Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Dawno mnie tu nie było i widzę że trochę się pozmieniało 🙂

Plan jest założyć teczkę do której będę mógł wrzucać co jakiś czas rzeczy nad którymi aktualnie siedzę.

Jakiś czas temu zabrałem się za substance designera i zrobiłem w nim materiał płytek który całkiem mi się podoba, postanowiłem zrobić szybki enviroment w UE4 żeby trochę lepiej pokazać materiał

Więcej obrazków na: https://www.artstation.com/artwork/mqdb5E

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

  • Like 3
Napisano

Sztos robota. 

Mam nadzieję że materiały będą w przyszłości dostępne, z chęcią kupię do biblioteki (ew. omówienie z designera).

Tagi/graffiti dorwałeś ze zdjęć, sam je jakoś robiłeś? Są one na maskach, w materiale, czy plane z opacity?

 

Koniecznie zrób prezentację matów na sphere'ach z jakiegoś marmoseta, to z reguły wygląda epicko 😍

 

Napisano

Fajna robota. Zawsze podziwiam jak ludzie składają tak skomplikowane efekty z klocków. Jak przypomnę sobie produkcję takich tekstur z przed czasów Substance Designera 😄 Co za czasy piękne nadeszły.

Napisano

@piotrkujko Dzięki, Na razie nie planuje sprzedawać tych rzeczy, ale może kiedyś kto wie 🙂 

Jeżeli chodzi o tagi/graffiti to są to zwykłe decalsy unrealowskie, najprostsze rozwiązanie. Jedynie trzeba sobie ustawić materiał w UE żeby jako-tako to działało.

 

@gryzon Dzięki 🙂 wbrew pozorom to nie jest to aż tak skomplikowane. Polecam spróbować 🙂

Napisano

Hej, nie mam ostatnio za wiele wolnego czasu, ale jak będę miał chwilę to postaram się zrobić kilka jpg z opisem co za co odpowiada i o czym myślałem w trakcie sklejania węzłów. Mam nadzieję że się uda to zrobić sensownie 🙂

Napisano

Byłem w połowie robienia screenów i opisywania co i jak, po czym uznałem, że po prostu wam dam wam plik substance i kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi co za co odpowiada i jak będziecie mieli jakieś pytania to po prostu na nie odpowiem 🙂

Ale od razu mówię/ostrzegam, plik jest taki jakim go zostawiłem miesiąc temu, więc niektóre rzeczy mogą się wydawać "chaotyczne".

tak wygląda cały materiał w SD:

overall.thumb.jpg.363eed36b65d29377f0f17963c957715.jpg

Jestem pewny też że zrobiłem wiele niepotrzebnych węzłów, ale ważne że udało się osiągnąć efekt jaki chciałem 😁 Jak komuś będzie się chciało spojrzeć na plik i uzna, że coś można by zrobić lepiej/ prościej to dajcie znać.

W pliku sbs są 3 grafy, całych płytek, zniszczonych i graf pakowania do ue.

 

Wrzucam na gumroad, wpiszcie po prostu 0 i będziecie mieli plik za free https://gum.co/mOWiQ 

 

Poniżej wrzucam tylko jak ustawiłem sobie vertex paint w UE  jak ktoś jest zainteresowany.vertex_paint.thumb.jpg.29028d95966d6971f686a9b73d9dc765.jpg

Master vertex paintu zrobiłem w taki sposób, że w momencie zrobienia instancji mam 4 różne grunge mapy do zmiany mixu malowania które sobie wybieram zaznaczając toggle, dodatkowo sterowanie rozmiarem grunge, i kontrastem maski, generalnie nic fancy, ale działa 😁

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności