arcade Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Hello kurde, trochę późno a ja dopiero zaczynam :/ No ale nic, postaram się gonić resztę - moim tematem będzie rycerz w klimatach steampunk... Trochę złomu na sobie ma, więc myślę że do tematu pasuje :) Koncept nie jest mój, znalazłem go kiedyś na necie. Autorem jest Noah Li, a obrazek pochodzi z tąd: http://www.gamasutra.com/galleries/student/noah_li/work4.htm pozdrawiam
KLICEK Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 no gitara :) moze cos sie ruszy :D hehe do 15 nastego czas ;]
Bro Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Zapowiada się ciekawie Ziomuś porostu będzie bronił swój tytuł jaki zdobył po ostatnim pojedynku ;)
Gość Marioza Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 no ciekaw jestem efektu, ja jakos nie moge zebrac sie do startu :cool:
arcade Napisano 4 Marzec 2007 Autor Napisano 4 Marzec 2007 Heja no dobra, poległem usiłując oddać klimat tego konceptu :P Więc stwierdziłem że zrobię coś prostszego, wolę zrobić dobrze inny model niż do dupy ten co sobie wymyśliłem :/ Mój wybór padł na samochód Gaz 60 - blueprinty zapodał swego czasu Bro, spodobała mi się bardzo forma tego pojazdu, zresztą nigdy nie robiłem samochodu więc czemu nie spróbować :) Oto co udało mi się wymodelować dzisiaj: Jak na razie model ma 3710 trisów siatka: obrót: Mam pewne problemy z podwoziem, jakby ktoś miał dobre referki jak powinno to być rozwiązane to byłbym bardzo wdzięczny :) pozdrawiam
Ardeni Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 No i git, autka zawsze były w modzie :P ten obrotowy sposób przedstawiania modelu zaczyna mi się bardzo podobać.
Kuba Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 ziomuś - skoro to kupa złomu, wywal zawieszenie, a z przodu wstaw cegły ;) Tak przy okazji - czy "weld" u Ciebie nie działa :D?
peterr Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 fajne :D mi sie podoba:) tylko teksturki i no jak chesz to poniszczyć albo zardzewieć:)
arcade Napisano 5 Marzec 2007 Autor Napisano 5 Marzec 2007 hej, dzięki za komentarze :) Myślałem że obrazicie się na mnie za porzucenie steampunkowego knighta, mi też szkoda tego konceptu, postaram się jeszcze kiedyś go zrealizować :) Adreni->thx Kuba_, Radzisz -> dzięki, właśnie się zastanawiam czy go tak kompletnie zdezelować czy zostawić tylko trochę ndszarpniętego zębem czasu. Kurcze no jeszcze będę musiał nad tym pomyśleć :) Wizz -> nie, to nie jest kibitka tylko półciężarówka służąca na syberii (stad gonsienice z tyłu, miały ułatwiać poruszanie się w trudnym terenie). Zastanawiam się czy była to konstrukcja udana - nie mam pojęcia jak wychodziła zwrotność tego pojazdu przy takich cieniutkich kołach z przodu i gąsienicach z tyłu hehe. No w każdym razie takie coś kiedyś jeździło więc chyba jest to możliwe :) oka, wrzucam progres - wydaje mi się że skończyłem już model, teraz jak zrobiłem render to pomyślałem że przydała by się jeszcze zakrętka na chłodnicę i wycieraczki, reszta będzie na normalu :) Na razie 4858 trisów: pozdrawiam
Ardeni Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 Czyli drzwi dałeś jako osobny obj tak? a mają one jakąś grubość itd? Ciekaw jestem bo też myślałem nad tym w swoim modelu ale tak od tyłka strony przecież jest to po trochu marnowanie trisów, no chyba ze tam ma się wsiadać itd. Mógłbyś otworzyć go i pokazać co jest w środku? (Jeśli mogę prosić w ogóle :P ) Poka siatke, to dużo wyjaśni się :) Wydaje mi się ze zamiast robić te zawiasy mogłeś zaokrąglić gąsienicę troszkę.
