Napisano 23 Sierpień 20195 l Heejoo Odpoczywam trochę od Bestiariusza i zabrałem się za kolejną postać. Póki co 2 dni roboty. Chcę zrobić postać w klimacie Wild West/Dark Country: rewolwerowca. Niżej zrzutki z Zbrusha twarzy i PureRefa z refkami.
Napisano 24 Sierpień 20195 l Fajnie idzie, lecz coś mi nie pasi w kształcie czaszki. Edytowane 24 Sierpień 20195 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 24 Sierpień 20195 l Autor Kolejne wrzutki. Zdecydowanie lubię rzeźbić włosy, niż używać Yeti/XGen/Ornatrix/Fibermesh, sprawia mi to jakąś frajdę, tym bardziej że takie rzeczy renderuję w highpoly. Włoski in progress:)
Napisano 29 Sierpień 20195 l Bardzo przyjemnie, mam tylko dziwne wrażenie że włosy na brwiach nie do końca są tam gdzie powinny...
Napisano 30 Sierpień 20195 l Idzie to wszystko w bardzo dobrym kierunku. Nie mogę się doczekać detalu na kapeluszu 😉
Napisano 1 Wrzesień 20195 l Autor Strzała Panie i Panowie! Wrzucam kolejne WIPy. Zdecydowałem jednak włosy zrobić na fibermeshu z nowymi toolami od Pabladnera, znacznie ułatwiają pracę:) Westernowa fedora (chyba fedora): No i twarz 🙂 Włoski jeszcze trochę podciągnę, ale generalnie taki będzie look
Napisano 3 Wrzesień 20195 l mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄
Napisano 3 Wrzesień 20195 l Autor Godzinę temu, KLICEK napisał: mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄 Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂 Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 Dzięki!
Napisano 3 Wrzesień 20195 l Autor Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂 Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię Edytowane 3 Wrzesień 20195 l przez piotrkujko
Napisano 4 Wrzesień 20195 l Autor Heeeejoooo Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka. Jutro pewnie skończę i biorę się za detal Edytowane 4 Wrzesień 20195 l przez piotrkujko
Napisano 5 Wrzesień 20195 l Autor Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉 Edytowane 5 Wrzesień 20195 l przez piotrkujko
Napisano 6 Wrzesień 20195 l Autor 15 godzin temu, michalo napisał: Będziesz malował w blenderze? Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂
Napisano 10 Wrzesień 20195 l Autor Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze Edytowane 10 Wrzesień 20195 l przez piotrkujko
Napisano 13 Wrzesień 20195 l spoko wyglada 🙂 cos tu nie pyklo, i nie wiem, czy to jest spoko pomysl, jakos dziwnie to wyglada:
Napisano 13 Wrzesień 20195 l Autor To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄 Edytowane 13 Wrzesień 20195 l przez piotrkujko
Napisano 28 Wrzesień 20195 l Autor TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto