Skocz do zawartości

michalo

Members
  1. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    O boshe jaki ze mnie noob jest czasem. Nawet jest link napisany na wizytówce :/ Zajebista stronka!
  2. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Fajne te fonty. Aż mi się przypomina mój były szef, który był totalnym kretynek i nawet nie potrafił dobrze powiedzieć "czcionka" tyylko trzeszczał i w końcu się zacinał, jakoś tak: "trzy trz trz trztzrtrztztztztzt.. 😵‍💫🤯" A jak zobaczyć tą stronkę? Nie ma linka nigdzie :/
  3. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    No to i ja się dorzucę szybciorem z kuleczki. Miała być łądna buźka, potem ładna buźka elfki (oczywiście). Jednak wszystko poleciało tak samo w dziwne rejony ;) Od pyska do 3 par cycków. Antropomorficzna babeczka. @Nezumi wyzywam cię do jakiegokolwiek sculpcika/
  4. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Piękna spluwa!
  5. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Dyskusje o grafice
    Właśnie to mam na myśli. Oddajesz decyzyjność w ręce ludzi bez żadnych kompetencji poza $$$. A oni zamiast siedzieć na dupskach i czekać na profit, ufając że skoro jesteś na rynku już tak długo to wiesz co robisz, wtrącają się i wiedzą lepiej. Tak to sobie przynajmniej wyobrażam. to działa na zasadzie rozpędzonej lokomotywy. Ale para w końcu się kończy bo tych użytkowników może w końcu zabraknąć a wtedy i hajs przestanie się w końcu zgadzać i trzeba będzie jednak znowu sobie wyrabiać markę.
  6. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Dyskusje o grafice
    To jest właśnie debilizm wypuszczania akcji firmy bo presja musi być wtedy niesamowita. Gry i softy tylko na tym tracą.
  7. Kupiłem żebyście wy nie musieli ;) Noo biblioteka jest spora ale większość to do niczego się chyba nie nadaje. Trzeba by przewałkować chyba każdy brush i jeszcze zapamiętać co jest użyteczne a co nie... Tak samo jest z paczkami innych brushy.. Mam kilka od zbrush guides i są naprawdę zajebiste ale może używam z 5% z nich. Z XMD pewnie jeszcze mniej użyje, jeśli w ogóle.. Ilość ponad jakością. Ale to pierwsze wrażenia. Może kiedyś zacznę je szerzej wykorzystywać. Za te 6 dolców nie szkoda, ale jak bym kupił za pełną cenę to bym żałował. Za to ich darmowa aplikacja ma lepsze możliwości do zarządzania brushami i alphami niż zbrush, więc może tutaj coś pokombinuję. Chociaż ja to już dinozaur jestem, ciągle korzystam z tego samego i w sumie wiele ponad wbudowane rzeczy mi nie trzeba, choć mam gibajty :P
  8. Nie wiem, ale wiem że ludziska lubią mieć dużo zbędnych rzeczy - ostatnio był szał pyty z darmowymi skanami więc wiesz. Ja przygarnąłem, mam nadzieję że nie zapomnę jutro sobie pobrać i obadać.
  9. Jak ktoś siedzi w ZBrusu to pewnie zna. W którymś updacie XMD zostało oficjalnie dołączone do softu jako plugin. Dla tych co nie znają, jest to bogata biblioteka wszelkiej maści brushy - imm, alpha itd.. oraz aplikacja do zarządzania swoją biblioteką tych że plików. Sam z tego nie korzystałem, aplikacja nie byłą jakoś bardzo mi pomocna, a cena nie zachęcało do posiadania czegoś z czego nie będę korzystał. ale chyba teraz nie ma powodu nie sprawdzić. Cena spada z powodu kryzysu w branży i chęci autora - Michaela Dunnama, żeby wesprzeć twórców w tych trudnych czasach wspierając ruch #ShareSupportSurvive Treść oryginalna: As you probably know, the game and film industries are in crisis. Studios are shutting down. Projects are getting shelved/cancelled. Tens of thousands of developers, engineers, designers, producers, artists, and creatives are out of work — myself included. I’ve been in this industry for over two decades. I’ve seen the ups and downs. And right now, a lot of people are struggling just to stay in the game — just to survive. That’s why I’m doing what I can to help. I created XMD to support artists, and now I’m opening it up to everyone — no matter their current situation. XMD LifeTime MembershipPay What You WantFor a limited time, you can get full lifetime access to XMD for whatever you can afford. Minimum is $5 — after that, it’s up to you. $5, $10, $50, $100 — every dollar helps keep this running and helps others jump in too. You’ll get: Full brush and alpha libraries Plugin library access Lifetime membership — no subscriptions, no upsells A community of artists and devs who have your back Gumroad XMDSource This Is #ShareSupportSurvive This is more than just a sale. It’s a movement built around one simple truth: We ARE the Industry. Share. Support. Survive. If you're in a position to give, pay it forward. If you're not, take what you