Skocz do zawartości

Podstawy


Gość Marcinrednose

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcinrednose

Witam

Jestem nowy na forum.

Mam krotkie pytanko.

OD czega zacząć zeby w miare szybko zacząć działać w XSI?

W tym programie jestem całkowitym nowicjuszem.

Kilka lat temu bawiłem sie w 3DSMAX , takze jakies niezbędne minimum wiedzy posiadam, ale na prawde jest to minumum.

Moze sa jakies dobre (niedrogie lub darmowe-przez net) książki?

Mogą być w j.angielskim.

Grafike 3d traktuje jako hobby (a raczej traktowałem w liceum). Teraz juz pracuje i moge tylko troszeczke czasu poswiecic, ale postanowiłem powrocic do tej swietnej, choc czasochłonnej zabawy.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej

 

tu masz trochę informacji na temat przejścia z maksia na XSI:

 

http://www.animagic.net/Articles/Max2XSI1.aspx

 

tu jest kilka videotutoriali dla xsi:

 

http://www.forum3d.pl/f3dftp.php?md=grp&g=13

 

poza tym polecam stronkę Eda Harrissa: http://edharriss.com/, http://www.xsibase.com i dział XSI na CGTalk, bardzo szybko tam można dostać odpowiedź, albo pisz tutaj, jeżeli coś będę wiedział to pomogę.

 

z książek to nie pomogę, bo nie znam żadnej z wyjątkiem manuala. Jeżeli masz dostęp to pooglądaj sobie 5 DVD training kit, są to płytki które dołączane były do XSI 4 i 4.2, są naprawdę świetne, choć już trochę bardziej dla zaawansowanych, ale jeżeli masz zaplecze w postaci znajomości maxa, to sobie poradzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcinrednose

wielkie dzieki za szybka odpowiedz

nie spodziewałem sie

zaczne więc swoja przygoda z XSI

jako, ze to tylko hobby, a czasu nie mam zbyt wiele moze za rok pokaze Wam czy cos udało mi sie zrobić, co do manuali to... moja wersja programu nie bedzie zbyt oryginalna, wiec pewnie bedzie oorojona

moze skads mozna sciągnąć te DVD training kit?

pozdr.

Odnośnik do komentarza