max_1989 Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 No więc tak zaczołem sobie robić tutka, ale oczywiście nie wiem czemu ale coś mi nie idzię, niby wszystko ok ale jednak jest coś nie tak. Jeśli możecie to please o pomoc :). Poniżej zamieszczam rendery i problem jaki mam oraz link do tutka. Poniżej screen wszystkich okienek maxa.
max_1989 Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 A tutaj coś dziwnego co mi wychodzi po wyrenderowaniu.
Gość User190 Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Daj meshsmooth na całość i ustaw Iterations >0 :) And have a nice live :)
rowr Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 a polaczyles wertexy opcja weld ?:) M@TI bylem pierwszy ;P
Gość User190 Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Nie posklejałeś wierzchołków.... zaznacz całą siatkę na poziomie edycji vertex i wybierz weld (uważaj, zeby posklejały się dobre wierzchołki :) )
Jedrush Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 zaznacz wszystko(polygony) i w smoth grups ustaw 0 i bedzie wszystko ok
max_1989 Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 dzięki za komenty dla was zapewne to są banalne rzeczy ale mi się przyda :).
max_1989 Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 a tak się przedstawia z weld i meshsmoothem na 1.
Vetis Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 no bardzo przyjemnie to wyglada, pokarz moze render?
max_1989 Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 No i ostatni update dzisiaj :). Idę spać do szkoły iśc trzeba :(.
bartonfink Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 max_1989-> mysle ze wiekszosc robila juz ten tutorial i zna go prawie na pamiec :) mysle ze obejdzie sie bez kolejnych updatow, a jesli ktos nie robil go jeszcze to sam sobie przez niego przebrnie :) to dzial do pokazywania czegos nowego - a nie kolejnych etapow z przerabiania tutka. jak skonczysz cala postac to wtedy ja pokaz , i wykorzystaj do jakies scenki, lub zrob jakies modyfikacje(tylko cos wiekszego niz zwerzenie ust itp)
nielot007 Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 barton fink--> skoncz!!! blagam!! po pierwsze chyba nie wiesz co to jest wip?? po drugie skoncz:D:D modelik narazie spoko pracuj dalej:D:D
Hindus Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 moja siatka wygląda tak a po meshsmooth z interations na 2 tak jest jeden powazniejszy bląd widoczny na policzk, ale to wina złego ustawienia splajna :D więc po twojej pracy sadze ze jesli dasz meshsmooth'a to bedzie git. Chociaż juz teraz jest. Pozdro i powodzenia.
bartonfink Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 nielot007 :) doskonale wiem co to vip :) - co nie zmiania faktu iz nadal uwazam ze koleje etapy przerabiania tutka niekoniecznie musza byc tu pokazywane(ale jesli beda to sie przeca nie obraze -> to byla moja sugestia) ps.jak na razie model naprawde fajnie idzie pozdro
Hindus Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 niekłucie sie chłopy bo znowu bedzie jatka :D
max_1989 Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Cześć witam po krótkiej przerwie sprawionej brakiem czasu, mam problem. Zaczełem całą główkę od nowa bo tamta siatka była zwalona zresztą ta chyba też jest, ale zarówno w tym modelu głowy jak i poprzednim mam problem, wcześniej tak na prowizorke to zrobiłem jednak chciałbym wiedzieć dlaczego mi to źle wychodzi, poniżej zamiezczam screeny i mój problem. No więc problem jest następujący, moje rysunki to te szare z tutoriala to te niebieskie. Rysunki są ponumerowane od 1 do 4 i tym oznakowaniem bende się posługiwał. No więc tak. Jak widać na rysunku 2 (moim) w porównaniu z rysunkiem 1, mój podbrudek ma tak jakby rozciągniętą siatkę do wewnątrz twarzy a siatka z tutka jest pociągnięta takjakby do dołu jednak na rysunku 4 widać że nie jest to spowodowane przeciągnięciem siatki dołem podbródka. Jak mam ustawić tak siątke jak w tutorialu? Bo kompletnie nie daje sobię z tym rady :(.
max_1989 Napisano 16 Wrzesień 2004 Autor Napisano 16 Wrzesień 2004 Poradziłem sobie jakoś z tym problemem i zrobiłem troszkę główki myślę że to niedzieli skończe całą. (mam nadzieje że z texturami). I jeszcze jedno updaty były tak żadkie poniewasz była szkoła :( teraz mam piątek sobota i niedziela także będzie więcej updatów conajmniej 4 :).
mCh Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 Aż spróbuje tego tutka sam przerobić. Zapodałby ktoś przy okazji (sorry za offtopic) jakiś tutorial do teksturowania ryja? Tylko taki w miare przystępny i dokładny, nie pokazujący niuansów działań miszczów... Z tego co pamiętam na 3dtotal.com same były sztuczki dla miszczów, a ja chce coś dla buraka ;)
Salvator Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 max - typowy bład przy Joannie - zbyt "spadzista" broda. Popraw rozstaw linni siatki przy widoku od przodu, mCh - Joanna na niewiele się przydaje przy oprogramowaniu innym niż max cz opcjonalnie maya. Lepszy jest poniższy tutek (chyba go na forum jeszcze nie było): Polyhead tutorial uczy ładnego planowania siatki, poza tym genialna metoda do improwizacji.
max_1989 Napisano 18 Wrzesień 2004 Autor Napisano 18 Wrzesień 2004 ok narazie mam tyle, jest całe mnóstwo błędów, jednak mam nadzieje że dzisiaj je poprawie i jutro bende mógł przejść do teksturowania.
max_1989 Napisano 18 Wrzesień 2004 Autor Napisano 18 Wrzesień 2004 ok tego tutka uważam za zakończonego teraz zaczne modelować swoją główkę z własnym conceptem itd. itp. Poniżej updtae.
Salvator Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 ok tego tutka uważam za zakończonego skoro tak uważasz.... teraz zrób twarz na podstawie tego tutka co ci podesłałem z jakimiś standardowymi referkami (normalnymi to nie znaczy że z Joanny)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się