Jump to content
DaiSanVisualArts

Lady of Life & Friend - Postaci 3D pod animację - Prośba o pomoc

Recommended Posts

Cześć, jestem grafikiem koncepcyjnym w międzynarodowym projekcie medycznym na VR (prosoma.com). Kieruje tam wizją strony wizualnej i przychodzę z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych osób w designie modelu postaci pod animacje. Obecnie jesteśmy na etapie tworzenia finalnej koncepcji środowiska i postaci, po 2 latach prototypowania, testów i badań.

 

Poniżej zamieszczam rysunki 2 postaci + wstępny szkic 3D kobiety podesłany przez modelera. Będę wdzięczny za spojrzenie na koncepty okiem riggera/animatora/postaciowca, pomoc merytoryczną i sugestie dotyczące poprawności meshu.

 

Czy istnieją jakieś błędy designerskie, które mogą wyjść przy animacji? Co wymaga szczególnej uwagi jeśli chodzi o animację twarzy i postury tych postaci?

 

Dodam jeszcze, że postać będzie przeważnie unosić się w powietrzu (taka żeńska wersja Yody) i prowadzić pacjenta po światach w VR, terapii etc., a towarzyszyć jej będzie około 2x większy pupil (być może dojdą jeszcze inne postaci).

 

Nasz team ciągle się powiększa więc jesteśmy zainteresowani współpracą z kompetentnymi osobami, które chciałyby pomóc przy kwestiach zw. z animacją, designem, modelami, riggami etc. Dziękuję!

 

dd7TQ2j.jpg

oFq662c.jpg

cQP6AXu.jpg

z6SKmRO.png

 

pVvufqX.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapowiada się ciekawie. Jeżeli projektujesz starszą osobę, to nie dawaj jej kolorów kojarzonych z młodością, bo wystąpi konflikt poznawczy i będzie Tobie ciężej zbudować więź ze światem, który tworzysz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki! Z kolorami jest spora zagwostka. Postać ma symbolizować energię życia, moc, magię, mądrość, bezpieczeństwo etc. stąd wróżkowe kolory. Ale przyznaję rację, starsza osoba zazwyczaj ubiera się w sposób bardziej stonowany :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolory możesz dać adekwatne do wieku i jakiś atrybut sugerujący życie. Masz póki co spory dysonans. Jeżeli to poważny projekt polecałbym research w zakresie kulturoznawstwa albo zakontraktowanie art directora, ktory rozumie takie aspekty budowania charakterów/świata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy