-
Human Walkthrough
Z tego co wyczytałem w wątku na Blenderartists.org/forum, to to jest jeno symulacja modelu o rozdzielczości 1746 x 570 x 666 voxeli. Kai Kostack wykorzystał materiały GLSL i Game Engine Blendera - użył po prostu setek powierzchni (Plains) z nałożonymi teksturami. Cała prezentacja była nagrywana w czasie rzeczywistym.
-
Wywiad z Tonem Roosendaalem na łamach CGenie
@Drock Briz miał chyba na myśli firmę produkującą zarobaczony soft z pokręconym międzymordziem, która może dzięki temu zarabiać na aktualizacjach i wsparciu użytkownika końcowego.
-
R S G wg wektora normalnych
1. Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem oczym piszesz... Próbowałeś skalowania alt+S (shrink/flaten along normal)? Zwykłe skalowanie (S) działa po wektorze [środek transformacji, środek elementu]. 2. Tajemnicza funkcja ukryta pod ikonką z trzema punktami (na Twoim drugim zrzucie ekranu) , jak sama nazwa wskazuje, działa wyłącznie w Object Mode. Zakradł się tu mały błąd, bo "object" powinno być w tym kontekście wielka literą. Zrób sobie parę kubików rozrzuconych w przestrzeni, zaznacz wszystko i przy aktywowanej tajemnej funkcji spróbuj przeskalować albo obrócić cału układ.
-
Autodesk kupił Realviz
W Realviz nie zrobili nic spektakularnego? Cóż... nie słyszałeś może o programie ImageModeler?
-
[Blender] V-Ray/Blender Integration
Co racja, to racja... Sam używam Kerkythei :P
-
[Blender] V-Ray/Blender Integration
Ci, którzy nie wierzą w blenderowego internala powinni obejrzeć to: http://peach.blender.org/index.php/trailer/#comments
jendrzych
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta