Skocz do zawartości

Niedźwiedź


plasti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nareszcie konkurencja dla żubra! Zdecydowanie za mocno się lansuje w TV.

Pierwszy render moim zdaniem lepiej wyszedł. Na tym drugim jedynie w powiększeniu jednak widać "wklejenie" niedźwiadka.

 

A sierść jak była robiona? Bo wyszła świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeć!

 

Fajny, pierwszy bardzo fany, natomiast na drugim jest coś nie tak ze światłem, głównie to, że w tle jest silne światło nisko z tyłu i ono powinno jakoś zagrać na krawędzi sierści na łapach, tym czasem one są całkiem ciemne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepsza twoja praca. Czas by na froncie zawitało coś innego niż samochody i wiecznie powtarzające się motywy wojenne.

 

EDTI: wsumie mogłeś pysk wymodelować, a nie taka chamska projekcja textury, ale jak człowiek się tak nie przygląda, to aż tak tego nie widać. Jeszce raz gratuluję pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za front, milo mi.....

 

nad drugim matte spedzilem polowe mniej czasu niz nad pierwszym i ciezko bylo wpasowac miska, ale BG mi sie super podobalo....

 

zapomnial bym dodac ze caly mesh i texturki byly robione w zbrushu

 

@jaras

 

tak, render vray, a liczylo sie okolo 30 min(3200x2500px) na 24 watkach i 16 giga ram(caly ram zzeralo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaras

 

tak, render vray, a liczylo sie okolo 30 min(3200x2500px) na 24 watkach i 16 giga ram(caly ram zzeralo)

30 min w rozdziałce 3k ? no to tragedii nie ma - widocznie poprawili co nieco w temacie wlosów :) ...ale i tak pozostaje przy arnoldzie + yeti :) - bo jest po prostu szybszy a dodatkowo włoski liczy z dynamiką

Edytowane przez jaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 min w rozdziałce 3k ? no to tragedii nie ma - widocznie poprawili co nieco w temacie wlosów :) ...ale i tak pozostaje przy arnoldzie + yeti :) - bo jest po prostu szybszy a dodatkowo włoski liczy z dynamiką

 

hair&fur tez liczy dynamike wlosow :)

 

 

E: jakby kogos interesowalo, to na ArtStation dodalem poprawiona druga wersje, nie chcialem tu robic bajzlu....

Edytowane przez plasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności