piotrkujko Napisano 23 Sierpień 2019 Napisano 23 Sierpień 2019 Heejoo Odpoczywam trochę od Bestiariusza i zabrałem się za kolejną postać. Póki co 2 dni roboty. Chcę zrobić postać w klimacie Wild West/Dark Country: rewolwerowca. Niżej zrzutki z Zbrusha twarzy i PureRefa z refkami. 2
ArnoldSzczesliwy Napisano 24 Sierpień 2019 Napisano 24 Sierpień 2019 (edytowane) Fajnie idzie, lecz coś mi nie pasi w kształcie czaszki. Edytowane 24 Sierpień 2019 przez ArnoldSzczesliwy 1
piotrkujko Napisano 24 Sierpień 2019 Autor Napisano 24 Sierpień 2019 Ano, to już jest poprawione :))) 1
piotrkujko Napisano 24 Sierpień 2019 Autor Napisano 24 Sierpień 2019 Kolejne wrzutki. Zdecydowanie lubię rzeźbić włosy, niż używać Yeti/XGen/Ornatrix/Fibermesh, sprawia mi to jakąś frajdę, tym bardziej że takie rzeczy renderuję w highpoly. Włoski in progress:) 1
piotrkujko Napisano 27 Sierpień 2019 Autor Napisano 27 Sierpień 2019 No to basemesh mamy gotowy, teraz detal i booleany 😍 1
Arturborubar Napisano 29 Sierpień 2019 Napisano 29 Sierpień 2019 Bardzo przyjemnie, mam tylko dziwne wrażenie że włosy na brwiach nie do końca są tam gdzie powinny... 1
michalo Napisano 30 Sierpień 2019 Napisano 30 Sierpień 2019 Idzie to wszystko w bardzo dobrym kierunku. Nie mogę się doczekać detalu na kapeluszu 😉 1
piotrkujko Napisano 1 Wrzesień 2019 Autor Napisano 1 Wrzesień 2019 Strzała Panie i Panowie! Wrzucam kolejne WIPy. Zdecydowałem jednak włosy zrobić na fibermeshu z nowymi toolami od Pabladnera, znacznie ułatwiają pracę:) Westernowa fedora (chyba fedora): No i twarz 🙂 Włoski jeszcze trochę podciągnę, ale generalnie taki będzie look
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2019 Napisano 3 Wrzesień 2019 mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄 1
piotrkujko Napisano 3 Wrzesień 2019 Autor Napisano 3 Wrzesień 2019 Godzinę temu, KLICEK napisał: mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄 Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂 Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 Dzięki!
piotrkujko Napisano 3 Wrzesień 2019 Autor Napisano 3 Wrzesień 2019 (edytowane) Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂 Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię Edytowane 3 Wrzesień 2019 przez piotrkujko 2
piotrkujko Napisano 4 Wrzesień 2019 Autor Napisano 4 Wrzesień 2019 (edytowane) Heeeejoooo Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka. Jutro pewnie skończę i biorę się za detal Edytowane 4 Wrzesień 2019 przez piotrkujko 1
piotrkujko Napisano 5 Wrzesień 2019 Autor Napisano 5 Wrzesień 2019 (edytowane) Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉 Edytowane 5 Wrzesień 2019 przez piotrkujko 3
piotrkujko Napisano 6 Wrzesień 2019 Autor Napisano 6 Wrzesień 2019 15 godzin temu, michalo napisał: Będziesz malował w blenderze? Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂 1
piotrkujko Napisano 10 Wrzesień 2019 Autor Napisano 10 Wrzesień 2019 (edytowane) Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze Edytowane 10 Wrzesień 2019 przez piotrkujko 1
KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2019 Napisano 13 Wrzesień 2019 spoko wyglada 🙂 cos tu nie pyklo, i nie wiem, czy to jest spoko pomysl, jakos dziwnie to wyglada: 1
piotrkujko Napisano 13 Wrzesień 2019 Autor Napisano 13 Wrzesień 2019 (edytowane) To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄 Edytowane 13 Wrzesień 2019 przez piotrkujko
piotrkujko Napisano 13 Wrzesień 2019 Autor Napisano 13 Wrzesień 2019 Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄 3
piotrkujko Napisano 28 Wrzesień 2019 Autor Napisano 28 Wrzesień 2019 TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku! 2
ArnoldSzczesliwy Napisano 28 Wrzesień 2019 Napisano 28 Wrzesień 2019 petarda, chciałbym go zobaczyć w kolorze 😄
piotrkujko Napisano 28 Wrzesień 2019 Autor Napisano 28 Wrzesień 2019 Dzięki byku! 😄 I tak wiesz, że go nie zobaczysz w kolorze 😄 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się