Napisano 25 Wrzesień 20195 l Ogólnie jestem zadowolony, że udało mi się ogarnąć chociaż trochę ustawienia kamery żeby nie było wszystko płaskie. Bez tego było bardzo średnio. Podpowiedzcie co jeszcze do poprawy 😉
Napisano 25 Wrzesień 20195 l Tak jak często zdradzające, że patrzymy na render jest odczuwalna "sztuczność" obiektów miękkich/deformowalnych, tak tutaj wszelkie koce, poduszki, siedziska wypadają całkiem dobrze w moim odczuciu. Z punktu widzenia kadrowania: po chwili rzuciło mi się w oczy ostre światło na poduszce po prawej i szukając jego źródła widzę obcięty stolik i lampę, której kształt przez to jest ciężki do uzmysłowienia sobie i powoduje, że ten ostry punkt światła na poduszce wprowadza niepokój. 😉
Napisano 25 Wrzesień 20195 l Bardzo ładnie. U mnie niepokój wprowadza ława, donice i świeczki. Razem to tworzy dla mnie zakrzywienie czasoprzestrzeni - nie wiem jak to nazwać fachowo 🤯 Ale przez to, że stół widać przez ten druciany obiekt, wydaje się, że jednocześnie jest przed i za donicami. A świeczki już totalnie to wszystko gmatwają.
Napisano 25 Wrzesień 20195 l Być może to kwestia monitora, ale czerń kanapy jest za czarna - głównie na elemencie wysuniętym w stronę kamery.
Napisano 2 Kwiecień 20204 l zgodzę się z lampą w krawędzi kadru - dziwnie to rozprasza generalnie koncepcja czarnobiałego kontrastowego wnętrza jest super, i przez to to ciepłe światło stanowi dominantę ale w takim miejscu kadru burzy kompozycję (no chyba że to świadoma destrukcja.. tak samo świeczki i sporo elementów przyciągających uwagę jest blisko krawędzi kadr, przez co kompozycja się jakoś rozsypuje. ale jest w tym spory potencjał i fajna paleta kolorystyczna... czuję, że będzie z tego dobry final
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto