benton Napisano 7 Lipiec 2020 Napisano 7 Lipiec 2020 Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo. 2 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 7 Lipiec 2020 Napisano 7 Lipiec 2020 no zapowiada sie solidnie, ile zajęło modelowanie?
benton Napisano 7 Lipiec 2020 Autor Napisano 7 Lipiec 2020 nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.
Xaia Napisano 7 Lipiec 2020 Napisano 7 Lipiec 2020 1 hour ago, benton said: nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę. No to tymbardziej ta siatka nie nadaje sie do prezentacji bo nic nie widać.
fletcher Napisano 7 Lipiec 2020 Napisano 7 Lipiec 2020 Mnie tylko interesuje ile to tekstur będzie mieć finalnie 😄 Ale model na tyle na ile widać - sztos.
benton Napisano 7 Lipiec 2020 Autor Napisano 7 Lipiec 2020 tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge. 1
fletcher Napisano 7 Lipiec 2020 Napisano 7 Lipiec 2020 Nie wiem na jakim silniku będzie to robione ale większość ma "LODy" dla tekstur i nazywa się to Mip Mapami. Zwykle silnik generuje je z automatu. Ale ponad 30 tekstur, no sporo 😄
benton Napisano 8 Lipiec 2020 Autor Napisano 8 Lipiec 2020 xaia: kliknij to z zoomem na cały ekran, to trzeba trochę pokminić i będzie jasne, bo tam jest każdy fragment przemyślany i dyskutowany. to nie jest projekt na szybki rzut oka.
benton Napisano 2 Kwiecień 2021 Autor Napisano 2 Kwiecień 2021 kontynuuję ten wątek, bo statek się rozbudowuje: a to są screeny z viewportu modo 15, pracuję na tym na żywo na "60 fps" 4
Mortom Napisano 19 Kwiecień 2021 Napisano 19 Kwiecień 2021 Miło widzieć że jeszcze ktoś oprócz mnie używa jeszcze MODO 🙂 1 1
benton Napisano 20 Kwiecień 2021 Autor Napisano 20 Kwiecień 2021 a ja używam, chwalę sobie i się świetnie bawię 🤠
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się