Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Heejoo

 

Odpoczywam trochę od Bestiariusza i zabrałem się za kolejną postać. Póki co 2 dni roboty.

Chcę zrobić postać w klimacie Wild West/Dark Country: rewolwerowca. Niżej zrzutki z Zbrusha twarzy i PureRefa z refkami.

 

Gunsliger01.thumb.jpg.63f69b539f22f88305d6a26f1c532f5d.jpg

Gunsliger02.thumb.jpg.b2172d1eedd9522cdea6f0ea3f275f40.jpg

Gunsliger03.thumb.jpg.71f051a64716dc1340bb90da95d5c274.jpg

PureRefWIP.thumb.JPG.6c970524f9252a975fc6fdeb6e8cf259.JPG

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉 

  • Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄

  • Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pas

Posted Images

Napisano
  • Autor

Kolejne wrzutki.

Zdecydowanie lubię rzeźbić włosy, niż używać Yeti/XGen/Ornatrix/Fibermesh, sprawia mi to jakąś frajdę, tym bardziej że takie rzeczy renderuję w highpoly. Włoski in progress:)

 

Gunsliger05.JPG.db11430265614db1222d7daedf68fd55.JPG

Gunsliger06.JPG.525e8da406acedb64b8d700bef5e80b9.JPG

Napisano

Idzie to wszystko w bardzo dobrym kierunku. Nie mogę się doczekać detalu na kapeluszu 😉

Napisano
  • Autor

Strzała Panie i Panowie!

Wrzucam kolejne WIPy. Zdecydowałem jednak włosy zrobić na fibermeshu z nowymi toolami od Pabladnera, znacznie ułatwiają pracę:)

Westernowa fedora (chyba fedora):

Gunsliger07.JPG.0994c10cf449ddd821582467bfc8254e.JPG

No i twarz 🙂

image.png.bbe07e3e5d8dd83b5c4b9d6b43cd60a5.png

Włoski jeszcze trochę podciągnę, ale generalnie taki będzie look

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, KLICEK napisał:

mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄

Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂

Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 

Dzięki!

Napisano
  • Autor

Hej!

Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂

Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂

Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię

 

 

Gunsliger11.JPG

Gunsliger12.JPG

Gunsliger13.JPG.f4edf49661e33da8d02bafd1b9e1fee6.JPG

Edytowane przez piotrkujko

Napisano
  • Autor

Heeeejoooo

Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka.

Jutro pewnie skończę i biorę się za detal

spacer.png

image.png

Edytowane przez piotrkujko

Napisano
  • Autor

Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉 

Gunsliger16.JPG

Gunsliger17.JPG

Edytowane przez piotrkujko

Napisano
  • Autor
15 godzin temu, michalo napisał:

Będziesz malował w blenderze?

Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂

Napisano
  • Autor

Łapki zrobione 🙂

Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze

image.png.cedba2c65431d7f7d4947691dcce8d4d.png

image.png.6c3a42043ec4ed9e0b7b9651858ee0d6.png

image.thumb.png.e460ad81c17581fdd13111314304fb79.png

image.png.9e0999d73e61be14c8d40afe1e46400d.png

Edytowane przez piotrkujko

Napisano
  • Autor

To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄

Edytowane przez piotrkujko

Napisano
  • Autor

TADAAA!

Gotowe!!

Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax.

Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d

 

Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 

 

Do zobaczyska w kolejnym wątku!

 

Gunsliger_Final01SW.jpg

Gunsliger_Final02SW.jpg

Gunsliger_Final03SW.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności