Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Sprawa wyglada tak: przy kazdym renderowaniu dowolnej sceny (w tym tez nie mojej) odcienie barw zawsze sie zmieniaja same. Chodzi mi o to ze raz, dla przykladu, kolor szary jest mniej szary a nastepnym razem jest bardziej szary. Tak jakby natezenie swiatla do kazdego renderowania tej samej sceny bez ZADNYCH zmian bylo inne. Problem mam na 3ds r5 i na 3ds r6. Aby bylo smieszniej ten sam problem ma moj kolega. Obeje dopiero uczymu sie Vraya ale nie mamy zielonego pojecia w czym tkwi problem. Zrenderowanie animacji mija sie z celem bo kazda klatka ma minimalnie inne natezenie swiatla. Efektem jest migotanie animacji. Problem powtarza sie przy kazdym rodzaju swiatel. Prosze o pomoc. Dziekuje.

 

Pozdrawiam

Naimad

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem polega na tym, że przy kazdej klatce Vray inaczej dobiera próbki . W ustawieniach "advanced irradiance map" (bodajze, pisze z pamieci) musisz odznaczyc "randomize samples".

Napisano

Tak to jest z wersjami pirackimi ;)...

Blad z autoryzacja powoduje takie migotanie.

Jesli masz oryginal (watpie) pros po ponowna autoryzacje ... A jesli masz wersje niepewnego pochodzenia to nic nie zrobisz. ( prawie nic ) ;)

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności