Skocz do zawartości

jendrzych

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. jendrzych odpowiedział mara → na odpowiedź w temacie → Blender
    Z tego co wyczytałem w wątku na Blenderartists.org/forum, to to jest jeno symulacja modelu o rozdzielczości 1746 x 570 x 666 voxeli. Kai Kostack wykorzystał materiały GLSL i Game Engine Blendera - użył po prostu setek powierzchni (Plains) z nałożonymi teksturami. Cała prezentacja była nagrywana w czasie rzeczywistym.
  2. @Drock Briz miał chyba na myśli firmę produkującą zarobaczony soft z pokręconym międzymordziem, która może dzięki temu zarabiać na aktualizacjach i wsparciu użytkownika końcowego.
  3. jendrzych odpowiedział mandragora → na odpowiedź w temacie → Blender
    1. Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem oczym piszesz... Próbowałeś skalowania alt+S (shrink/flaten along normal)? Zwykłe skalowanie (S) działa po wektorze [środek transformacji, środek elementu]. 2. Tajemnicza funkcja ukryta pod ikonką z trzema punktami (na Twoim drugim zrzucie ekranu) , jak sama nazwa wskazuje, działa wyłącznie w Object Mode. Zakradł się tu mały błąd, bo "object" powinno być w tym kontekście wielka literą. Zrób sobie parę kubików rozrzuconych w przestrzeni, zaznacz wszystko i przy aktywowanej tajemnej funkcji spróbuj przeskalować albo obrócić cału układ.
  4. jendrzych odpowiedział streaker → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    W Realviz nie zrobili nic spektakularnego? Cóż... nie słyszałeś może o programie ImageModeler?
  5. jendrzych odpowiedział floo → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Co racja, to racja... Sam używam Kerkythei :P
  6. jendrzych odpowiedział floo → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Ci, którzy nie wierzą w blenderowego internala powinni obejrzeć to: http://peach.blender.org/index.php/trailer/#comments

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności