Fajne bardzo. Zastanawiam sie tylko, dlaczego caly team VFX (wasz team!!) w creditsach jest na koncu, zaraz po kierowcach, kateringu, obsludze medycznej na planie itd...
Czesc,
Andrzej mam nadzieje napisze troche wiecej, bo on opracowal pipeline, ale wszystko tutaj jest na geometrii. Tak w skrocie, cala geometria splaszczana byla recznie w Maxie, nastepnie przeniesiona do zbrusha, w celu uzyskania jednego mesha i podrzezbienia.
Normalne byly uzywane jedynie do uzuskania fakturki kamienia.
Sam paint over to po prostu mocno podmalowana tekstura. Partikle natomiast musialy byc dynamiczne zeby podazaly za geometria, i chociaz troche lapaly swiatlo. Ale i tak za wiekszosc nieregularnych krawedzi odpowiadaja recznie dostawione geometrie z przezroczystosciami.
S.
Akurat ostrego kola ja nie lubie, bo cholernie trudno jest na tym chociazby wskoczyc na kraweznik. Ale w tych rowerkach montuje sie piasty flip/flop, wiec bardzo latwo przerobic go na singlespeeda (wystarczy nakrecic wolnobieg). Przy dobrze dobranych przelozeniach jazda po miescie na takim rowerze daje mega duzo frajdy.
s.
Tanie zawieszenie ma to do siebie ze nie dziala.
Moze lepszym pomyslem byloby cos takiego?
http://www.bigshotbikes.com/
Proste, ciche i singlespeed w miescie spokojnie daje rade.
s.
Swoja droga, sporo animacji do reklam Lego powstalo w PI:
http://www.youtube.com/watch?v=R43Yo34JFKo
http://www.youtube.com/watch?v=G8hJTzikojA
http://www.youtube.com/watch?v=6OgPDQ0ZKk4
s.