arcade Napisano 5 Marzec 2007 Autor Napisano 5 Marzec 2007 Mógłbyś otworzyć go i pokazać co jest w środku? (Jeśli mogę prosić w ogóle :P ). Hmm? no raczej że możesz, nie wygłupiaj się ;P Stwierdziłem że jak już robię wnętrze to zrobię i drzwi, jak szaleć to szleć ;) pronto: Co do tych zawiasów to myślę że fajnie wyglądają a mają po naprawdę niewiele trisów... Jak będę trochę tri potrzebował to zawsze mogę zrezygnować z beczek na pace i po krzyku. Może faktycznie za kanciaste te gąsienice, może jeszcze je wygładzę - muszę to przemyśleć hehe pozdrawiam
Bruneq Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 jak bedizesz musial zaoszczedzic troche tri to proponuje na kołach od tyułu zweldowac wierzchołki...tam nie musi byc tak jak jest z przodu koła ....przod i tyl w moim rozumowaniu to felga!:)
Konras Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Nie ma co byc takim az oszczednym :) Z drugiej strony nie wiem ile Ci jeszcze zostalo, ale odchudzic na pewno bedzie mozna z maski i grill'a :p bo tam jest wyjatkowo gesto poly, no i w wielu miejscach usuniecie szwa symetri ze srodka by wiele dopomoglo, no chyba ze to ma jakies geometryczne zastosowanie...ottt.... np uginjace sie nadwozie albo takie tam :) Tak czy owag idzie lanie, wiec pracuj szybko aby skonczyc :>
wizz Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 nie ważne czy jeździ :) jest fajny :D mam nadzieje ze tex bedą równie wypaśne
arcade Napisano 12 Marzec 2007 Autor Napisano 12 Marzec 2007 Heja, trochę dawno upa nie było, no ale teraz jest ;) Dzięki wielkie za komentarze, w końcu nic nie odchudzałem i nic nie dodawałem trisów, zdecydowałem że jednak tak jak jest jest ok. Coś dziwnego dzieje się z normalem na pace - wyśiwetla mi cień tam gdzie nie powinno - z tekstury metalu też nie jestem super zadowolony, postaram się jeszcze trochę popieścić. jakbyście mieli jakieś sugestie odnośnie tych dwóch rzeczy to plisss, nie krępujcie się ;) pozdrawiam
Kuba Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 Co do tekstury - może za mało złomu w złomie :) Na razie wygląda na całkiem porządny pojazd.
Gość Raffaello Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 jak zobaczyłem twój pojazd to od razu mi sie skojarzył "Złomuś" z filmu Auta! weź przykład z tamtego autka, genialnie by to wyszło. Ja bym go troszeczkę podniszczył no i dał więcej rdzawego materiału. pozdrowionka
Gość Marioza Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 heja Ziomuś wczoraj juz poszedłem w gondole, a co do textur to wydaje mi sie ze tak, przydałby sie zacieki delikatne na masce i drzwiach, mozesz tez przycieniwac miejsca łaczen w samochodzie, cyzli tak jak by sie zabrudzily bardziej lub mniej w roznych konciach, podbnie na okolo drzwi, widze ze kozystasz z normali, wiec nic nie stoi na przeszkodzie( zawsze to chcialem zrobić przy jakims aucie z normalem) zeby zrobic wgniecenia blachy na normalu, moga to być drzwi dach, co jeszcze, cieniowanie miejsc łaczen zrob moze kolorem dosc ciemny pomiedzy czernią a bazem, zacieki dowolne byle nieczarne bo bedzie przegina,, mozesz tez zabjekowac, mimo ze jest normal, delikantne swiecnie na kantach wzdłuz maski, na dachu na srodku, ogolnei mozna by z tą zielnią jeszcze powalczyc, zobaczyc czy inny odcien niebylby ciekawszy, moze naloyc iną fakture na to albo lepjej kilka, tylko bez przesady, jak wyjdze za duzo tybh babrochow mozesz na alfje je wytrzec miejscami albo zlagodzic, mozliwosci jest sporo, zalezy co tak naprawde chcesz uzyskac bo to jest najwazniejsz , czy masz jasny plan w głowe jak to ma wyglądac tradycyknie sorka za literówki ;)
arcade Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 Dzięki wielkie za comentsy :) Jednak nie zrobię aż tak pordzewiałego autka jak byście tego chcieli, bardziej mi pasuje taka konwencja. Na pewno dodam jeszcze trochę detalu, ale to już jutro, na finish :) pozdrawiam
Gość Raffaello Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 ziomuś jest gicior! fajnie wyszły ci te szyby, podoba mi sie bardzo
arcade Napisano 15 Marzec 2007 Autor Napisano 15 Marzec 2007 Dzięki za komenty :) Ledyr - normale już są :D hmm, no widzę że jeden Gutek skączył na czas ;) jak zbierasz już Klicek modele to wrzuć ten jako końcowy, a jeżeli nie to pomęczę jeszcze trochę ;) Jeszcze nie do końca jestem zadowolony i wiele jest rzeczy które chciałbym poprawić :( No w każdym razie prawie końcowy już progres zarzucam: pozdrawiam! :)
Gość Marioza Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 fajnie wygląda, moze powiedziec całkiem nizle, ale słabo odzanczją sie drzwi przyudałby sie rowek na normalu i podkresleni tego na kolorze, podbnie wloty powietrza na mase troche podkresilc i przyciemnic w okól na kolorze, na dach albo wrzucic ostrzejszego speca albo w poblizu krawedziedachu rozjasnic tak aby wyszla brylowatosc, przydalby sie spec dla calosci, mjesca rdzwa nieblyszczą tam gdzie zieln lekki polysk, na calosc koloru mozna by wrzucic mocnijszy kontrast albo poprzez poziomy, to tylko takie moje sugestie ;)
Gość Raffaello Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 ziomuś podoba mi się ta kupa złomu, mario don dał ci kilka dobrych rad z podkreśleniem niektórych elementów typu krawędzie drzwi i wloty powietrza, reszta to dla mnie gicior! pozdrowionka
ledyr Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 ładnie wyszło, gratulacje ziomuś, kolejny dobry model :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się