mam detal, ale nie ma UV. Uv potrzebuję mieć swoje. Zapomniałem to zrobić przed eksportem, zdarza się. Wcześniej robiłem ten trik, działało, teraz nie. Albo coś się zmieniło w R8, albo jak o czymś zapominam. Pozdrawiam, Kamil.
-
Blender smoothing groups, oraz Substance Painter.
adrian2608 odpowiedział adrian2608 → na temat → Blender
Zrobiłem update do wersji 2.6.1 SP i jest dobrze. Pozdrawiam, Kamil.- 4 odpowiedzi
-
Blender smoothing groups, oraz Substance Painter.
adrian2608 odpowiedział adrian2608 → na temat → Blender
Ja używam 2.6.0. Substance. I też OBJ, i tutaj testowalem wszystko. Auto Smooth, Edge split z hard edges marked, itd. Ciągle jedno i to samo. Jutro prześlę jakiś testowy model, to sprawdzwimy, ale poważnie, to nawet nie grało na prostym cube i wersji HP z bevel.- 4 odpowiedzi
-
Witam, Od jakiegoś czasu zmagam się z tematem. To już powoli robi się nudne. Nie chodzi o to, ze nie rozumiem workflow pod GameArt, a o to, że to po prostu nie działa. I nie wiem gdzie tkwi błąd. Blender? Substance? To i to? Generalnie sprawa jest prosta. Model HP, model LP. Eksport do OBJ i wypalenie detalu. Tylko tutaj rozchodzi się tez o totalne opanowanie tematu, do każdego możliwego przypadku. Normalnie jak eksportuje jedną smooth grupę, czy zwykłe smooth na cały obiekt z Blendera, oraz HP do Substance, to jak wypalam, efekt jest bardzo dobry, czasami coś tam nie gra, ale ogólnie jest dobrze. Jednak chciałem zabrać się za GameArt, i tutaj już nie może być DOBRZE, a ma być perfect. I po prostu nie jestem w stanie rozgryźć tematu. A nie urodziłem się tez wczoraj i z reguły nie piszę tematów na forach, zanim nie sprawdzę WSZĘDZIE, gdzie to tylko możliwe. Niestety poległem. Jeżeli używam AUTO SMOOTH z Blendera z angle. Eksportuje do Substance. Widzę w Substance ładne hard edges na LP. Wypalam detal z HP i oczywiście są błędy na krawędziach. Ok powiecie UV. Ale UV też jest pocięte tak samo jako SG... I jest miejsce na padding, a dalej to samo? Jest to wg mnie prosta rzecz, ale gdy do gry wchodzą SG (smoothing groups) to wszystko się rozwala. Nie ma większego problemu w używaniu jednej, bo Substance wypala dobrze, o ile dobrze przygotujemy HP i LP. Ale nie o to w tym chodzi, chodzi o kompletny workflow z SG, bez SG, żeby to zawsze dobrze działało na linii BLENDER-SUBSTANCE PAINTER. I prosze nie polecać mi XNormala, wypalania w Blenderze, bo po to używam Substance, żeby robić to tam razem z teksturami itd. Poza tym, w XNormal te same obiekty wypala super tragicznie, podobnie w Blenderze w porównaniu z Substance Painter. Bardzo bym prosił jak ktoś kto używa Blendera, mógł mnie pokierować. Poważnie przetestowałem wszystko, a ciągle to samo jak są SG. Pozdrawiam, Kamil.
- 4 odpowiedzi
-
Cześć, Truskawka wykonana w Blenderze z Cycles, odrobina Mari i Photoshop do tekstur. Minimalne postrpo. Behind the scenes: https://www.blendernation.com/2017/04/09/behind-scenes-strawberry/ Pozdrawiam, Kamil.
-
Reminoir - To aż takie banalne nie jest ;) One po prostu potem nie idą za obiektem i nie ma sposobu. Ale użyłem "Particle Instance" modyfikatora i w takim układzie działa. Wtedy obiekt instancja może być animowany, a ja mogę dodać mini ruch do pestek bazylii. Jednak to i tak nie jest to, może starczy czasu zerkne w Houdini, chociaż go nie znam za dobrze, ale jest ALEMBIC, to warto pogrzebać.
-
Witam, Utkwiłem, a pytam, bo nie wiem, czy to w ogóle możliwe jakoś sensownie z obecnym systemem cząstek. Prosty efekt. Mam butelkę z sokiem, w płynie są pestki bazylii, które rozrzucam za pomocą systemu cząstek. Wszystko ok, ale ja potrzebuję ich minimalny ruch. Da się to jakoś zrobić? Czyli cząsteczki wewnątrz obiektu (opcja volume) podążają za obiektem i do tego mają minimalny np random, + biorą delikatnie pod uwagę sam ruch obiektu. Czyli kiedy butelka już osiąga swoje docelowe położenie, one jeszcze robią jakiś tam ruch w górą itd. Zrobie to w Blenderze, czy lepiej sobie darować i od razu przejść do czegoś innego. Pozdrawiam, Kamil. P.S Przetestowałem co się da, jednie KEYED trochę działają z drugim emiterem na brak fizyki cząstek, ale to za mało, a nic poza delikatnym opóźnieniem nie da się zrobić.
-
Witam, Jak w temacie, oczywiście sprawdzałem i raczej tego nie ma, ale nie wiadomo wolę zapytać, może jest jakiś sposób. Chodzi o MERGE, a nie o np slide czy inne, żeby on przy ucinaniu geometrii np do LOD nie rozpieprzał UV, niestety nie znalazłem nic i raczej nie ma takiej funkcji. Owszem decimate modifier ma preserve uvs, można nim trochę sobie ułatwić, ale i tak trzeba potem mergować ręcznie. A to się wiąże własnie z rozwalonym UV i trzeba robić to samo w oknie UV, czyli weldować to co się zepsuło. Nie wiem, może jest inny workflow na UV, czy cokolwiek. Pozdrawiam, Kamil.
-
Dzieki, juz dzisiaj nie mam na to siły, ale prześlę info co i jak. Ja niby zacząłem shrinkiem, ale chyba byłem zbyt zdemotywowany, żeby kontynuować, eh poszukiwania magic buttona, zawsze poszukiwania magic buttona... :)
-
Od klienta, i ja już sie mocno natestowałem. Nic mi nie pasuje. I zaczalem myśleć, ze ta etykietka jest zła... Nadal nie wiem jak to zrobić. Wlasnie nic nie pasuje, bo ona ma te informacje na bokach i to nie pasuje. Przód spasi, tył spasi, granice itd spasują, a boki już nie, boki są potem pod kątem :P Musze grzebać dalej. P.S Dopytałem, wszystko dobrze z etykietką
-
No powoli nie daje rady, da się taką etykietke jakoś sensownie zawinąć na butelke? Bo kompletnie nie wychodzi, chyba, że to etykietka jest zła. Albo mam kompletną zaćmę... Model butelki i tekstura w linku. https://drive.google.com/file/d/0BxDlpIQ_JtW2ZlFvTTRXbFR6S28/view?usp=sharing Pozdrawiam, Kamil.
-
Cześć, Dość potężne narzędzie z tego co widać, ale lekko naukowo, narazie nie mam większego pojęcia jak się zabrać za taki efekt: Ktoś może ma pojęcie jak zrobić ślad obiektu przy pomocy tego addona?
-
Jak zwykle jest coś takiego, mowa tutaj o Blenderze, ale nie działa z koścmi i deformującą się siatką :D Ok dużo opcji ma Element 3D, ale jak narazie offsetu takiego nie znalazlem.