Skocz do zawartości

Teczka 3D - mandragora


mandragora

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu wypada coś założyć, wpakować co leci, myślę, że nie warto starych rzeczy tutaj wrzucać bo jeszcze sam się potnę z żenady. Mało modeluję, jak już to rzeźbienie w blenderze na które narzekam a na zbrusha próbowałem przejść ale nie mogę się przestawić. Krytyka bardzo się przyda

76d0ddb173d62f2c8d7995ee8551693d.jpg

1b0534b50d962fb7a2881eb664d9e35d.jpg

50be636644addc44d24e6b6d861b094f.jpg

6eb70962241f925da2a69e8c14cd28ef.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, fajne pracki. W zasadzie nie ma co krytykować bo widać, że jedziesz z koksem. Tylko rób dużo a będziesz Wielki.

 

Jeśli narzekasz na blendera to przysiądź się do zbrusha na dłużej. Interaface też inny niż wszędzie, sprecyzowany na pracę z tabletem.

Więc polecam poznać nawigację, podstawowe brushe (standard, move, caly tube, clay buildup, clay) \, zagadnienia jak dynamesh i sculptris pro mode, potem odpalić projekt z dynasphere i bawić się aż przyzwyczaisz się do zbrusha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w czym właściwie masz problem? Ja z Blendera przeszedłem do ZBrusha (3.1) i wydawał mi się powolny bo zamiast skrótów jak w blendku, trzeba było w menu kliknąć. Musiałem trochę się przemóc ale ja bylem zakochany w red waxie więc się przemogłem :P

 

Wiedz, że interface jest w zasadzie spoko, bo można go samym tabletem oblecieć, bez klawaiatury i nawet expres keysów (jak się uprzesz)

Możesz nadawać własne skróty, robić własne menu z najczęściej używanymi rzeczami. Często pracuję (jeśli polega to na samym rysowaniu) z wyłączonymi wszystkimi menusami, że ekran to tylko workspace.

 

A klawiaturką i ze skrótami to naprawdę szybko się pracuje. Każdy pędzel ma swój skrót, nawigacja też a resztę to już trzeba klikać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to, że przytłacza swoimi narzędziami, pełno wszystkiego, w zasadzie to kombinacje podstawowych pędzli, wiadomo, blender to nie zbrush i bardzo wielu rzeczy mi brakuje jak ładnego odcinania, robienia dziur, polygroups, i ładnych kwadracików zamiast trójkątów. Sam interfejs też mi nie pasuje, to coś w rodzaju jak walka ludzi o sernik z rodzynkami czy bez, będę próbował kolejny raz podejść, może tym razem coś się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuję ogarnąć czasu ile się da ale ciężko z tym, ta praca trwała jakieś 2h, czy na ten czas to dużo nie wiem, mnie się cały czas wydaje, że jestem strasznie powolny w tym co robię. Tak teraz patrzę i tylko widzę co można poprawić, ręce u mnie to tragedia, druga sprawa to , że skupiam się tylko na mięśniakach ale z czasem będzie inaczej

f90b5f16ebdb42cfef984a9c838e0078.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt by nie narzekał, gdyby trwała i 6h tak sądzę. Ale to tylko baza wiele zależy od tego jak idą całe postaci ze strojem i ekwipunkiem.

Chyba mięśnie brzucha lekko się zapadły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziął wdech, chciał się przypodobać :p wiem, wyszło to źle jak teraz widzę ale w trakcie tego się nie widzi a co do olsona to obejrzałem, ciekawie to przedstawia i będę jeszcze zgłębiać jak to robi. Dzisiejszy model wyszedł znacznie lepiej jak ma się trochę w głowie zapamiętane proporcje i powoli schodzę z umięśnieniem na syntholu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności