mandragora Napisano 25 Styczeń 2019 Napisano 25 Styczeń 2019 W końcu wypada coś założyć, wpakować co leci, myślę, że nie warto starych rzeczy tutaj wrzucać bo jeszcze sam się potnę z żenady. Mało modeluję, jak już to rzeźbienie w blenderze na które narzekam a na zbrusha próbowałem przejść ale nie mogę się przestawić. Krytyka bardzo się przyda
michalo Napisano 25 Styczeń 2019 Napisano 25 Styczeń 2019 Hej, fajne pracki. W zasadzie nie ma co krytykować bo widać, że jedziesz z koksem. Tylko rób dużo a będziesz Wielki. Jeśli narzekasz na blendera to przysiądź się do zbrusha na dłużej. Interaface też inny niż wszędzie, sprecyzowany na pracę z tabletem. Więc polecam poznać nawigację, podstawowe brushe (standard, move, caly tube, clay buildup, clay) \, zagadnienia jak dynamesh i sculptris pro mode, potem odpalić projekt z dynasphere i bawić się aż przyzwyczaisz się do zbrusha.
mandragora Napisano 25 Styczeń 2019 Autor Napisano 25 Styczeń 2019 kilka razy podchodziłem do zbrusha, zawsze dawałem sobie tydzień dwa i nigdy nie mogłem się do niego przekonać ale w końcu będzie trzeba przynajmniej dla samej wiedzy
michalo Napisano 26 Styczeń 2019 Napisano 26 Styczeń 2019 A w czym właściwie masz problem? Ja z Blendera przeszedłem do ZBrusha (3.1) i wydawał mi się powolny bo zamiast skrótów jak w blendku, trzeba było w menu kliknąć. Musiałem trochę się przemóc ale ja bylem zakochany w red waxie więc się przemogłem :P Wiedz, że interface jest w zasadzie spoko, bo można go samym tabletem oblecieć, bez klawaiatury i nawet expres keysów (jak się uprzesz) Możesz nadawać własne skróty, robić własne menu z najczęściej używanymi rzeczami. Często pracuję (jeśli polega to na samym rysowaniu) z wyłączonymi wszystkimi menusami, że ekran to tylko workspace. A klawiaturką i ze skrótami to naprawdę szybko się pracuje. Każdy pędzel ma swój skrót, nawigacja też a resztę to już trzeba klikać ;)
mandragora Napisano 26 Styczeń 2019 Autor Napisano 26 Styczeń 2019 Może to, że przytłacza swoimi narzędziami, pełno wszystkiego, w zasadzie to kombinacje podstawowych pędzli, wiadomo, blender to nie zbrush i bardzo wielu rzeczy mi brakuje jak ładnego odcinania, robienia dziur, polygroups, i ładnych kwadracików zamiast trójkątów. Sam interfejs też mi nie pasuje, to coś w rodzaju jak walka ludzi o sernik z rodzynkami czy bez, będę próbował kolejny raz podejść, może tym razem coś się uda
mandragora Napisano 30 Styczeń 2019 Autor Napisano 30 Styczeń 2019 Coś tam zgrzebałem, mając mniej czasu niż chciałbym, usta to stały problem u mnie, włosy tak samo, trzeba się za to zabrać i oczywiście reszta ciała, na następny raz odpuszczę głowę i postaram się robić torsy
olaf Napisano 31 Styczeń 2019 Napisano 31 Styczeń 2019 czacha z rogami bylaby ciekawym propsem. Jak zrobisz ja w lowpoly mozesz spokojnie wypychać na unitystore albo turbosquid
mandragora Napisano 20 Luty 2019 Autor Napisano 20 Luty 2019 Próbuję ogarnąć czasu ile się da ale ciężko z tym, ta praca trwała jakieś 2h, czy na ten czas to dużo nie wiem, mnie się cały czas wydaje, że jestem strasznie powolny w tym co robię. Tak teraz patrzę i tylko widzę co można poprawić, ręce u mnie to tragedia, druga sprawa to , że skupiam się tylko na mięśniakach ale z czasem będzie inaczej
olaf Napisano 21 Luty 2019 Napisano 21 Luty 2019 nikt by nie narzekał, gdyby trwała i 6h tak sądzę. Ale to tylko baza wiele zależy od tego jak idą całe postaci ze strojem i ekwipunkiem. Chyba mięśnie brzucha lekko się zapadły?
mandragora Napisano 21 Luty 2019 Autor Napisano 21 Luty 2019 Wziął wdech, chciał się przypodobać :p wiem, wyszło to źle jak teraz widzę ale w trakcie tego się nie widzi a co do olsona to obejrzałem, ciekawie to przedstawia i będę jeszcze zgłębiać jak to robi. Dzisiejszy model wyszedł znacznie lepiej jak ma się trochę w głowie zapamiętane proporcje i powoli schodzę z umięśnieniem na syntholu
mandragora Napisano 4 Sierpień 2019 Autor Napisano 4 Sierpień 2019 wrzucam jeszcze raz obrazki tak by gdzieś mi nie zginęły, drugi jest z dziś. Od nowego tygodnia już będę mieć więcej czasu by przysiąść i podciągnąć się w anatomii 1
KLICEK Napisano 5 Sierpień 2019 Napisano 5 Sierpień 2019 poczytaj troche o umiejscowieniu oczu (galek ocznych), teraz masz je zle wsadzone i psuja caly model 🙂
mandragora Napisano 5 Sierpień 2019 Autor Napisano 5 Sierpień 2019 wiem, zapomniałem o tym, przy następnych będę zwracać bardziej uwagę
mandragora Napisano 5 Sierpień 2019 Autor Napisano 5 Sierpień 2019 mam jeszcze kilka pracek które uważam za ciekawsze robione dawno temu 2
mandragora Napisano 5 Sierpień 2019 Autor Napisano 5 Sierpień 2019 poprawiłem ostatniego, mam nadzieję, że ma to jakiś sens 😛
mandragora Napisano 15 Sierpień 2019 Autor Napisano 15 Sierpień 2019 (edytowane) coś nowego do kolekcji, chyba muszę zostawić w spokoju te główki i zabrać się za kikcie Edytowane 15 Sierpień 2019 przez mandragora
KLICEK Napisano 21 Sierpień 2019 Napisano 21 Sierpień 2019 ciagle robisz ta sama twarz, z tymi samymi bledami w okolicach szyji. Wez refke w garsc i cisnij ze zdjecia, staraj sie nie robic jak sie Tobie wydaje ze cos jest, tylko rob tak jak widzisz na fotce 🙂
mandragora Napisano 20 Październik 2019 Autor Napisano 20 Październik 2019 wiem, też to widzę ale już myślę, że od teraz będzie lepiej, może nie będzie tego dużo, uszkodzony palec zrobił swoje 😥 i powrót do pełnej sprawności potrwa. Tymczasem coś podłubałem, starając odrzucać stare nawyki 1
KLICEK Napisano 20 Październik 2019 Napisano 20 Październik 2019 fajnie fajnie 🙂 spoko oczy wyszly 🙂 dobry kierunek
mandragora Napisano 14 Październik 2020 Autor Napisano 14 Październik 2020 Coś doklepałem, wiem, jest sporo do poprawki, przy następnym postaram się bardziej 😄 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się