Jump to content

Resetowanie licznika map/materialow


t0m3k
 Share

Recommended Posts

Mam taki drażniący problem z automatyczna numeracja map i materialow w max'ie.

Kiedy importuje obiekt z materialem i jedna z map ma np. numer 25423 to przy tworzeniu kolejnego materialu nowa mapa bedzie miec numer 25424 itd. Zazwyczaj zmieniam nazwy ale czasami nie mam na takie rzeczy czasu i robi sie balagan.

Podobnie jest z materialami.

 

W studio w ktorym pracuje ludzie czesto importuja obiekty i materialy i w chwili obecnej licznik oscyluje okolo 2,000,000,000 :)

Czy jest jakis sposob na zresetowanie tego licznika albo skrypt ktory "przenumeruje" wszystkie nie nazwane mapy/materialy zaczynajac od 1?

 

[ATTACH=CONFIG]90430[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

map_name_changer_v01.txt

 

Zmien, końcówke pliku na ms, czyli - map_name_changer_v01.ms (nie chcialo mi sie wgrywac na jakies serwery)

 

Skrypt zadziała raczej na podstawowych materiałach na pewno nie na jakichś rozbudowanych

 

Skrypt po prostu zbiera wszystkie materiały i leci po kolei po wszystkich sub materiałach i materiałach i zmienia im odpowiednio nazwy.

 

Raczej nie spełni twoich oczekiwań w 100% więc masz go za free. Lepszy rydz niż nic... nie chce mi się myśleć nad różnymi wariantami materiałów bo to nie moja brożka. Pozdrawiam

 

 

Zapomniałem o zmianie tylko odpowiednich map o nazwie "Map #" wiec o to kolejna wersja zmieniająca tylko wybrane materialy

 

map_name_changer_v02.txt

Edited by SUPER_OkO
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy