Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ogólnie jestem zadowolony, że udało mi się ogarnąć chociaż trochę ustawienia kamery żeby nie było wszystko płaskie. 

Bez tego było bardzo średnio. Podpowiedzcie co jeszcze do poprawy 😉

 

VOLCANO.jpg

  • Like 1
Napisano

Tak jak często zdradzające, że patrzymy na render jest odczuwalna "sztuczność" obiektów miękkich/deformowalnych, tak tutaj wszelkie koce, poduszki, siedziska wypadają całkiem dobrze w moim odczuciu.

Z punktu widzenia kadrowania: po chwili rzuciło mi się w oczy ostre światło na poduszce po prawej i szukając jego źródła widzę obcięty stolik i lampę, której kształt przez to jest ciężki do uzmysłowienia sobie i powoduje, że ten ostry punkt światła na poduszce wprowadza niepokój. 😉 

Napisano

Bardzo ładnie.

U mnie niepokój wprowadza ława, donice i świeczki. Razem to tworzy dla mnie zakrzywienie czasoprzestrzeni - nie wiem jak to nazwać fachowo 🤯

Ale przez to, że stół widać przez ten druciany obiekt, wydaje się, że jednocześnie jest przed i za donicami. A świeczki już totalnie to wszystko gmatwają.

 

Napisano

zgodzę się z lampą w krawędzi kadru - dziwnie to rozprasza

generalnie koncepcja czarnobiałego kontrastowego wnętrza jest super, i przez to to ciepłe światło stanowi dominantę

ale w takim miejscu kadru burzy kompozycję (no chyba że to świadoma destrukcja..

tak samo świeczki i sporo elementów przyciągających uwagę jest blisko krawędzi kadr, przez co kompozycja się jakoś rozsypuje.

ale jest w tym spory potencjał i fajna paleta kolorystyczna... czuję, że będzie z tego dobry final

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności