Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Jakie narzędzia polecacie do tworzenia environment?

Chcę stworzyć bezludną wyspę i potrzebuję czegoś do szybkiego tworzenia roślinności,kamieni,terenu i wody.

Myślałem nad speedtree i realflow, ale speedtree współpracuje tylko z cinema4d a symulacja w realflow zajmie dużo czasu.

Pracuję w 3ds max i maya.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rośliny:

GrowFX - do 3ds Maxa, około 300 Euro, zrobisz drzew Highpoly i potem możesz z nich ręcznie już Low Poly porobić,

ATree3D - do 3ds Maxa, darmowy, prostszy ale robi też poprawny UV mapping więc jest szansa że te drzew przerzucisz do silnka do gier. Ale Lowpoly sam nie robi,

Speedtree działa też w Unreal Engine - ale trzeba płacić za SpeedTree abonament miesięczny (19 dolców). Jeśli wybierzesz silnik który jest spod znaku Amazon'u - czyli Lumberyard to tam SpeedTree jest darmowy na starcie. Ale drzew z niego nie możesz eksportować do innych softów.

Forestpack - plugin do 3ds maxa - pozwoli stworzyć całe lasy, trawniki, kamienne ścieżki etc

Multiscatter - to samo co Forestpack

Teren:

Worldmachine - to jest soft standalone, nie plugin, jest darmowa wersja ale wyplujesz z niej tylko 512x512 pikseli mapę,

Terragen - kupe kasy musisz wyłożyć by móc z niego coś eksportować

Vue - masz kilka wersji, już chyba w najtańszej za 199 dolców możesz robić teren i masz jakieś rośliny w pakiecie

Skały:

Kup po prostu 5-6 modeli z Megascans, lub wydłub je w Blenderze (ma opcję rzeźbienia) lub w Zbrush,

Albo jeśli wybierzesz Unreal Engine to tam masz sklep i za 100 dolców obkupisz się i w drzewa i w skały

Woda:

jest sporo tutoriali na youtube jak zrobić wodę w Unreal'u czy innym silniku lub też w 3ds Max ,Cinema 4D, Blender, Vue, Maya etc...

Wybierz tylko na początek taką ważną rzecz - czy chcesz scene renderować do statycznych obrazków czy chcesz mieć ją interaktywną. Jak interaktywna to wybierz jakiś silnik do gier (Unreal, Unity, Lumberyard, Godot etc), a jak chcesz renderować do statycznych scen to bierz się za robotę w Blenderze, Cinemie, 3DS Max, Vue, Modo, Zbrush czy innym sofcie.

Napisano
  • Autor

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

 

Przypomniało mi się, że kiedyś na humblebundle kupiłem pakiet assetów własnie z roślinnością.

Wypróbuję Vue i Worldmachine.

Za jakiś czas dodam rezultaty.

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.