Naimad Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Hej Sprawa wyglada tak: przy kazdym renderowaniu dowolnej sceny (w tym tez nie mojej) odcienie barw zawsze sie zmieniaja same. Chodzi mi o to ze raz, dla przykladu, kolor szary jest mniej szary a nastepnym razem jest bardziej szary. Tak jakby natezenie swiatla do kazdego renderowania tej samej sceny bez ZADNYCH zmian bylo inne. Problem mam na 3ds r5 i na 3ds r6. Aby bylo smieszniej ten sam problem ma moj kolega. Obeje dopiero uczymu sie Vraya ale nie mamy zielonego pojecia w czym tkwi problem. Zrenderowanie animacji mija sie z celem bo kazda klatka ma minimalnie inne natezenie swiatla. Efektem jest migotanie animacji. Problem powtarza sie przy kazdym rodzaju swiatel. Prosze o pomoc. Dziekuje. Pozdrawiam Naimad
kozioo Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Problem polega na tym, że przy kazdej klatce Vray inaczej dobiera próbki . W ustawieniach "advanced irradiance map" (bodajze, pisze z pamieci) musisz odznaczyc "randomize samples".
SansSerif Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 przyczyny moga byc dwie. autoryzacja lub zle ustawienia irradiance map. poszukaj na forum chaosa http://www.chaoticdimension.com/forums/phpBB2/viewtopic.php?t=5985
MF Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Tak to jest z wersjami pirackimi ;)... Blad z autoryzacja powoduje takie migotanie. Jesli masz oryginal (watpie) pros po ponowna autoryzacje ... A jesli masz wersje niepewnego pochodzenia to nic nie zrobisz. ( prawie nic ) ;) Pozdro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now