need. And if you believe in what this industry could be — help spread the word. How to Get InvolvedGet your XMD LifeTime access: https://xmdsource.com or https://mdunnam.gumroad.com/l/xmdlifetime Use the #ShareSupportSurvive badge on your profile pic. We made one you can drop right onto LinkedIn, ArtStation, anywhere. Grab the Images (Google Drive Link) There are also product frames as well. Share this with your team, your friends, your feed. Set the price on your products to "Pay What You Want". You can set a minimum. Post your product with #ShareSupportSurvive Let’s show the industry how real creators show up for each other. We’re not done. We’re still building. We’re still creating. And we’re still in this together. With that said, I’m also looking for a job. Shameless plug. If you or your team are hiring, feel free to check out my work. Michael Dunnam Art Director / Lead Environment Artist – 20+ years EXP www.michaeldunnam.com https://artdirection.michaeldunnam.com (PW Protected. Ask Me) LinkedIn: www.linkedin.com/in/michaeldunnam
  10. Jak miała by działać stawka godzinowa? Ja się tylko raz rozliczałem godzinowo - było to na zasadzie - "to ile ci to zajeło?" "A, spoko, tu masz hajs" dziwne tak. Chyba że to do wyceny. Ja generalnie staram się trzymać jakieś "średnie rynkowe stawki" bez wnikania w godziny. BO problem jest taki że jak temat mi przypasuje to się uwinę 3x szybciej niż jak mi nie przypasuje... więc godzinowo to jest zwykle różnie. a jak klient się targuje, to wtedy wyliczam ile mi to wyjdzie na godzinę (bo w sumie mniej więcej wiem ile mi może coś zająć) i się zgadzam, albo nie. prawda :) tutaj jest jak w tabloidzie. Pojawia się gorący temat i wszyscy tym żyjemy jakiś czas,
  11. Jak nie ma punktu odniesienia - a często nie ma :/ to jak już mniej więcej wiesz ile zajmie ci projekt to możesz sobie liczyć ileś tam cebul za godzinę i tyle.. 50 zł, 100 zł, 150.. to już zależy od ciebie bo tak naprawdę się nie dowiesz.. Też parę razy pomagałem w wycenie projektu kolegom. W sumie nie wiem czemu się nie dopytywałem jak to wyszło potem (bo nie wypada pytać o hajs taka mentalność ja prdl...), ale chyba wyszło ok... jednak to jest i tak zawsze dla mnie problem z wyceną. Najgorzej jak klient wydaje się dobry - ma jakościowe produkty i dobry pro-vibe a stawki mehh.. a z drugiej strony skromniejsze firmy, z www jak sprzed 20 lat, płacą czasem lepiej To jest wolna amerykanka. Z tego co wiem, rozstrzał jest naprawdę spory w stawkach. Ale jakość też, bo jest dużo scumu (nadal mówię o figsach pod druk/cast) Czasem odnoszę wrażenie, że trudno znaleźć solidne osoby i to jeszcze trzyma moją branżę na jakimś dobrym poziomie. Gorzej jest czasem z odpowiednio dużym nakładem pracy. A z historii z życia.. Z takich ciekawszych (wcale nie) , jakiś czas temu odezwała się do mnie twórczyni filmów animowanych metodą poklatkową, w sprawie przygotowania główek do jej filmu. Laska z Meksyku, btw :) Podjadałem się widząc już w wyobraźni swoje nazwisko na imdb, że to jakaś meksykańska Laika , ale jak tylko sprawdziłem jej twory na yt, wiedziałem, że po wycenie temat się urwie... No i się urwał. Ani "dzięki" ani "spierdalaj" a poświęciłem czas na dokładny opis jak by mogła wyglądać nasza współpraca przy tym bo to wymagało jednak głębszej analizy :/ Miałem też kilka pytań - a czemu tak drogo, bo X zrobi taniej. Więc odpowiadam zwykle - mam tyle i tyle doświadczenia, rodzinę i ambicje. Ktoś bez tego może zrobić za mniej, wcale nie gorzej. Ale też równie dobrze może zrobić gorzej. Ja daję jako taką gwarancję i tyle w temacie.
  12. Przy takich stawkach to się nie zdziwię że wypierdy aj zdominują rynek.
  13. Jakaś maskara. Aż nie chce mi się wierzyć... W sumie w sztuce jest jak w sporcie, zarabia się tylko w topowych dyscyplinach w najlepszych drużynach.. na odpowiednich stanowiskach ;) Chyba najlepsza opcja to spróbować wydać komiks samemu w jakimś kickstarterze? Kiedyś dla jaj (bo nic w sumie nie planujemy) tak liczyłem z córką, ile trzeba by sztuk wydać komiksu, żeby cokolwiek zarobić.. nie pamiętam kwot no ale trzeba zrobić sporą inwestycję - parę tysięcy kopii najlepiej, żeby coś z tego było - a jako taką gwarancję sprzedaży czy w ogóle sukcesu to chyba tylko przedsprzedaż da. Nie przeliczałęm tego co prawda na godziny pracy itd.. wszystko w ramach pasji - czyli harówka za darmoszkę :)
  14. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Bardzo fajny klimat i kolorki
  15. michalo dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Bardzo mi się podoba jej maska. Mega ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności