Laser Napisano 4 Kwiecień 2003 Napisano 4 Kwiecień 2003 Witam, pierwszy raz się na forum wypowiadam. Mam zamiar zrobić zniszczonego czasem i woją obcego, co właściwie nie powinien juz po ziemi chodzić. Zaznacznam żem raczej amatorem mocnym w 3d ale myślę, że sporo się nauczę czytając wasze komentarze :-) Wyglądać będzie jakoś tak [Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]
Sharp Napisano 4 Kwiecień 2003 Napisano 4 Kwiecień 2003 ciutko slabo to widac ale tak czy siak czekam na pierwsze pracki...
Pablo Napisano 5 Kwiecień 2003 Napisano 5 Kwiecień 2003 rysunek spoko...sam rysowales?:]...i pytanko czy On bedzie mial nogu czy pozostanie taki jak na rysunku?
Laser Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Napisano 5 Kwiecień 2003 Hej, tak sam narysowałem w jakieś 5 minutek. Dlatego taki cieniutki :-) powstaje w męczarniach główka, ludzie, jak wam wychodzą takie naturalne, biologiczne krztałty ??? :-( Ja tak nieumieć :) Narazie tak to wygląda.. Komentarze mile widziane :)
Laser Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Napisano 5 Kwiecień 2003 aha, nogi, nie no coś będzie, jeszcze tylko nie wiem co :)
Pablo Napisano 5 Kwiecień 2003 Napisano 5 Kwiecień 2003 www.3dtotal.com wejdz tam do tutoriali tam jest pewna postac pokazana jak sie ja robi..miedzy innymi jak sie robi glowe...mam nadzieje ze to Ci pomoze:)
Laser Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Napisano 5 Kwiecień 2003 kolejny update mały - tłów tak powstaje powoli, kawałek ciała i pancerzyka
Laser Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Napisano 6 Kwiecień 2003 hehe, sprytnym... :-) A poważnie to głównie surface tools i po lekturze tego linku od ciebie równierz boxa zamierzam użyć, dzięki. Super tutorial!!
Laser Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Napisano 6 Kwiecień 2003 Dwa kolejne ujęcia, wolno powstaje z braku czasu... Coś mi niepasuje, ale jeszccze nie wiem co...
Dr. eA Napisano 6 Kwiecień 2003 Napisano 6 Kwiecień 2003 Sproboj nalorzyc na glowe modyfikator relax. Moze polepszyc efekt.
Pablo Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 nie za dluga jest ta reka? a reczaej rejony bicepsa?;]
Laser Napisano 7 Kwiecień 2003 Autor Napisano 7 Kwiecień 2003 ręka tymczasowa, fakt za długa. ZAstanawiam się jeszcze czy mięśniaka zrobić czy raczej takiego wyschniętego... :-) zobaczymy.. No i pancerzyk dzisiaj wieczorkiem podrobie. Bo mam czas na modelowanie tylko w godzinach 22-24 :)
Gość fullofstars Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 zostaw dlugie rece (nogi tez) wychudz je maxymalnie tak maja alieny jeszcze nie widzialem innych;)
Shadow_44 Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 co do ramienia, to moze nie zmieniaj bo za bardzo, Jest to alien, wiec taki stworek nie musi byc typowym humanoidem o posturze mieszczecej się w kwadracie. A i czy dalo by sie wygladzac krawedzie bo nieciekawie to wygląda. No i zauważyłem w ostatnim renderze (rzut z przodu) jego lewe oko (czyli po prawiej stronie na renderze) jest wieksze, chyba ze tak pada śmiesznie cień, ale nie sądze. Życze powodzenia.
Laser Napisano 7 Kwiecień 2003 Autor Napisano 7 Kwiecień 2003 A juz sie tyle nameczylem zeby wygladzic ... ehhh. Oko lewe wieksze?? Nie wieksze tylko na wierzchu będzie :-) hehe, jeszcze kawałek nosa mu odrąbię.
Shadow_44 Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 to prawie jak czat na zywo :P Co do oka to w takim razie mozesz zrobic mały render jak bedzie wygladac to oko? Bo na pierwszych renderach nie ma takiego oka. Proponuje zrobic taką obwisłą dolną powieke przy tym oku, jesli rozumiesz o co mi chodzi. Nosa nie musisz urywac :P
Laser Napisano 7 Kwiecień 2003 Autor Napisano 7 Kwiecień 2003 tak, rozumiem. Narazie robie ogóły, jak dojde do szczegółów, jeśli to kiedykolwiek nastąpi zapodam render oka :-D Narazie bior4 sie do roboty ..
Laser Napisano 7 Kwiecień 2003 Autor Napisano 7 Kwiecień 2003 I kolejny update. Oczko z bliska, w trakcie robienia. No zaczynam z pewnymu detalami zeby była jasność że on to nie powinien juz chodzic :-)
Archangel Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 Heja !! Pracka jest maxymalnie wypasiona!! Moim skromnym zdaniem powinienes przdluzyc te \"czulki\" na glowie do takich jak na rysunku. Powodzenia!!:D
Pablo Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 no wiec....juz lepiej..fajnie te postrzepienia zrtobiles....poza tym wymodelowal bym jescze usta tzn dal im ksztalt bo same te zawiasy to licho wygladaja...i ten nos a raczej jego dziruki..nie sa za duze? i chyba powinna isc skora od wew. strony nosa nie takie plaskie ( jesli wiesz o co chodzi :D)
Laser Napisano 8 Kwiecień 2003 Autor Napisano 8 Kwiecień 2003 hejka, dzieki za slowa krytyki i o wiecej prosze :-) Co do ust to jest szkic, bo to ma być linka albo coś takiego, będzie miał zszyte :) tak, z nosem potworny problem mialem, chyba z 10 razy wymodelować go próbowałem... Co do czółek, a raczej rogów to faktycznie może powiększę, ogólnie będzie się on różnił sporo od tego na rysunku, co zresztą już po brzuchy widać .
Laser Napisano 8 Kwiecień 2003 Autor Napisano 8 Kwiecień 2003 i kolejnu update. W ramach odpoczęcia od form biologicznych zacząłem robić mechaniczne ramie ze \"spawarką\" i bóg wie czym jeszcze... Te macki badziewnie by chyba wyglądały. ( te z rysunku ręcznego)
Pablo Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 daj wiecej szczegolow..wiesz laczenie blach itd
Laser Napisano 8 Kwiecień 2003 Autor Napisano 8 Kwiecień 2003 na tą chwilę tak to wygląda :-) Z łapą mi się dzisiaj już niechce, porobie coś innego [Edited on 8-4-2003 by Laser]
Sharp Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 Fajne, tylko postaraj się dawać rendery w jednym kolorze, np szarym- fajniej wygląda:)
Laser Napisano 8 Kwiecień 2003 Autor Napisano 8 Kwiecień 2003 Na dzisiaj koniec, ale z tym zabawy... :-) Jak tak dalej pujdzie to nie zdąże... W jednym, hmmm może i dobry pomysł. Ale tych flaczków nie było by widać :D
Barył Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 coraz fajniej to wyglada :) tylko troszeczke ino za kanciato :) -pozdrawiam Barył[piwo]
bartonfink Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 Nos do wymiany (jak dlamnie psuje pracke) Te strzepy na twarzy i brzuchu QL :) Mechaniczne ramie mi sie niepodoba(malo szczegolow , malo pomyslowe i oryginalne) Zrob mu wiecej i dlozsze czolko-wlosy i rozposc mu na ramiona i twarz bedzie wygladal ciekawiej :D Jelito wyglada troche sztucznie zrob mu wiecej flakow wylazacych w tym, miejscu (o ronej grobosci i dlogosci , ajkies wystajace pecheze :) niebedzie to wtedy wygladalo tak jakby ten alien skladal sie z skory kosci i 1 jelita :D Coraz lepiej :)
Laser Napisano 8 Kwiecień 2003 Autor Napisano 8 Kwiecień 2003 no, z nosem to mam mordęge. Zobaczymy jak to będzie bo siatka jeż jusz taka zdemolowana ze chej :) Cóż, jest to moja pierwsza głowa :) oczywiście łaba robocia będzie uepszana. Będzie więcej szczegółów. Tylko nie wszystko naraz :) jelitek tez przybędzie. Mam mało czasu na zabawę maxem i efekt takim że wolno idzie. Poza jelitem, jakieś żeberka sterczeć będą, śledzionka i inne suveniry:)
Laser Napisano 9 Kwiecień 2003 Autor Napisano 9 Kwiecień 2003 nie da się ukryć, modelowac się dopiero uczę.... I tak już w czasie bitwy się sporo nauczyłem, fajne sprawa.
