Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, pierwszy raz się na forum wypowiadam.

Mam zamiar zrobić zniszczonego czasem i woją obcego, co właściwie nie powinien juz po ziemi chodzić. Zaznacznam żem raczej amatorem mocnym w 3d ale myślę, że sporo się nauczę czytając wasze komentarze :-)

Wyglądać będzie jakoś tak

 

ludek.jpg

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, tak sam narysowałem w jakieś 5 minutek. Dlatego taki cieniutki :-) powstaje w męczarniach główka, ludzie, jak wam wychodzą takie naturalne, biologiczne krztałty ??? :-(

Ja tak nieumieć :)

 

glowa1.jpg

glowa2.jpg

Narazie tak to wygląda..

Komentarze mile widziane :)

Napisano

www.3dtotal.com wejdz tam do tutoriali tam jest pewna postac pokazana jak sie ja robi..miedzy innymi jak sie robi glowe...mam nadzieje ze to Ci pomoze:)

Napisano

hehe, sprytnym... :-)

A poważnie to głównie surface tools i po lekturze tego linku od ciebie równierz boxa zamierzam użyć, dzięki. Super tutorial!!

Napisano

ręka tymczasowa, fakt za długa. ZAstanawiam się jeszcze czy mięśniaka zrobić czy raczej takiego wyschniętego... :-) zobaczymy..

No i pancerzyk dzisiaj wieczorkiem podrobie. Bo mam czas na modelowanie tylko w godzinach 22-24 :)

Gość fullofstars
Napisano

zostaw dlugie rece (nogi tez)

wychudz je maxymalnie

tak maja alieny

 

jeszcze nie widzialem innych;)

Napisano

co do ramienia, to moze nie zmieniaj bo za bardzo, Jest to alien, wiec taki stworek nie musi byc typowym humanoidem o posturze mieszczecej się w kwadracie. A i czy dalo by sie wygladzac krawedzie bo nieciekawie to wygląda. No i zauważyłem w ostatnim renderze (rzut z przodu) jego lewe oko (czyli po prawiej stronie na renderze) jest wieksze, chyba ze tak pada śmiesznie cień, ale nie sądze. Życze powodzenia.

Napisano

A juz sie tyle nameczylem zeby wygladzic ... ehhh.

Oko lewe wieksze?? Nie wieksze tylko na wierzchu będzie :-) hehe, jeszcze kawałek nosa mu odrąbię.

Napisano

to prawie jak czat na zywo :P

 

Co do oka to w takim razie mozesz zrobic mały render jak bedzie wygladac to oko? Bo na pierwszych renderach nie ma takiego oka. Proponuje zrobic taką obwisłą dolną powieke przy tym oku, jesli rozumiesz o co mi chodzi. Nosa nie musisz urywac :P

Napisano

tak, rozumiem. Narazie robie ogóły, jak dojde do szczegółów, jeśli to kiedykolwiek nastąpi zapodam render oka :-D

Narazie bior4 sie do roboty ..

Napisano

I kolejny update. Oczko z bliska, w trakcie robienia. No zaczynam z pewnymu detalami zeby była jasność że on to nie powinien juz chodzic :-)

 

glowa3.jpg

ludek3.jpg

Napisano

no wiec....juz lepiej..fajnie te postrzepienia zrtobiles....poza tym wymodelowal bym jescze usta tzn dal im ksztalt bo same te zawiasy to licho wygladaja...i ten nos a raczej jego dziruki..nie sa za duze? i chyba powinna isc skora od wew. strony nosa nie takie plaskie ( jesli wiesz o co chodzi :D)

Napisano

hejka, dzieki za slowa krytyki i o wiecej prosze :-)

Co do ust to jest szkic, bo to ma być linka albo coś takiego, będzie miał zszyte :) tak, z nosem potworny problem mialem, chyba z 10 razy wymodelować go próbowałem... Co do czółek, a raczej rogów to faktycznie może powiększę, ogólnie będzie się on różnił sporo od tego na rysunku, co zresztą już po brzuchy widać .

Napisano

i kolejnu update. W ramach odpoczęcia od form biologicznych zacząłem robić mechaniczne ramie ze \"spawarką\" i bóg wie czym jeszcze... Te macki badziewnie by chyba wyglądały. ( te z rysunku ręcznego)

 

ramie1.jpg

ramie2.jpg

Napisano

Na dzisiaj koniec, ale z tym zabawy... :-) Jak tak dalej pujdzie to nie zdąże...

