t0m3k Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Mam taki drażniący problem z automatyczna numeracja map i materialow w max'ie. Kiedy importuje obiekt z materialem i jedna z map ma np. numer 25423 to przy tworzeniu kolejnego materialu nowa mapa bedzie miec numer 25424 itd. Zazwyczaj zmieniam nazwy ale czasami nie mam na takie rzeczy czasu i robi sie balagan. Podobnie jest z materialami. W studio w ktorym pracuje ludzie czesto importuja obiekty i materialy i w chwili obecnej licznik oscyluje okolo 2,000,000,000 :) Czy jest jakis sposob na zresetowanie tego licznika albo skrypt ktory "przenumeruje" wszystkie nie nazwane mapy/materialy zaczynajac od 1? [ATTACH=CONFIG]90430[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Również się podepnę pod Twój temat jeśli pozwolisz, mam podobny "problem" zarówno z mapami jak i nazwami grup :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefim Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/interactive-universal-renamer Sorry za odpowiedź. Dopiero zuważyłem o co dokładnie chodzi. Niestety nie wiem jak to zresetować Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) map_name_changer_v01.txt Zmien, końcówke pliku na ms, czyli - map_name_changer_v01.ms (nie chcialo mi sie wgrywac na jakies serwery) Skrypt zadziała raczej na podstawowych materiałach na pewno nie na jakichś rozbudowanych Skrypt po prostu zbiera wszystkie materiały i leci po kolei po wszystkich sub materiałach i materiałach i zmienia im odpowiednio nazwy. Raczej nie spełni twoich oczekiwań w 100% więc masz go za free. Lepszy rydz niż nic... nie chce mi się myśleć nad różnymi wariantami materiałów bo to nie moja brożka. Pozdrawiam Zapomniałem o zmianie tylko odpowiednich map o nazwie "Map #" wiec o to kolejna wersja zmieniająca tylko wybrane materialy map_name_changer_v02.txt Edited July 26, 2013 by SUPER_OkO Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0m3k Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 nowy zalacznik jest nie dostepny. jesli masz chwile czasu to prosze wyslij jeszcze raz albo poprostu wklej kod jako tekst. dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Poprawilem i w tamtym wątku jeszcze dodałem mały skrypt penetrujący nazwy troszeczkę głębiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now