Laser Napisano 9 Kwiecień 2003 Autor Napisano 9 Kwiecień 2003 Ponieważ z tamtą głową nie da się nic zrobić juz, siatka tak jest zdemolowana, ze hej, Robie głowę od początku, przy okazji ją trochę zmienię. Pierwszy raz robię w box-ach więc o pomoc proszę. Tu pierwsze efekty. powiedzcie mi co zrobic zeby przy kasowaniu \"edga\" nie usuwaly sie scianki tylko zeby sie loczyly?? Bo juz widze ze pare scianek bez sensu przeciolem i nie wiem jak to odwrocic. :-)
Sharp Napisano 9 Kwiecień 2003 Napisano 9 Kwiecień 2003 Ja usuwam krawędzie poprzez łącznie vertexów- opcją weld i target(to drugie częściej) w opcjach edit mesch- jest to świetna metoda do upraszczania siatki, potem gdy powierzchnię ładnie wyrównam to potem odpowiednio i elegancko:) ją nieco zagęszczam opcją cut (opcja ta sie pojawi jak przejdziesz na poziom polygon w edit mesch\'u) by był lepszy efekt po dodaniu mesch smootha - spróbuj pierw pobawić się w to na oddzielnym, prostym obiekcie....powodzenia:D
Pablo Napisano 9 Kwiecień 2003 Napisano 9 Kwiecień 2003 hmmm czy nie znowu robisz tego samego bledu z tym nosem? pownines chyba ta dzirke troche zaoktagilc i nie zostawiac tam tego tak plasko..na rysunku pokazalem Ci co i jak...jesli chodzi o nos...a reszte kreseczek to sa moje porady jak usadowic reste...( ale wcale nie musza byc dobre ! )
Laser Napisano 9 Kwiecień 2003 Autor Napisano 9 Kwiecień 2003 Dzięki Pablo, to pomoże. Meshsmth narazi estrasznie wypada :-) Nie mam z tym jeszcze doświadczenia, za bardzo zaokrągla. O, a jak zrobic render żeby było widać siatkę, tobyście zobaczyli.
Laser Napisano 9 Kwiecień 2003 Autor Napisano 9 Kwiecień 2003 Dzięki Pablo, to pomoże. Meshsmth narazi estrasznie wypada :-) Nie mam z tym jeszcze doświadczenia, za bardzo zaokrągla. O, a jak zrobic render żeby było widać siatkę, tobyście zobaczyli.
boowa Napisano 9 Kwiecień 2003 Napisano 9 Kwiecień 2003 moze spróbuj na MeshSmooth i pobaw się edycją siatki w podglądzie MeshSmooth - będziesz widział zaokrąglenia i bedziesz miał na nie wpływ z poziomu siatki podstawowej.
Laser Napisano 10 Kwiecień 2003 Autor Napisano 10 Kwiecień 2003 Originally posted by boowa moze spróbuj na MeshSmooth i pobaw się edycją siatki w podglądzie MeshSmooth - będziesz widział zaokrąglenia i bedziesz miał na nie wpływ z poziomu siatki podstawowej. no tak, ale są dwa obiekty i jak smooth robie to sie glupio zaokraglają. Czy mozna je polaczyc ale zeby caly czas lewa strona robila sie kopia prawej?? to wtedy spoko by było.
SiD Napisano 10 Kwiecień 2003 Napisano 10 Kwiecień 2003 Pracuj pracuj i tlyko pracuj , fajnie to robisz i dosyc szybko ci idzie , wiec hehe dobra robota nigdy nie jest zła , ja mam wolniejsze tempo bo czasu brakuje hiih
Laser Napisano 10 Kwiecień 2003 Autor Napisano 10 Kwiecień 2003 hehm xczas, co dziennie 2 godzinki, od 22 do 24, czasem do 1 sie pobawie, hehe i rano problem zeby do roboty wstac
Laser Napisano 10 Kwiecień 2003 Autor Napisano 10 Kwiecień 2003 świerze info wprost z pola walki :) Głowa narazie wygląda tak: co wy na to?? Jak mi idzie?? W dobrą stronę??
boowa Napisano 10 Kwiecień 2003 Napisano 10 Kwiecień 2003 no tak, ale są dwa obiekty i jak smooth robie to sie glupio zaokraglają. Czy mozna je polaczyc ale zeby caly czas lewa strona robila sie kopia prawej?? to wtedy spoko by było. Ja robię to tak, że za każdym razem po zmianach ponawiam mirror, natomiast jest możliwość skopiowania z parametrem instance czy jakoś tak - czyli zmieniasz jedno a zmieniają się dwa pozdrawiam :)
KaTrzy Napisano 10 Kwiecień 2003 Napisano 10 Kwiecień 2003 podoba mi sie spojrzenie tej glowki ; ) i usta powinny byc bardziej...widoczne :)
Laser Napisano 10 Kwiecień 2003 Autor Napisano 10 Kwiecień 2003 usta będa zszyte z jednej strony i totaslnie rozalone z drugiej. dlatego nad nimi teraz nie pracuje bardziej
Pablo Napisano 11 Kwiecień 2003 Napisano 11 Kwiecień 2003 nooo od razu lepiej :)))...co do tego mesh smotha..rozumiem ze masz ta druga polowke jako mirror-reference tak? bo wtedy to co robisz na jednej polowce od razu Ci sie zmienia na drugiej:)...a jesloi chodzi o te zaokraglenia przy srodkach...to pyttanko...jakism spoobem robisz? spline/plane\'y czy moze box? bo jesli box to zapewne masz scianke w srodku i musisz ja usunac ( srodek ma byc pusty) i tedy bedzie ladnie wszycho zaokrglac
Rekomendowane odpowiedzi