 

glowa4.jpg

 

W jednym, hmmm może i dobry pomysł. Ale tych flaczków nie było by widać :D

Napisano

Nos do wymiany (jak dlamnie psuje pracke)

 

Te strzepy na twarzy i brzuchu QL :)

 

Mechaniczne ramie mi sie niepodoba(malo szczegolow , malo pomyslowe i oryginalne)

 

Zrob mu wiecej i dlozsze czolko-wlosy i rozposc mu na ramiona i twarz bedzie wygladal ciekawiej :D

 

Jelito wyglada troche sztucznie

zrob mu wiecej flakow wylazacych w tym, miejscu (o ronej grobosci i dlogosci , ajkies wystajace pecheze :)

 

niebedzie to wtedy wygladalo tak jakby ten alien skladal sie z skory kosci i 1 jelita :D

 

Coraz lepiej :)

Napisano

no, z nosem to mam mordęge. Zobaczymy jak to będzie bo siatka jeż jusz taka zdemolowana ze chej :) Cóż, jest to moja pierwsza głowa :)

oczywiście łaba robocia będzie uepszana. Będzie więcej szczegółów. Tylko nie wszystko naraz :) jelitek tez przybędzie. Mam mało czasu na zabawę maxem i efekt takim że wolno idzie. Poza jelitem, jakieś żeberka sterczeć będą, śledzionka i inne suveniry:)

Napisano

Ponieważ z tamtą głową nie da się nic zrobić juz, siatka tak jest zdemolowana, ze hej, Robie głowę od początku, przy okazji ją trochę zmienię. Pierwszy raz robię w box-ach więc o pomoc proszę. Tu pierwsze efekty.

glowa5.jpg

powiedzcie mi co zrobic zeby przy kasowaniu \"edga\" nie usuwaly sie scianki tylko zeby sie loczyly??

Bo juz widze ze pare scianek bez sensu przeciolem i nie wiem jak to odwrocic. :-)

Napisano

Ja usuwam krawędzie poprzez łącznie vertexów- opcją weld i target(to drugie częściej) w opcjach edit mesch- jest to świetna metoda do upraszczania siatki, potem gdy powierzchnię ładnie wyrównam to potem odpowiednio i elegancko:) ją nieco zagęszczam opcją cut (opcja ta sie pojawi jak przejdziesz na poziom polygon w edit mesch\'u) by był lepszy efekt po dodaniu mesch smootha - spróbuj pierw pobawić się w to na oddzielnym, prostym obiekcie....powodzenia:D

Napisano

hmmm czy nie znowu robisz tego samego bledu z tym nosem? pownines chyba ta dzirke troche zaoktagilc i nie zostawiac tam tego tak plasko..na rysunku pokazalem Ci co i jak...jesli chodzi o nos...a reszte kreseczek to sa moje porady jak usadowic reste...( ale wcale nie musza byc dobre ! )

Napisano

Dzięki Pablo, to pomoże. Meshsmth narazi estrasznie wypada :-) Nie mam z tym jeszcze doświadczenia, za bardzo zaokrągla. O, a jak zrobic render żeby było widać siatkę, tobyście zobaczyli.

Napisano

Dzięki Pablo, to pomoże. Meshsmth narazi estrasznie wypada :-) Nie mam z tym jeszcze doświadczenia, za bardzo zaokrągla. O, a jak zrobic render żeby było widać siatkę, tobyście zobaczyli.

Napisano

moze spróbuj na MeshSmooth i pobaw się edycją siatki w podglądzie MeshSmooth - będziesz widział zaokrąglenia i bedziesz miał na nie wpływ z poziomu siatki podstawowej.

Napisano
Originally posted by boowa

moze spróbuj na MeshSmooth i pobaw się edycją siatki w podglądzie MeshSmooth - będziesz widział zaokrąglenia i bedziesz miał na nie wpływ z poziomu siatki podstawowej.

 

no tak, ale są dwa obiekty i jak smooth robie to sie glupio zaokraglają. Czy mozna je polaczyc ale zeby caly czas lewa strona robila sie kopia prawej?? to wtedy spoko by było.

Napisano

Pracuj pracuj i tlyko pracuj , fajnie to robisz i dosyc szybko ci idzie , wiec hehe dobra robota nigdy nie jest zła , ja mam wolniejsze tempo bo czasu brakuje hiih

Napisano

no tak, ale są dwa obiekty i jak smooth robie to sie glupio zaokraglają. Czy mozna je polaczyc ale zeby caly czas lewa strona robila sie kopia prawej?? to wtedy spoko by było.

 

Ja robię to tak, że za każdym razem po zmianach ponawiam mirror, natomiast jest możliwość skopiowania z parametrem instance czy jakoś tak - czyli zmieniasz jedno a zmieniają się dwa

 

pozdrawiam :)

Napisano

nooo od razu lepiej :)))...co do tego mesh smotha..rozumiem ze masz ta druga polowke jako mirror-reference tak? bo wtedy to co robisz na jednej polowce od razu Ci sie zmienia na drugiej:)...a jesloi chodzi o te zaokraglenia przy srodkach...to pyttanko...jakism spoobem robisz? spline/plane\'y czy moze box? bo jesli box to zapewne masz scianke w srodku i musisz ja usunac ( srodek ma byc pusty) i tedy bedzie ladnie wszycho zaokrglac




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności