mechfusion Posted December 11, 2018 Posted December 11, 2018 (edited) Witam będę wrzucał projekty chyba najczęściej nieskończone :) mile widziane komentarze i dobre rady Pozdro. Edited December 11, 2018 by mechfusion
Sebazx6r Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Hej pierwsza mi sie podoba, Druga już mniej. Mała rada. Do folio mozna pokazywac sobie z kąta w którym dobrze wygląda ale jak coś chcesz się nauczyc to rób obrotówki lub obrazki wiekszej ilosci kata. P.S. Front i 30stopni lew prawo tez ladnie maskuje bledy. Side view, Front View 3/4 is a must. Ja zazwyczaj trzaskam obrotówki. Potem sam znajduje błędy. Z drugiej strony tak można poprawiać w nieskończoność. Chyba ze chcesz robic hype to pokazuj z jednej strony.
michalo Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Obia pocycki bardzo fajnie się zapowiadają. Zwłaszcza pierwsza, buźka i fryzura - miodzio.
mechfusion Posted December 12, 2018 Author Posted December 12, 2018 spoko w niedługim czasie ogarnę jakiś render , mam do was pytanie ostatnio robiłem study głowy płaszczyzn w zbrushu zrobiłem go ale jakość mało mi to pomogło ,więcej pomaga mi rysunek w nauce wy też tak macie ?wkleję za niedługo fotki .
michalo Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Mi też szybciej zrozumieć rzeczy rysując je. Tak zdobytą wiedzę łatwiej przenieść na 3d niż odwrotnie. Dlatego rysownikom łatwiej zacząć rzeźbić, a odwrotnie to.. no cóż..
mechfusion Posted December 20, 2018 Author Posted December 20, 2018 hej kolejna praca zna ktoś jakiś fajny turorial do keyshota do ogarnięcia ?
michalo Posted December 21, 2018 Posted December 21, 2018 Nie znam, ale ten gośc jest ponoć dobry a tutaj mówi o zbrushu i keyshocie: Co do samej pracki to ta mina trochę ciężka do zinterpretowania. Mógłbyś trochę unieść poliki i zmarszczkę nosową razem z uśmiechem. Popatrzaj sobie na te rysunki https://pl.pinterest.com/pin/272678952411077779/?lp=true Poniżej szyi, dziwnie to anatomicznie wygląda. Ramiona, klatka, chyba mają zły kształt.
mechfusion Posted December 21, 2018 Author Posted December 21, 2018 hej dzienki za komentarz chciałem być wierny konceptowi jak bym zrobił klatkę bardziej reistyczną to by nie siadło z ustami możesz mieć rację .tutaj koncept
mechfusion Posted December 26, 2018 Author Posted December 26, 2018 (edited) hejka tutaj concept mój zrobiony do kursu render słaby bo na starej maszynie i5 teraz coś lepszego ogarnę pozdro . Edited December 26, 2018 by mechfusion
mechfusion Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 trochę ćwiczeń z hard surface, concepty nie moje . hmm macie takie coś że nie wiecie w jakiej dziedzinie sie rozwijać ? mnie interesuję wszystko po trochu i w tym problem .
mechfusion Posted January 27, 2019 Author Posted January 27, 2019 Hmm najbardziej mnie ciągnie do 3 print oraz conceptów własnych , eh zobaczymy co z tego wyjdzie .
mechfusion Posted March 18, 2019 Author Posted March 18, 2019 wip concept na którym pracuję sugestie mile widziane
olaf Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 designy ciekawe ale tą pomarańczową broń nie bardzo można będzie trzymać w ręku przez ten element za uchwytem. To ostatnie to futurystyczny kask rowerowy? Nie wiem czy te małe nóżki to mechnizm kroczący, bo kojarzy się głownie z kaskiem rowerowym jako całość.
mechfusion Posted March 18, 2019 Author Posted March 18, 2019 hehe w sumie xd miało wyjść coś typu robak mech :)
olaf Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 może gdyby nózki wychodziły lekko na boki. To kółko z tyłu wyglada jak ochrona na ucho bardziej niż insekt, pewnie dlatego.
mechfusion Posted March 18, 2019 Author Posted March 18, 2019 hehe no tak lepsze by było rozwiązanie takie jak mówisz thx za sugestie .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now