wojtyl Napisano 21 Wrzesień 2018 Napisano 21 Wrzesień 2018 Witam serdecznie.....oto moje drugie podejscie do tematu mechów, jako,ze wkoncu udalo mi sie zakupic nowy komputer,postanowilem go przetestowac :) concept mecha eksploracyjnego dla armi,przeznaczonego do raczej trudnych warunkow srodowiskowych,w zamysle mial tez umiec szybko biegac rzezbione ze sfery na dynameshu,praktycznie zero modelowania,renderowane w keyshocie,skladane w Ps...wydaje mi sie ze jest progress choc pewnie sporo elemntow daloby sie zrobic lepiej...pozdrawiam :) https://www.artstation.com/wojtachnio [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
dexter47 Napisano 22 Wrzesień 2018 Napisano 22 Wrzesień 2018 projekcik całkiem spoko podoba mi się patent osłon miękkich. jedyne co mi nie gra z konceptem do ręce za masywne do korpusu i mocowania ramion wydaja się też cherlawe. ma twoim miejscu przeskalował bym trochę ręce od łokci w dół i zrobił masywniejsze mocowanie ramion do korpusu. ale po za tym git.
piopiowawa Napisano 22 Wrzesień 2018 Napisano 22 Wrzesień 2018 Cygus to jest koncept a nie funkcjonalność, ty za to modelujesz "funkcjonalność" która zupełnie nie działa. Projekt jest mega i bezbłędnie wykonany jak na tak nowatorską technikę "robienia w clayu".
wojtyl Napisano 22 Wrzesień 2018 Autor Napisano 22 Wrzesień 2018 dzieki :) z tymi rękoma to jest dziwna sprawa,bo juz i tak je zmniejszylem znacznie,byly dluzsze :) po za tym w zaleznosci od perspektywy wygladaly roznie, ale generalnie to chodzilo mi wlasnie o zachowanie tej dysproporcji ze wzgledu na fakt,ze ten mech mial szybko biegac,jak rowniez miec mozliwosc podpierania sie na gornych ramionach,mniej wiecej jak goryl,ewentualnie tez wspinac sie, w zaleznosci od sytuacji i okolicznosci rzecz jasna :) aczkolwiek fakt, pewnie gdyby byly krotsze nie zaszkodziloby mu to rowniez :)
michalo Napisano 22 Wrzesień 2018 Napisano 22 Wrzesień 2018 Świetna robota i bardzo przyjemny render. Fajnie, że bez modelowania. Mi też szybciej idzie sculpcenie niż zmodeler ;) Śuper skok od raptor squad. Ile poly taki twór?
wojtyl Napisano 22 Wrzesień 2018 Autor Napisano 22 Wrzesień 2018 dzieki za miłe słowa :) mial dosc sporo ,lekko ponad 60 mln , ale udalo mi sie go zredukowac do 20 ,przy pomocy decimate, no troche wazy,fakt,ale na dynameshu lepiej nie oszczedzac zeby nie stracic jakosci, generalnie nie myslalem o poly gdy go robilem,z gory byl przeznaczony do celow koncepcyjnych,do keyshota,
dexter47 Napisano 22 Wrzesień 2018 Napisano 22 Wrzesień 2018 (edytowane) tak właśnie myślałem że wzorowałeś się na gorylu trochę ale zwróć uwagę że goryl do tych swoich przysadzistych łap ma bardzo rozbudowany staw barkowy. pozwoliłem sobie na jednym z twoich Renderów szybki retusz byś zobaczył różnice ja uważam że jest lepiej. przeskalowałem trochę ręce i rozbudowałem staw barkowy https://ibb.co/n6Y0Bp Cygus to jest koncept a nie funkcjonalność, ty za to modelujesz "funkcjonalność" która zupełnie nie działa. Projekt jest mega i bezbłędnie wykonany jak na tak nowatorską technikę "robienia w clayu". jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials" Edytowane 22 Wrzesień 2018 przez dexter47
piopiowawa Napisano 23 Wrzesień 2018 Napisano 23 Wrzesień 2018 jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials" jestem konsekwentny, za to ty nie czujesz zupełnie proporcji, ten robot jest i wygląda funkcjonalnie, mimo że twórca skromnie uważa go za koncept-art. Natomiast ty jak papniok uważasz się za wielkiego konstruktora gdzie twoja robocica ani nie doczekała się przyzwoitego finala, a wyglądała jak stos blaszek zlepionych na super-glue. Sory za offtopa ale to już zachodzi za daleko...
wojtyl Napisano 23 Wrzesień 2018 Autor Napisano 23 Wrzesień 2018 Panowie sprawa wyglada nastepująco: jest naprawde zbyt duzo mozliwosci rozwiazania tego conceptu,zbyt duzo mozliwosci,rece krotsze,dzluzsze,nogi szersze,glowa wezsza, szersza, tez o tym wszystkim myslalem, lecz ostatecznie musialem sie zdecydowac na jeden konkretny :) paradoksem jest fakt,ze mozliwosci sa nieskonczone,alternatywy nieograniczone :)
Rekomendowane odpowiedzi