t0m3k Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 Mam taki drażniący problem z automatyczna numeracja map i materialow w max'ie. Kiedy importuje obiekt z materialem i jedna z map ma np. numer 25423 to przy tworzeniu kolejnego materialu nowa mapa bedzie miec numer 25424 itd. Zazwyczaj zmieniam nazwy ale czasami nie mam na takie rzeczy czasu i robi sie balagan. Podobnie jest z materialami. W studio w ktorym pracuje ludzie czesto importuja obiekty i materialy i w chwili obecnej licznik oscyluje okolo 2,000,000,000 :) Czy jest jakis sposob na zresetowanie tego licznika albo skrypt ktory "przenumeruje" wszystkie nie nazwane mapy/materialy zaczynajac od 1? [ATTACH=CONFIG]90430[/ATTACH]
Miłosz3ds Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 Również się podepnę pod Twój temat jeśli pozwolisz, mam podobny "problem" zarówno z mapami jak i nazwami grup :)
jefim Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/interactive-universal-renamer Sorry za odpowiedź. Dopiero zuważyłem o co dokładnie chodzi. Niestety nie wiem jak to zresetować
SUPER_OkO Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 (edytowane) map_name_changer_v01.txt Zmien, końcówke pliku na ms, czyli - map_name_changer_v01.ms (nie chcialo mi sie wgrywac na jakies serwery) Skrypt zadziała raczej na podstawowych materiałach na pewno nie na jakichś rozbudowanych Skrypt po prostu zbiera wszystkie materiały i leci po kolei po wszystkich sub materiałach i materiałach i zmienia im odpowiednio nazwy. Raczej nie spełni twoich oczekiwań w 100% więc masz go za free. Lepszy rydz niż nic... nie chce mi się myśleć nad różnymi wariantami materiałów bo to nie moja brożka. Pozdrawiam Zapomniałem o zmianie tylko odpowiednich map o nazwie "Map #" wiec o to kolejna wersja zmieniająca tylko wybrane materialy map_name_changer_v02.txt Edytowane 26 Lipiec 2013 przez SUPER_OkO
t0m3k Napisano 26 Lipiec 2013 Autor Napisano 26 Lipiec 2013 nowy zalacznik jest nie dostepny. jesli masz chwile czasu to prosze wyslij jeszcze raz albo poprostu wklej kod jako tekst. dzieki.
SUPER_OkO Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 Poprawilem i w tamtym wątku jeszcze dodałem mały skrypt penetrujący nazwy troszeczkę głębiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się