Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo.

wip02.png

barierka_wip.JPG

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor

nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.

Napisano
1 hour ago, benton said:

nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.

No to tymbardziej ta siatka nie nadaje sie do prezentacji bo nic nie widać.

Napisano

Mnie  tylko interesuje ile to tekstur będzie mieć finalnie 😄 Ale model na tyle na ile widać - sztos.

Napisano
  • Autor

tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge.

Napisano

Nie wiem na jakim silniku będzie  to robione ale większość ma "LODy" dla tekstur i nazywa się to Mip Mapami. Zwykle silnik generuje je z automatu. Ale ponad 30 tekstur, no sporo 😄

Napisano
  • Autor

xaia: kliknij to z zoomem na cały ekran, to trzeba trochę pokminić i będzie jasne, bo tam jest każdy fragment przemyślany i dyskutowany. to nie jest projekt na szybki rzut oka.

Napisano
  • Autor

kontynuuję ten wątek, bo statek się rozbudowuje:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

a to są screeny z viewportu modo 15, pracuję na tym na żywo na "60 fps"
spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności