Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

Sprawa wyglada tak: przy kazdym renderowaniu dowolnej sceny (w tym tez nie mojej) odcienie barw zawsze sie zmieniaja same. Chodzi mi o to ze raz, dla przykladu, kolor szary jest mniej szary a nastepnym razem jest bardziej szary. Tak jakby natezenie swiatla do kazdego renderowania tej samej sceny bez ZADNYCH zmian bylo inne. Problem mam na 3ds r5 i na 3ds r6. Aby bylo smieszniej ten sam problem ma moj kolega. Obeje dopiero uczymu sie Vraya ale nie mamy zielonego pojecia w czym tkwi problem. Zrenderowanie animacji mija sie z celem bo kazda klatka ma minimalnie inne natezenie swiatla. Efektem jest migotanie animacji. Problem powtarza sie przy kazdym rodzaju swiatel. Prosze o pomoc. Dziekuje.

 

Pozdrawiam

Naimad

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem polega na tym, że przy kazdej klatce Vray inaczej dobiera próbki . W ustawieniach "advanced irradiance map" (bodajze, pisze z pamieci) musisz odznaczyc "randomize samples".

Napisano

Tak to jest z wersjami pirackimi ;)...

Blad z autoryzacja powoduje takie migotanie.

Jesli masz oryginal (watpie) pros po ponowna autoryzacje ... A jesli masz wersje niepewnego pochodzenia to nic nie zrobisz. ( prawie nic ) ;)

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności