bigos Napisano 25 Lipiec 2018 Napisano 25 Lipiec 2018 Cześć. Jakie narzędzia polecacie do tworzenia environment? Chcę stworzyć bezludną wyspę i potrzebuję czegoś do szybkiego tworzenia roślinności,kamieni,terenu i wody. Myślałem nad speedtree i realflow, ale speedtree współpracuje tylko z cinema4d a symulacja w realflow zajmie dużo czasu. Pracuję w 3ds max i maya. Z góry dziękuję za pomoc.
michalo Napisano 26 Lipiec 2018 Napisano 26 Lipiec 2018 Unreal engine i a$$ety ;) https://exlevel.com/
svizze Napisano 26 Lipiec 2018 Napisano 26 Lipiec 2018 Potrzebujesz to pozniej wyeksportowac do 3ds max albo mayi?
Hris Napisano 26 Lipiec 2018 Napisano 26 Lipiec 2018 Rośliny: GrowFX - do 3ds Maxa, około 300 Euro, zrobisz drzew Highpoly i potem możesz z nich ręcznie już Low Poly porobić, ATree3D - do 3ds Maxa, darmowy, prostszy ale robi też poprawny UV mapping więc jest szansa że te drzew przerzucisz do silnka do gier. Ale Lowpoly sam nie robi, Speedtree działa też w Unreal Engine - ale trzeba płacić za SpeedTree abonament miesięczny (19 dolców). Jeśli wybierzesz silnik który jest spod znaku Amazon'u - czyli Lumberyard to tam SpeedTree jest darmowy na starcie. Ale drzew z niego nie możesz eksportować do innych softów. Forestpack - plugin do 3ds maxa - pozwoli stworzyć całe lasy, trawniki, kamienne ścieżki etc Multiscatter - to samo co Forestpack Teren: Worldmachine - to jest soft standalone, nie plugin, jest darmowa wersja ale wyplujesz z niej tylko 512x512 pikseli mapę, Terragen - kupe kasy musisz wyłożyć by móc z niego coś eksportować Vue - masz kilka wersji, już chyba w najtańszej za 199 dolców możesz robić teren i masz jakieś rośliny w pakiecie Skały: Kup po prostu 5-6 modeli z Megascans, lub wydłub je w Blenderze (ma opcję rzeźbienia) lub w Zbrush, Albo jeśli wybierzesz Unreal Engine to tam masz sklep i za 100 dolców obkupisz się i w drzewa i w skały Woda: jest sporo tutoriali na youtube jak zrobić wodę w Unreal'u czy innym silniku lub też w 3ds Max ,Cinema 4D, Blender, Vue, Maya etc... Wybierz tylko na początek taką ważną rzecz - czy chcesz scene renderować do statycznych obrazków czy chcesz mieć ją interaktywną. Jak interaktywna to wybierz jakiś silnik do gier (Unreal, Unity, Lumberyard, Godot etc), a jak chcesz renderować do statycznych scen to bierz się za robotę w Blenderze, Cinemie, 3DS Max, Vue, Modo, Zbrush czy innym sofcie.
bigos Napisano 27 Lipiec 2018 Autor Napisano 27 Lipiec 2018 Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Przypomniało mi się, że kiedyś na humblebundle kupiłem pakiet assetów własnie z roślinnością. Wypróbuję Vue i Worldmachine. Za jakiś czas dodam rezultaty. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi